die "nerges" was ook helemaal niet opzettelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
komt eraan!! als jullie me steeds berichjes sturen kom ik nerges aantoe
de crew is ook ineens opvallend stilquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:51 schreef C.Mongler het volgende:
[..]
die "nerges" was ook helemaal niet opzettelijk
Inderdaad, je haalt woorden uit mijn mond.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:55 schreef cerror het volgende:
Genoeg met dat gepest over d'r dyslexie.
Je ene borst is kleiner dan de anderequote:ik snap er niks van! humor ofzo?? alleen michael maar de rest? en ik zei maar 1 plaatje heee!!!
Ik was dus 7 minuten te laat en je hebt de man van van je leven gemistquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:11 schreef Viswijfje het volgende:
UITSLAAAAAG!!!!
er gaan er vandaag weer 2 na huis!!! zonder vriendin
te eerste natuurlijk Solidart want die doet nu al niet wat ik wil dus dat word nooit wat als we trouwen
en dan ook nog Chancard omdat ik ze plaatje het minste vond, ik snap m niet, vind m niet mooi en t was niet volges de opdracht!!! (maar wil wel graag nog weten wat er met die mok en dat computerscherm was!!)
ik laat nog weten wie deze ronde de bonus krijgt!!!
Niet om het een of ander, maar heb je jezelf zojuist niet buiten de competitie geplaatst?quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:57 schreef santax het volgende:
Ohjees, kan de volgende opdracht snel komen, want ik moet met spijt in het hart mededelen dat ik maandag met mijn lief dinnetje op vakantie ga
ja, het zal aan dylsexy liggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:55 schreef cerror het volgende:
Genoeg met dat gepest over d'r dyslexie.
Ik wil ingevulde vragenlijsten zien, in ieder geval ontopic reacties.
wrs na de sexquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:42 schreef xalo het volgende:
[..]
hmhm. Maar waar blijft die uitslag nou?
Ik weet al wat je van mij krijgt..quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:21 schreef Viswijfje het volgende:
OPDRACHT 3!!!
het is kadootjestijd
hier kun je kiezen uit allemaal activiteiten, doedingen, verwennereitjes en kado's die allemaal kosten 25 euro!!! dat is eerlijk want t gaat dan niet om wie het meeste geld heeft!!! jij mag er eentje voor mij/ons uitzoeken.. post m hier en vertel waarom je die gekozen hebt voor me te overtuigen!!! degene met de kutste kado mag opzouten
quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik weet al wat je van mij krijgt..
Klik danquote:
quote:
Ik denk niet dat ze het je serieus had gegeven, dat had geld gekostquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zielig hoor!! je kan je geld maar erges aan uitgeven
quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:21 schreef Viswijfje het volgende:
OPDRACHT 3!!!
het is kadootjestijd
hier kun je kiezen uit allemaal activiteiten, doedingen, verwennereitjes en kado's die allemaal kosten 25 euro!!! dat is eerlijk want t gaat dan niet om wie het meeste geld heeft!!! jij mag er eentje voor mij/ons uitzoeken.. post m hier en vertel waarom je die gekozen hebt voor me te overtuigen!!! degene met de kutste kado mag opzouten
quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik weet al wat je van mij krijgt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |