Ik zie het verschil in attitude niet. In ieder geval niet in hun voordeel. Waar Perez gewoon eerlijk zegt wat hij ervan vindt, gingen Winter en Witschge een beetje de pers zoeken met achterklap om de positie van Adriaanse te ondergraven omdat ze hun beschermde status terugwilden en ze niet meer op kwaliteit hoefden te concurreren.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:25 schreef Devz het volgende:
[..]
Wat een vergelijkingDat ging om twee échte Ajacieden die bovendien geen attitude-probleem hadden zoals meneer Perez.
Ach, een stapje terug is nog niet zo slecht voor hem. Hopelijk hebben ze wel Airco in de kleedkamers.quote:
Als Ajax had gezegd dat ie vanaf september met het 2e mee moet doen had ie niet getekend. Dat hij zijn plek in de basis kon bevechten was wederzijds de veronderstelling.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Omdat Perez niet gaat schoonmaken bij ajax, maar gewoon nog kan voetballen als hij wil (daar waar hij voor aangenomen is
Perez heeft een contract getekend om bij ajax te mogen te voetballen, ik kan mij niet indenken dat in zijn contract staat: alleen eerste elftal en nogmaals: het 2e is ook ajax.
Voor Ajax is hij kennelijk niks waard. Ajax wil geen beroep meer doen op zijn diensten, dus zijn die voor Ajax niks waard. Ik zie dan ook niet waarom Ajax middels een transfersom gecompenseerd zou moeten worden voor het 'verlies' van Perez.quote:Ben ik met je eens, echter zou ik ook een vergoeding willen zien voor iets wat je nog geen jaar geleden gekocht hebt. Het is niet zo dat perez in een keer niets meer waard is..
Loonbetaling is slechts één van de verplichtingen van de werkgever. Het bieden van werk ook. Een basisplaats proberen te krijgen is ander werk dan 17-jarigen helpen trainen.quote:In zijn contract staat dat hij 2 jaar voro ajax voetbalt. Er staat niets in over basisplaatsen, dat zijn namelijk garanties welke niet waargemaakt kunnen worden.
Als zijn contract nog anderhalf miljoen aan loon waard is en andere clubs waar hij nog zou kunnen spelen hem hooguit een miljoen kunnen betalen, dan lijdt hij dus 5 ton schade doordat Ajax een inschattingsfout heeft gemaakt.quote:Lijkt me onzin: het staat hem vrij een andere club te zoeken, daarmee geeft ajax aan dat ze begrijpen dat hij een basisplaats wil en omdat het niet bij ajax kan, dan maar bij een andere club...
Als dat waar is vid ik dat wel een goede aankoop!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:54 schreef Silenus het volgende:
Evander Sno per direct naar Ajax
Aardige speler. Niet goed genoeg voor de basis, maar een prima speler voor de breedte. Wat hebben we daarvoor moeten betalen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:54 schreef Silenus het volgende:
Evander Sno per direct naar Ajax
Dat risico heb je altijd als je een contract tekent. Er zijn andere welke beter zijn dus is er (misschien tijdelijk) geen werk...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als Ajax had gezegd dat ie vanaf september met het 2e mee moet doen had ie niet getekend. Dat hij zijn plek in de basis kon bevechten was wederzijds de veronderstelling.
hij is zeker nog wel wat waard. Hert is namelijk niet zo dat hij niet meer kan voetballen, du sis hij gewoon geld waard, net als elke andere speler in het 2equote:Voor Ajax is hij kennelijk niks waard. Ajax wil geen beroep meer doen op zijn diensten, dus zijn die voor Ajax niks waard. Ik zie dan ook niet waarom Ajax middels een transfersom gecompenseerd zou moeten worden voor het 'verlies' van Perez.
Hij heeft geprobeert een basisplaats te krijgen, via het 2e zou je je ook weer in de basis kunnen spelen, zie Rommedahl. Echter geeft perez zelf aan dat niet te willen. Dat junioren leren van de speler perex is bijkomstig en is geen zins zijn " werk"quote:Loonbetaling is slechts één van de verplichtingen van de werkgever. Het bieden van werk ook. Een basisplaats proberen te krijgen is ander werk dan 17-jarigen helpen trainen.
Hij zou die schade niet lijden, maar ajax als ze hem dus voor 5 ton minder verkopen.quote:Als zijn contract nog anderhalf miljoen aan loon waard is en andere clubs waar hij nog zou kunnen spelen hem hooguit een miljoen kunnen betalen, dan lijdt hij dus 5 ton schade doordat Ajax een inschattingsfout heeft gemaakt.
lijkt me niet..quote:Een transfersom vragen is helemaal uit den boze.
Was met Oleguer toen ook. Is allemaal een beetje vaag. Maar het staat er toch echt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:59 schreef sjimz het volgende:
En nu is het bericht weer verwijderd van de Ajax site
hmm of toch niet
Jup en daarbij komt, als Silenus zoiets zegt, kun je er wel vanuit gaan dat het zo is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Was met Oleguer toen ook. Is allemaal een beetje vaag. Maar het staat er toch echt.
nee staat er nog.. ik vind het eigenlijk niet zo'n geweldige aankoop!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:59 schreef sjimz het volgende:
En nu is het bericht weer verwijderd van de Ajax site
hmm of toch niet
Klopt, klopt. En het persbericht is er inderdaad ook al uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jup en daarbij komt, als Silenus zoiets zegt, kun je er wel vanuit gaan dat het zo is.
Vergeet niet dat Sno oorspronkelijk al uit de Ajax opleiding komtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
We kopen tegenwoordig alleen spelers met een Feyenoord- of PSV-verleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |