'k zou huilen van geluk, met 20 lagen kippenvel op m'n armen al springend, stampend, dansend en schreeuwend over de complete area waar ie gedraaid wordtquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Van andere labels krijgt hij ook genoeg promo's... wie wil er nou niet dat zijn plaat door De Profeet gedraaid wordt.
Ook nog ja.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Van andere labels krijgt hij ook genoeg promo's... wie wil er nou niet dat zijn plaat door De Profeet gedraaid wordt.
Die aftiteling van Q-dvd's vertrouw ik dus echt voor geen meter. Al vaak genoeg een verkeerde spelling of titel/artiest zien staan met wat je zag/hoordequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:15 schreef mstx het volgende:
Oja, en voor de n00bs die steeds beweren dat My Way van Headhunterz is, hier de aftiteling van de Defqon.1 DVD:
[ afbeelding ]
Ook leuke spelfout daaronder trouwens... "Get Waisted"![]()
Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:37 schreef Koepert het volgende:
Hey mensen... Ik zit al n tijdje met n vraagje in mn hoofd..
wie weet hoe die Hardstyle plaat van tijdje (max n jaar?) terug heet met dat sample van Requiem for a Dream (geniale film overigens) ?
Deze melodie dus..
Dankuquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
Ik heb die film gisteren toevallig gekeken.![]()
De melodie van Donkey Rollers - Voice Of Conscience lijkt er trouwens ook heel sterk op.![]()
Hell yeahquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Het 3-jarig (+1 week)-jubileum wordt a.s. zaterdag gevierd.
Ik heb de uitnodiging al gepost
quote:Op maandag 25 augustus 2008 07:03 schreef 16meter het volgende:
Boy_Snakeye en mstx hebben zelfs een post in het allereerste gare semi-hardstyle-topic in ONZ.
Pas vanaf eind 2006 begon de reeks echt ergens op te lijken.
x2. Als die alphaverb geen grote gaat worden weet ik het ook niet meer. Wat een vette sound heeft hij tochquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:05 schreef Sethje het volgende:
Gentalica - Thunderstyleik ben verliefd
is dat zo?quote:Op maandag 25 augustus 2008 07:03 schreef 16meter het volgende:
Boy_Snakeye en mstx hebben zelfs een post in het allereerste gare semi-hardstyle-topic in ONZ.
Pas vanaf eind 2006 begon de reeks echt ergens op te lijken.
en zijn track keuze ook hij draait al 2 jaar hetzelfde setje ongeveerquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jezus, DJ Zany mag zijn site wel een updaten!
Hij is vast druk met zijn album
Ghehe, nou moet zeggen in Zak draaide hij echt lekkere tracks en niet de tracks die je van hem verwachtquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
en zijn track keuze ook hij draait al 2 jaar hetzelfde setje ongeveer
Vergeet ook niet dat het nu papa Zany is hequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jezus, DJ Zany mag zijn site wel een updaten!
Hij is vast druk met zijn album
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |