4 seconden is verdomd ruim. Of ben jij ook zo iemand die panisch in de auto zit.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:54 schreef ColtZ40 het volgende:
200 meter is nog geen 4sec bij tegemoetkomend verkeer.........
Nou, wat zullen die gasten verblind zijn zeg. Helemaal stekeblind.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:00 schreef de_boswachter het volgende:
Als er mongolen me in gaan halen met 140 op een 80 weg dan zet ik express mijn groot licht op wanneer ze me voorbij zijn. Gewoon om ze te verblinden. Moeten ze maar normaal doen.
De volgende keer dat jij iets doet dat mij niet aanstaat zal ik ook eigen rechter spelenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:00 schreef de_boswachter het volgende:
Als er mongolen me in gaan halen met 140 op een 80 weg dan zet ik express mijn groot licht op wanneer ze me voorbij zijn. Gewoon om ze te verblinden. Moeten ze maar normaal doen.
Dat zal ze leren inderdaadquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:00 schreef de_boswachter het volgende:
Dat is niet verdomd ruim! En ik flits alleen als ze naar mij flitsen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:59 schreef tong_poh het volgende:
[..]
4 seconden is verdomd ruim. Of ben jij ook zo iemand die panisch in de auto zit.
Je hebt geen rijbewijs zeker. Als er iets irritant is is het wel grootlicht in je binnenspiegel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Nou, wat zullen die gasten verblind zijn zeg. Helemaal stekeblind.
Maar niet echt heur.
Van jou moeten ze dus met 82km/h inhalen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:00 schreef de_boswachter het volgende:
Daar zitten van die mooie hendeltjes voor op je spiegelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt geen rijbewijs zeker. Als er iets irritant is is het wel grootlicht in je binnenspiegel.
Automagisch dimmende achteruitkijk- en zijspiegel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt geen rijbewijs zeker. Als er iets irritant is is het wel grootlicht in je binnenspiegel.
Als het donker is wel, maar overdags heb je daar toch heel weinig last vanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heb je uberhaupt wel eens op de bestuurders stoel van een auto gezeten?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het ook over donker. Overdag wordt ik nooit ingehaaldquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het donker is wel, maar overdags heb je daar toch heel weinig last van
Wowquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:07 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Automagisch dimmende achteruitkijk- en zijspiegel.
Boswachter rijdt vast in een ouwe landrover en mist zo'n handeltjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar zitten van die mooie hendeltjes voor op je spiegel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |