abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221439
Paul de Leeuw mensen!! Paul de LEEUW iedereen die nu denkt waar -gaat- deze topic over. Koken met (to)maatjes van laat de Leeuw of hoe heet die erg grappige show. Alle lof voor hem, en dus -met stip- en een grotere eer kan een televisie parodie zich niet wensen, de vraag aan R@b of ie ruimte heeft om iets te plaatsen, want hij is de man (of vrouw duh) met de screenshots en de gecomprimeerde geluidsopnames. Laat het me weten, R@b.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_221440
Jaybee,
Weet je wanneer de vrijdag avond uitzending wordt herhaald? Ik heb vanavond nl. moeten missen.
Verder vind ik PdL echt top. Zoals vorige week met die masseuse!
Loose all time, Love your mind, Free your soul
pi_221441
Hi Ja ik heb het vanavond gezien en opgenomen maar ik heb er nog geen mp3 van gemaakt, Het waren ook allemaal losse stukjes dus die moeten allemaal aanelkaar gesmeed worden

Ik heb ook nog een video opname met Paul als maatje Ruud met Rob de tuinman van vorge week Daar moet ik ook nog wat mee doen

Ik ben trouwens bezig om alle oude mp3's onder te brengen op een soort van BB audio archief site zodat ik wat meer ruimte krijg voor nieuwe dingen op nl.actueel.big-brother

Het moet ook wat overzichtelijker worden m.i maar ook daar ontbreekt even de tijd voor

Van het weekend ga ik aan de gang

Groeten,

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 20 november 1999 @ 01:31:00 #4
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_221442
Paul de Leeuw wordt geloof ik op Maandagmiddag herhaald en anders Dinsdagmiddag. Ik dacht rond een uur of 4 , 5.
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_221443
OK dan R@b, je ben dus al vorzien van de video opname. Ik heb hem dus ook op video met een reactietijd van een minuut ongeveer. Met andere woorden, de eerste minuut van de stukjes PdL staan -niet- op mijn video omdat ik toen zo snel mogelijk aan het klooien was met video en tape.

Als je hulp nodig hebt dan kan ik misschien hellpen? Ik kan makkelijk een stuk of 10 screengrabs maken, ze ergens heen mailen en dat jij je dan concentreert op de mp3. Dan kun je er drie of vier (of nul) van gebruiken als je wilt en jouw geweldige BB pagina uitbreiden.

Ik heb al veel dingen die ik gemist had alsnog kunnne beluisteren dank zij jou. Vandaar het aanmaken van deze topic door me vannacht (je direct mailen was geen optie).

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')