quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:56 schreef Da_Ripper het volgende:
KK / Williams / Gille De La Tourette... wrschnlijk dat Wouter niet kon kiezen en dus maar gewoon voor MC Da Syndrome koos
en hoe, wordt me toch een portie mooi weer!!!quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tis alleen een link naar de tracklist...niet naar de directe download site van de set
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:10 schreef JortK het volgende:
Iemand hier die trouwens weleens naar de hardstyle stream van DI.FM luistert?
Is dit de rij voor haar achterkantquote:
Q-base, Loudness, Scantraxx & Euforia, moet alleen nog de kaartjes halenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:14 schreef 16meter het volgende:
..., waar gaat het heen met de wereld?![]()
het heeft wel meer dan 1,5 jaar geduurd, lijkt wel Scantraxxquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Naar 't schijnt komt het album van Zany op 1 november uit, @ Thrillogy
inderdaad, x2 dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik niet, 4 oktober = Q-Dance pres. Scantraxx
wie weet wij vanuit Haaksbergen ook presentquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
De line-up is echt![]()
complimenten aan mezelf
Leuk stukkie uit Decibel report van Marvin v/d Est (op Q-dance site).quote:Hangplaat
Maar toen ging het goed mis ...
'Krik,krakscratchkrik'
Er bleef iets hangen ... 'Dit kan toch niet!' 'Hij blijft hangen haha'! 'Amateur'! 'Die plaat is grijs gedraaid'! Aldus enkele reacties om mij heen ... GE-WEL-DIG!
Dat er vandaag de dag nog sukkels op deze aardkloot rondlopen die bij het horen van 'Outside Spacer' nog steeds denken dat de plaat blijft hangen. Onvoorstelbaar maar wel hilarisch!
Gewoon naar Frontliner gaan dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:18 schreef HarryVanDeTap het volgende:
godver hoezo dblock stefan tegelijk met frontliner!??!?!?!
Dat nummer vond ik na 2x ook wel weer leuk geweest... en idd die sukkels die gaan lachen terwijl zij degene zijn die de plaat niet kennen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
Leuk stukkie uit Decibel report van Marvin v/d Est (op Q-dance site).
Ik las het hier gewoon eerder.quote:
Wil 'm op Q-Base best een keertje horen hoor...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat nummer vond ik na 2x ook wel weer leuk geweest... en idd die sukkels die gaan lachen terwijl zij degene zijn die de plaat niet kennen.![]()
[..]
Ik zat nog te twijfelen tussen Loudness en 25 maar ik denk dat het toch Loudness wordt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:51 schreef ReMcOrE het volgende:
wie weet wij vanuit Haaksbergen ook present12-09 zeker Ultimatum en zeker 13-09 Loudness (+ blijven maffen op 10 min. van de Maassilo)
![]()
Eens..quote:Echt dat Black anthem van dit jaar, wordt na mate ik hem vaker luister echt VEEL beter
Staat allang online op de nieuwsgroepenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 05:44 schreef HarryVanDeTap het volgende:
welke held ript die defqon dvd dan ff in zn geheel met menu en al drbij? moet kunne toch>
Zoals ik stond te beuken op Showtek op Mysteryland.. Seth tegen mij zei: 'Niet doen, het is showtek!'quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Gaan we hier nog populair lopen doen over showtek ook, moet niet gekker worden..
quote:'Niet doen, het is showtek!'
het is waar.... ik mag showtek ook niet meer leuk vinden van mezelf.... ik vind ze te soft:Pquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Zoals ik stond te beuken op Showtek op Mysteryland.. Seth tegen mij zei: 'Niet doen, het is showtek!'
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
Sinds wanneer zijn hardstyle en hardtrance hetzelfde eigenlijk?
Geef het nou maar toe mensen. Bekeer je tot het enige geloof dat er toe doet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Zoals ik stond te beuken op Showtek op Mysteryland.. Seth tegen mij zei: 'Niet doen, het is showtek!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |