Nou ik heb net mien ontslag ingediend bij mien werk dus ik heb wel weer wat tijd om wat meer te posten enzulks!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:00 schreef jordeeeh het volgende:
Welkom terug RK, heb je je weer klaar gemaakt zodat je er weer vol tegen aan kan?
wat dan? Zal ik es kijken wat ik kan doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:56 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zoek nog iemand die een kleine, simpele photoshop voor mij kan maken.
Pm je msn als je dat wilt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wat dan? Zal ik es kijken wat ik kan doen.
DOOR JOU GAAT DE HELE FILMINDUSTRIE KAPOT!!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:10 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg, ben ik niet die user die Hellboy 2 op dvd heeft?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou ik heb net mien ontslag ingediend bij mien werk dus ik heb wel weer wat tijd om wat meer te posten enzulks!
Het beviel niet zo goed achter het station?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou ik heb net mien ontslag ingediend bij mien werk dus ik heb wel weer wat tijd om wat meer te posten enzulks!
ja, die doet het niet meerquote:
leuke film?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:10 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg, ben ik niet die user die Hellboy 2 op dvd heeft?
Wat jammer, normaal kon je in dit soort argumenten met jou gewoon een foto uit je fotoboek hier neerzetten maar die heb je weggehaaldquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
het is maar wat je lekker noemt
Wanneer ga je me nou versieren?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat jammer, normaal kon je in dit soort argumenten met jou gewoon een foto uit je fotoboek hier neerzetten maar die heb je weggehaald
Krijg je dan inspiratie voor levels?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik wil Hellboy 2 zien vanwege de art direction![]()
psst piratebayquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik wil Hellboy 2 zien vanwege de art direction![]()
wel hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:35 schreef postmortum het volgende:
en hij staat ook niet op tpb
zo goed gifjequote:
muzieksmaakquote:
Paintquote:
HAMBURGER_HILLquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Paint
C: schijf
XP
XP Teletubbie thema
Winamp
19:44
DVD
SimCity 4 in de Films folder
Messenger
Taal werkbalk
Hij staat trouwens ook op tehParadox, maar ik kijk alleen nog maar 720p/1080p
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:53 schreef postmortum het volgende:
ik snap niks van nieuwsgroepen , kan iemand er een paint vam maken hoe het werkt ?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:53 schreef postmortum het volgende:
ik snap niks van nieuwsgroepen , kan iemand er een paint vam maken hoe het werkt ?
Verrassend Hamburger Hill bij De_Ananasquote:
ze zijn hun painstskillz aan het beoefenenquote:
Hyman heeft hem voor je gemaakt:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:10 schreef postmortum het volgende:
jullie kunnen gewoon geen paint maken om het uit te leggen
Mensen die in de laatste 10 een TVP plaatsen moeten het nieuwe topic openen, dat weet je hopelijk wel he.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even een snelle tvp voor het topic dicht is.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die in de laatste 10 een TVP plaatsen moeten het nieuwe topic openen, dat weet je hopelijk wel he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |