Bedoel je het slot of een hanger aan de fantasy line(ik dacht zoiets gezien te hebben maar kan het nu niet meer terug vinden)?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:07 schreef E.T. het volgende:
Wel mooi vond ik de trollenboom voor aan een kettingMet stip gestegen op m'n verlanglijstje dus.. Een ketting met de trollenboom
Ik had, aan de hand van de beschrijving hoge verwachtingen van groei-vrouw maar vond het plaatje al vaag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:07 schreef E.T. het volgende:
Venus vond ik echt verschrikkelijk en de groei-man en groei-vrouw waren helemaal niet mooi uitgewerkt. Ik kon er geen herkenbare vormen in ontdekken![]()
Erg mooi vond ik hem op de plaatjes idd. Ook die nieuwe ring lijkt me mooi, maar dat zal wel een heel dun ringetje zijn en dat staat me niet zo.quote:Wel mooi vond ik de trollenboom voor aan een kettingMet stip gestegen op m'n verlanglijstje dus.. Een ketting met de trollenboom
ik heb wel meer beads met heel veel symbolen in elkaar, maar die zijn wel allemaal hartstikke duidelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:55 schreef Pandora73 het volgende:
Ze stoppen nu kennelijk wel heel veel symbolen in 1 bead, met die groeivrouw en groeiman...
Helpt natuurlijk ook niet echt mee voor de duidelijkheid
Maar mijn verlanglijst bevat nu dus ketting, boom, en desert/woestijn-set.
Sorry maar aan iemand verkocht die meerdere dingen koopt dus dat is wel makkelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:33 schreef miss-piggy het volgende:
kbaal er wel van dat ik die advertentie niet eerder heb gezienik wil die hortensia
![]()
eigenlijk verkeerde topic, maarhjaaa
Voor zover ik weet niet, alleen moet ik eerlijk bekennen dat ik de begane grond in Amsterdam altijd ontvlucht ivm de intense parfumlucht die daar altijd hangt....quote:Op maandag 28 december 2009 23:08 schreef PM-girl het volgende:
Verkoopt de Bijenkorf eigenlijk Trollbeads?
* ook verslaafd is *quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:01 schreef Catwoman1986 het volgende:
Hier nog een verslaafde!
Net maar weer eens een lijstje gemaakt met bedels die ik wil gaan kopen. Nu nog een geldboom!
Zit erover te denken om de geluksdraak te verkopen. Vind hem nog steeds erg mooi, maar hij zorgt ook voor haakjes in kleding en je hebt zo snel de afdrukken in je pols staan als je ergens op leunt..
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:18 schreef deedeetee het volgende:
Ja dat probleem had ik er ook mee, jammer want het is wel een leukerd.
Ik kan een geldboompje ook wel gebruiken dus als een een kweker ervan weet ?![]()
Check je PMquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:30 schreef Ilske het volgende:
[..]
* ook verslaafd is *
Mocht je inderdaad je geluksdraakje willen verkopen, zou je mij willen pm-en? Beetje afhankelijk van staat en prijs heb ik er wel belangstelling voor!
quote:Dat ligt aan degene achter de toonbankOp vrijdag 22 oktober 2010 20:51 schreef lcicle het volgende:
Sorry, ik schop 'm even
Weet iemand of je zo'n glas kralen setje ook zelf kunt samenstellen? 6 kopen voor de prijs van 5 bedoel ik? Of ligt dat aan de juwelier..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |