kankernoob.quote:
Nathalie Portman was daar nog zo kleinquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Leon niet, met Jean Reno die een huurmoordenaar is, en dat z'n buren door onder andere Gary Oldman worden vermoord maar het dochtertje (Nathalie Portman dacht ik) ontsnapt.
En die wil dan opgeleid worden tot huurmoordenaresom wraak te nemen vooral.
Nietquote:
ik ben hem al aan het downloadenquote:
*kras*quote:
Snapt gers wss toch niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:19 schreef Maisnon het volgende:
Donnie Darko is wel supervaag. Ik zeg het alvast he
quote:
Mweh ik ga m ooit nog maar eens kijken denk k.quote:
quote:
Ja, Glitter!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef gers het volgende:
nog meer films die ik gezien moet hebben
Generation Killquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef gers het volgende:
nog meer films die ik gezien moet hebben
ligt eraan van waar je vertrektquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef Maisnon het volgende:
Morgen met de trein naar Groningen dus... pff, 3,5 uur ofzo?
3 uurtjes volgens 9292quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ohja handig als ik het erbij meld
vanuit Tilburg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Je kent Evil Dead reeks, komt uit Tilburg en nog veel meer kewle dingen...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ohja handig als ik het erbij meld
vanuit Tilburg
Studeert een vriendin van me en ik was daar nog niet geweestquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:31 schreef gers het volgende:
[..]
3 uurtjes volgens 9292
wat moet je trouwens in het hoge noorden doen
slindenau pikt zn chciks op via fokquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:33 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je kent Evil Dead reeks, komt uit Tilburg en nog veel meer kewle dingen...
Wow
turnen dat is toch iets voor 13 jarige chinese meisjesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Studeert een vriendin van me en ik was daar nog niet geweest
Ze maakt overigens geen levels, studeert bewegingswetenschappen en is noodlottig telkens net geen Nederlands Kampioene turnen geworden
Nee ik verbaas me gewoon over het feit dat zulke vrouwen bestaan, had ik niet gedachtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
slindenau pikt zn chciks op via fok
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:35 schreef slindenau het volgende:
Ik heb trouwens deze DVD van Evil Dead 2...echt gaaf:
[ link | afbeelding ]
Je vergeet nog dat ze ook levels voor WarCraft III maakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:33 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je kent Evil Dead reeks, komt uit Tilburg en nog veel meer kewle dingen...
Wow
Die vond ik erg goed inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:30 schreef jordeeeh het volgende:
Ohja en The Invisible moet je ook gezien hebben.
Met kleine MIley Cyrus in het beginquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:31 schreef jordeeeh het volgende:
Ennnn Big Fish is ook een aanrader.
2 is inderdaad een remake (eerste 30 min) en vervolg ( de rest) in 1quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
2 is toch een remake van 1 maar dan met veel meer humor? en 3 is in de middeleeuwen ofzobluh
2 is het gaafstevooral de scene als Ash op z'n hand gaat jagen die achter de muur verstopt
En niet vergeten te vermelden; ze stoepkrijt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je vergeet nog dat ze ook levels voor WarCraft III maakt.
En t levels maken dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:38 schreef Maisnon het volgende:
Dit heb ik volgens mij van m'n moeder, die houdt ook van slechte horrorfilms en dat soort dingen
Ook nog eens ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En niet vergeten te vermelden; ze stoepkrijt.
quote:
eigenlijk wel... nu moeten wij daar weer over vechten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:44 schreef gers het volgende:
maisnon is dus eigenlijk de ideale vrouw ?
Nee hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:44 schreef gers het volgende:
sommige dingen hoef je niet te vertellenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:47 schreef Maisnon het volgende:
En natuurlijk het kwaad ofzo, wat het geluid maakt van een crossmotor
Dat levels maken moet een combinatie zijn: m'n moeder is een kapster van origine die houdt van psychische romans en slechte horrorfilms, ze heeft in 't verleden ook heel wat geschilderd en getekend enzo en nu houdt ze vooral van Bhudda's, kletsen, en met d'r jongere vriend naar bed gaan denk ik![]()
En m'n vader werkt al z'n hele leven bij een houtzagerij, is stiekem slim maar heeft nooit de kans gehad om echt goed te gaan leren, is meer een doener dan een prater, maar houdt dus van meubelen en dat soort dingen maken van hout, en muziek opnemen, maken en produceren in onze huis amateur studio.
ZE MAAKT LEVELS VOOR WARCRAFT!!!1quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:44 schreef gers het volgende:
checkt fobo wel hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee hoorhelemaal niet, maar dat laat ik maar ff buiten beschouwing.
Is goed, laat ons nog maar even in die "ideale vrouw" waanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee hoorhelemaal niet, maar dat laat ik maar ff buiten beschouwing.
Moesten ze eerst niks van je hebben dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:53 schreef Maisnon het volgende:
Ook mooi hoe jullie binnen 3 topics omslaan
Lees de topics terug ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moesten ze eerst niks van je hebben dan?
Ja, hallo, ik heb al moeite met deze bij te houden. Ik ga niet 4 topics doorlezen. En heet jij is jouw username Maisnon?quote:
Inderdaad, dat jullie de hele nacht door baggeren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:58 schreef slindenau het volgende:
[..]
Als er iets nutteloos is, is het dat wel
Nee, minuutje geleden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:04 schreef gers het volgende:
nou ?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht in het normale spelkan het niet bij houden. De_Ananas wel.
Waar ik wel iedereen mee inmaak is Mario Kart, gegarandeerd
5e hit op gosh:quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
5e hit op gosh:
[ afbeelding ]
Zeg, ben jij niet die torenneerzettende levelmakende vrouw?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:53 schreef Maisnon het volgende:
Ook mooi hoe jullie binnen 3 topics omslaan
moet jij die prinses in je avatar niet vervangen met luigi ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
5e hit op gosh:
[ afbeelding ]
Zeg, ben jij niet die eetjapanner aanbidder?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die torenneerzettende levelmakende vrouw?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die eetjapanner aanbidder?
neequote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
moet jij die prinses in je avatar niet vervangen met luigi ?
Dat was toch de advocaatdinges van Keyser Soze?quote:
Binnenkort Happy Hardcore meeting in Nijmegen e nwe blijven bij jou slapen danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:25 schreef Triptamine het volgende:
Geen tubgirl?waar moet ik dan op fappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |