Pauperquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:27 schreef superXmacho het volgende:
Wij noemen de politie Jutten of wouten.
Wat jij wel niet moet verzinnen als McDonalds-medewerker om jezelf nog een beetje groot te voelenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:29 schreef Rosbief het volgende:
Afgekeurd personeel van Mc Donalds
Ik neem aan dat je 'denigrerend' bedoelt ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:32 schreef Logitik het volgende:
De Wouten. Ik spreek het uit als 'de woutuh'. Dat voelt zo lekker denegerend als je het uitspreekt
Komt ckr ook uit friesland..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:32 schreef Logitik het volgende:
De Wouten. Ik spreek het uit als 'de woutuh'. Dat voelt zo lekker denegerend als je het uitspreekt
denegerendquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:32 schreef Logitik het volgende:
weet niet of je uit Friesland komt,quote:
Heb je ze daar even mooi tuk..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:48 schreef superXmacho het volgende:
Wij zijn de vrienden groep, Staan we op straat en zien we een jut dan gaan we hem altijd met zen alleen heel erg aan staren en nicks meer zeggen.
Vinden ze niet leuk , maar ze doen niet want we zijn mestala met een man of 15 , soms zelf met 40 man.
Wat-ben-jij-STOER!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:48 schreef superXmacho het volgende:
Wij zijn de vrienden groep, Staan we op straat en zien we een jut dan gaan we hem altijd met zen alleen heel erg aan staren en nicks meer zeggen.
Vinden ze niet leuk , maar ze doen niet want we zijn mestala met een man of 15 , soms zelf met 40 man.
"Wij zijn de vrienden groep"quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:48 schreef superXmacho het volgende:
We zijn gwn een groep die je wel meer hebt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:07 schreef tslh het volgende:
[..]
"Wij zijn de vrienden groep"
Wat voor vriendengroep? DE vriendengroep? Moeten we jullie kennen of zo
ik zou als blauwpet ook wel ff staan trillen op mijn benen als er zo'n stel opgeschoten hangjogeren mij aankijkt en niks tegen me zegt. staan ze me dan keihard te negeren of te intimideren,.. ik zou er echt ff perplex van zijn!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:48 schreef superXmacho het volgende:
met een petje niet te vergeten!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:15 schreef Vamps het volgende:
[..]
Don't bother...
Iets met een puntkaak.
Achterlijke kamperquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:09 schreef superXmacho het volgende:
[..]
We zijn gwn een groep die je wel meer hebt.
Zo vele doen we niet dus we zijn niet DE vrienden groep
ik dacht dat superXmacho een menneke was aangezien:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:19 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het over superXmacho had.
quote:ma·cho (dem; macho’s; machootje)
1 man die zich hanig, stoer tegenover vrouwen gedraagt
Nee, superXmacho is een 'waiffie'!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:24 schreef RSie het volgende:
[..]
ik dacht dat superXmacho een menneke was aangezien:
volgens van dale!
[..]
jezusquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:48 schreef superXmacho het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |