quote:
Ik zie de link nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:30 schreef Hyman het volgende:
Ik zit nu nog in de trein namelijk
Kan je toch met elke mobielquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:33 schreef Hyman het volgende:
nou dat je onderweg kan fokken
Nop, ik gebruik een Nokia N73.quote:
Bwhehequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:52 schreef Vamps het volgende:
[..]
I know.![]()
En dat is geen goed teken voor een ICT'er.
Ah, jij hebt dus net als ik ook zo'n pauper N73quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:52 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nop, ik gebruik een Nokia N73.![]()
Maar binnenkort mag ik van men abbo weer een nieuwe.
Not funnay, mister!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bwhehe
[..]
Ah, jij hebt dus net als ik ook zo'n pauper N73
Jawel, de N73 is traag als poepquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:56 schreef Vamps het volgende:
[..]
Not funnay, mister!!![]()
De N73 is sowieso niet pauper.![]()
Maar gelukkig heb ik wel de music edition uiteraard.
Music edition is sneller.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, de N73 is traag als poep
Onzinquote:
No way.quote:
Ik geloof er geen bal vanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:25 schreef Vamps het volgende:
[..]
No way.![]()
De music edition (black) heeft een aantal verbeteringen tegenover de gewone N73.
De ME Black heeft zo een knop op het toetsenbord, waarmee je meteen naar de musicplayer gaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal vanWelke dan?
Dat zijn toch geen verbeteringenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:09 schreef Vamps het volgende:
[..]
De ME Black heeft zo een knop op het toetsenbord, waarmee je meteen naar de musicplayer gaat.
Ook ondersteund de ME Black een geheugenkaartje van 2 GB in plaats van 1GB en is de musicplayer vernieuwd bijvoorbeeld.
Onderrug of bovenrug?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen idee, ik had het gister al een beetje. En nu werd ik wakker en was het nog erger
Beetje beide.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
Onderrug of bovenrug?![]()
Je moet meer rollen in je slaap joh.
Ow ow ow.. Dus omdat jij ze niet hebt, zuigt het meteen alleen maar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen verbeteringenAlleen de music player is eigenlijk vernieuwd; ik heb nu ook gewoon een 2 GB erin en die extra knop zuigt alleen maar
Laat ik het zo zeggen, niemand die ik ken met de ME, gebruikt dat ding ooitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:17 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ow ow ow.. Dus omdat jij ze niet hebt, zuigt het meteen alleen maar.![]()
Je hebt geen flauw idee hoe vaak ik die extra knop gebruik.
Knopjes die je niet zelf in kunt stellenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, niemand die ik ken met de ME, gebruikt dat ding ooitHet is alleen maar super irritant als je hem per ongeluk indrukt en dat hele ding begint op te starten en te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |