quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Sylenth & Glitch = A-lusion & Jones = Onne & Wouter
even plat gezegd: ôselader (en dan op z'n Engels)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Show Spelled Pronunciation os-uh-ley-ter
bron met luistervoorbeeld
Thnxquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www6.zippyshare.com/v/90329059/file.html
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
even plat gezegd: ôselader (en dan op z'n Engels)
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat? Ga je ossen laden?Sorry
flauw
nope, er liggen servers uit --> http://partyflock.nl/maintenancequote:
en uppen en pm'nquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:02 schreef JortK het volgende:
Nog maar even een setje opnemen voor in de auto morgen
Zo ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
even plat gezegd: ôselader (en dan op z'n Engels)
[duits]quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:19 schreef 16meter het volgende:
Een collega vertelde me laatst dat hij 'de Proppet' zo goed vond. "The Prophet" verbeterde ik hem.
Echt hèquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:41 schreef 16meter het volgende:
NLS - Best of 2007, The Megamix
Ik kan die set echt dromen... Een periode elke ochtend op de fiets gedraaid. En 's middags dan weer. Ook thuis veel geluisterd. Echt een toppertje. Props voor NLS.
Theo kan, mits zo geboekt en in de stemming, uitstekende hardstyle setjes neerzetten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:42 schreef luckass het volgende:
Lekker nummer van Onne!
Had afgelopen week introweek in Delft, draaide Mental Theo () daar ergens.
Uiteindelijk viel het toch best mee, we hebben ze flink laten zien wat beuken is.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:19 schreef 16meter het volgende:
Een collega vertelde me laatst dat hij 'de Proppet' zo goed vond. "The Prophet" verbeterde ik hem.
Later begon hij weer over de Proppet.. toen hield ik het maar bij ->![]()
whahahahahahahahaquote:
Hij begon rustig, maar toen een maat "Gas met die zooi" aanvroeg, wist hij wel wat voor publiek er wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:57 schreef MrDice het volgende:
[..]
Theo kan, mits zo geboekt en in de stemming, uitstekende hardstyle setjes neerzetten.![]()
Plaatjes bij DJ's aanvragenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij begon rustig, maar toen een maat "Gas met die zooi" aanvroeg, wist hij wel wat voor publiek er was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:52 schreef pwned het volgende:
Klopt wel ja, en hij gooit er net zo makkelijk wat happy/early/mainstream hardcore doorheen. Op zich kun je je wel vermaken bij zo'n set.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:57 schreef MrDice het volgende:
[..]
Theo kan, mits zo geboekt en in de stemming, uitstekende hardstyle setjes neerzetten.![]()
fuck it, weet je wel!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
TEKNIKLIE JOE NOO?? RIESPEKT DE SKILS OF DE MASTER OF DE WIELS OF STIEL
HET IS WEER WEEKEND!!! LEKKER... ZUIPUUUHHHquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoorde hem net pas als daggrap bij 3FM Ekstra Weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |