Q-base is volgende week gast.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:00 schreef manny het volgende:
Oei oei Mysteryland was wel erg vet (en duur.....). Heel veel leuks gehoord, Q-base uiteraard prima, maar ze hadden ook een soort raw kelder / ruimte en daar ging het ook flink los. Totaal andere sfeer natuurlijk, met 100 man losgaan in een uithoek van het festival of met tig duizend man in het zonnetje bij q-base. Allebei top.
Hij bedoeld vast de Q-dance area... Jeweetzquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Q-base is volgende week gast.
Maar ik ben blij dat het goed weer wordt volgens je glazen bol.
Vond de R_aw veel vetter als de Q-Dance.. Veel te druk daar man godverdomme zeg.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:00 schreef manny het volgende:
Oei oei Mysteryland was wel erg vet (en duur.....). Heel veel leuks gehoord, Q-base uiteraard prima, maar ze hadden ook een soort raw kelder / ruimte en daar ging het ook flink los. Totaal andere sfeer natuurlijk, met 100 man losgaan in een uithoek van het festival of met tig duizend man in het zonnetje bij q-base. Allebei top.
thanks. Is pas een eerste versie, dus moet nog van alles aan gebeurenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ben poosje niet online geweest maar die track van Corleone is trouwens behoorlijk vetAlleen de break (zegma 1.40 tot 2.18) zou ik persoonlijk nog iets toevoegen. Alleen de vocal klinkt namelijk een beetje kaal vind ik. Maar voorderest klinkt de melodie, opbouw naar de climax allemaal heel erg lekker! good work
![]()
[..]
Graag gedaan hoor.quote:
haha q-dance q-base.... foutje mijnerzijds, wou even snel 's ochtends m'n enthousiasme kwijt. Maar goed het was erg leuk. En dat ik er stroming goed ken, ..., nee dat zeker niet. Manny pakt maar een paar feestjes per jaar, dan haal je wel es wat door elkaar...quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:28 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Mooi dat je je vermaakt hebt mannyAl zegt me iets dat je (nog) niet heel erg bekend met deze muziekstijl bent
haha yesssssss zo vet die 2 unlimited remixquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:35 schreef mstx het volgende:
Gaat lekker met die gratis webreleases tegenwoordig. Ik had even gemist dat Alphaverb er ook een heeft vrijgegeven.![]()
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Welk nummer is dit?
Aan de audio heb je niet zoveel, maar je hoort nog wel de 'run dmc grandmaster J'.
Volgens mij had ik 'm vorige week op DB ook gehoord...
Menace II Society - Chronic Disorderquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Welk nummer is dit?
Aan de audio heb je niet zoveel, maar je hoort nog wel de 'run dmc grandmaster J'.
Volgens mij had ik 'm vorige week op DB ook gehoord...
* Koepert slaat zich voor zn kop dat ie die niet wist.....quote:
Komt deze week nog op zijn site las ik. ziet er lekker uitquote:2008 Mysteryland
01. Project 1 - The World Is Yours (www.theprophet.nl)
02. Frontliner - Warphole (www.theprophet.nl)
03. Star Creator - Kill Zone (Hunter Rmx) (www.theprophet.nl)
04. Killer Clown - Tormented (www.theprophet.nl)
05. A-lusion - Veritas (www.theprophet.nl)
06. Blademasterz - In The End (www.theprophet.nl)
07. Project 1 - The Story Unflods (www.theprophet.nl)
08. The Pitcher - Karma (www.theprophet.nl)
09. Frontliner - Tuuduuu (www.theprophet.nl)
10. G-Town Madness vs Viper - Here Comes The Rmx (DBSTF Rmx) (www.theprophet.nl)
11. Wildstylez - Revenge (www.theprophet.nl)
12. Zany - Thugs (NC Rmx) (www.theprophet.nl)
13. Frontliner - Self Deprecation (www.theprophet.nl)
14. The Prophet - Standing Strong (www.theprophet.nl)
15. The Prophet & Wildstylez - Cold Rockkin' (www.theprophet.nl)
16. Menace 2 Society - Chronic Disorder (www.theprophet.nl)
17. Dione - Pain Till I Die (Catscan Rmx) (www.theprophet.nl)
18. Evil Activities - Evilution (www.theprophet.nl)
19. Placid K - Once Again (www.theprophet.nl)
20. Pilldriver - Pitch-Hiker (www.theprophet.nl)
21. Jones & Stephenson - The First Rebirth (www.theprophet.nl)
23. Evil Activities - Nobody Said It Was Easy (www.theprophet.nl)
24. Art of Fighters - Partystarter (www.theprophet.nl)
25. (Ode to) 3 Steps Ahead - Drop It (Tommyknocker Rmx) (www.theprophet.nl)
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Komt deze week nog op zijn site las ik. ziet er lekker uit
Zonde als ik die tracklist zo ziequote:Op zondag 24 augustus 2008 19:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
boooh en dan zijn we ook nog eens naar zo'n kut afsluiter van een david guetta geweest omdat de rest vuurwerk wilde....
Goeie hardcorequote:Op zondag 24 augustus 2008 18:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Komt deze week nog op zijn site las ik. ziet er lekker uit
Van andere labels krijgt hij ook genoeg promo's... wie wil er nou niet dat zijn plaat door De Profeet gedraaid wordt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:11 schreef 16meter het volgende:
Proph zet in korte tijd wel ff 2 hele dikke sets neer.
Zou het al knap vinden als hij die kan evenaren op Q-Base, laat staan overtreffen (zonder in herhaling te vallen).![]()
Eigenlijk niet zo gek als je zo'n overvloed aan topplaten van je Scantraxx mannetjes krijgt aangevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |