Gewoon een korte.. als je het koud krijgt, gewo on iets harder feesten. krijg je het vanzelf warmquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:19 schreef LeonH het volgende:
jup aanwezig @ Mysteryland!
Zie je iemand rondspringen met een Turtles shirt dan ben ik het, twijfel niet spreek me gewoon aan
Alleen nog aan het twijfelen over een korte of lange broek
Call Me stupid, maar op Q_Dance zie k alleen de Hard-stream en Chill-stream *nu @12:00* en beide klinken (nog niet) erg live, of ligt dat aan mij en moet ik gewoon de Hardstream aanzetten en niet zeuren?quote:
morgen is mysteryland pas he... het is vandaag vrijdagquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Call Me stupid, maar op Q_Dance zie k alleen de Hard-stream en Chill-stream *nu @12:00* en beide klinken (nog niet) erg live, of ligt dat aan mij en moet ik gewoon de Hardstream aanzetten en niet zeuren?
Huh? Oh Fuckquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
morgen is mysteryland pas he... het is vandaag vrijdag
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:13 schreef Koepert het volgende:
[..]
Huh? Oh Fuck
Ok everybody: Call Me Stupid
Dissonance is nicequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:51 schreef JortK het volgende:
Nieuwe NC tracks:
http://www.noisecontrollers.nl/music/
ik vind m serieus tofquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:29 schreef LeonH het volgende:
kut youtube kwaliteit![]()
intro moet nog aan gewerkt worden, en de vocals moet ik nog gelijklopend met de kicks zien te krijgen.
Dit is zeg maar een ruwe eerste versie
Wederom kan ik niet anders doen dan zeggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:29 schreef LeonH het volgende:
intro moet nog aan gewerkt worden, en de vocals moet ik nog gelijklopend met de kicks zien te krijgen.
Wat een heerlijke track! Niks anders dan hulde, perfecte vocals en dit keer vind ik de melodie ook veel beter dan in je eerdere tracks. De kicks waren sowieso elke keer al erg dik...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:29 schreef LeonH het volgende:
quote:Hallo Allemaal,
Vanaf vandaag is er een aantal weken lang elke week een Mp3 release. Na D-Block en S-te-Fan ben ik de tweede artiest die een dergelijke actie houdt.
Ik heb veel tracks gemaakt, die wat experimenteel zijn, of alleen voor feesten gemaakt zijn.
De tracks zijn soms een beetje onafgerond, maar er zullen ook tracks zijn die een leuke toevoeging aan de mp3 collectie.
De eerste deze week is Sylenth & Glitch - Your Choice.
Check hem op www.a-lusion.com op de Home pagina :-)
ik niet present, maar achteraf toch een soort van meebelevenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Mooi zo, beter worden ze opgenomen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:13 schreef Koepert het volgende:
[..]
Huh? Oh Fuck
Ok everybody: Call Me Stupid
had ik al een paar maanden snipje van, inderdaad fijne plaatquote:
The download limit has been reached for this file. Please contact the sender and ask them to resend the file.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
En de link; online gezet door A-lusion himself dus legaal![]()
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=Q01GMFhwY3lsamMwTVE9PQ
http://www6.zippyshare.com/v/90329059/file.htmlquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Spiegeltje iemand?
Sylenth & Glitch = A-lusion & Jones = Onne & Wouterquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:16 schreef Da_Ripper het volgende:
En kan iemand mij de connectie Sylenth & Glitch vs. A-Lusion uitleggen?
hoe wil je het anders uitspreken dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:16 schreef 16meter het volgende:
ik had laatst een discussie met een vriend over de uitspraak van Dark Oscillators.
volgens hem was het dark os-kie-lee-turs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |