abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:12:12 #101
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_60997262
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:44 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Dus als het kantje boord is en jij nog net op tijd je bolide terug op je eigen weghelft weet te krijgen voor de fatale klap zou plaatsvinden, laat je met een hand het stuur los en zwaai je vriendelijk naar de dodelijk geschrokken tegenliggers, die in de tiende seconde dat jullie elkaar nog kunnen zien uit dat gebaar moeten opmaken dat je je verontschuldigt voor je maniakale rijgedrag in plaats van te concluderen dat jij een achteloze dronkelap bent die met een hand sturend ieders leven in de waagschaal stelt?
Begrijp ik dat goed?
Nou nou, niet dramatisch doen. Het is me 1 keer overkomen, dat het kantje boord was. Dat was ongeveer 12 jaar geleden. Toen heb ik een inschattingsfout gemaakt en de tegemoetkomende auto heeft voor mij moeten remmen. Die auto zag ik al aankomen, maar ik kon er niet tussen. Toen heb ik mijn hand omhoog gedaan als verontschuldiging. Er was uiteindelijk door de rem aktie van de ander auto genoeg ruimte, waardoor ik geen gevaarlijke slingerbeweging heb hoeven maken. ik had toen niet zolang mijn rijbewijs en had niet de ervaring die ik nu heb.Daarom zeg ik ook, dat er met de inhaal manoeuvre van vandaag geen gevaar gemoeid was.

Inschattingsfouten kunnen desondanks toch voorkomen. Mensen maken ze dagelijks alleen zijn ze zonder gevolgen. Er zijn werkelijk mensen die de ene na de ander maken, maar wonder boven wonder 20 jaar schadevrij rijden. Zijn ze door de schadevrije jaren een goed chauffeur? Ik denk het niet.

Begrijp je het nu beter?
Horrible Cunt!
pi_61003482
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:42 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Nee, met mensen die denken dat mensendie een woord is, kan je lachen
!

Hetis jeniet opgevallendat ikmet opzetde woordenaan elkaarschreef indie post?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:58:30 #103
123780 Davoice
Don't innovate. Imitate!
pi_61051679
Gisteren dus zoiets meegemaakt. Rij je op een 2 baansweg, komt er zo'n pipo aan die wel even denkt te kunnen inhalen en dus op een haar na terugging naar zijn eigen weghelft. Dat zo'n eikel zichzelf iets wil aandoen prima, maar laat hem dan tegen een boom knallen ofzo. Een stuurfoutje of het gaat gigantisch mis en dan zit ik daar met een zoontje van 1 jaar op de achterbank (in een Europees goedgekeurd zitje) en mijnlief naast me. Nou nee, dankje. Grootlicht en claxon, maar eigenlijk zouden ze die gasten van de weg moeten halen. dus.
One man can make a difference, Davoice makes the difference
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')