Dan verzin je toch een anderequote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jammer hoor dat de titelreeks zo verbroken wordt. Altijd titels en teksten van platen en nu dit....heel jammer
Ja maar om nou een topic naar een track te vernoemen die nog niet eens een naam heeftquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:29 schreef kollie het volgende:
die van Davide Sonar is behoorlijk geil
volgens mij is de titel ook iets in die richtingquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
stanley heeft deze ook op genomen met de naam "fuck me i'm famous?"
ja manquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:04 schreef NLS04 het volgende:
of het liefst eigenlijk naar Ran-D - My sound![]()
My sound is sick ill dope crazy wicked..![]()
zou goed kunnen als je net filmpje van Black ID zag waar Wan Taim gedraaid werd, want die is van JDXquote:
Hou je bram een beetje in de gaten nu ik niet met hem mee gaquote:
Stiekeme lezer blijft het toch he die Sethje, altijd wel even gelijk vertellen hoe het in elkaar zitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef Sethje het volgende:
die komt niet uit want dat was een dj tool voor audio attack
Ahahahaha!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:55 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[2008] The_Beholder_and_Zany_-_Bleeding_For_The_Harder_Styles-(SMCSP008)-Vinyl-2008-HB
Daar was ik bij maar dat is niet de redenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zou goed kunnen als je net filmpje van Black ID zag waar Wan Taim gedraaid werd, want die is van JDX
Wat een gastquote:
ben ik de enige hier die er niet zo veel aan vind? Zit allemaal van die anti climaxen in, en een kick die voor deze plaat niet echt goed doordreunt..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:55 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[2008] The_Beholder_and_Zany_-_Bleeding_For_The_Harder_Styles-(SMCSP008)-Vinyl-2008-HB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |