Misschien. Ik heb die maand al enkele dure concerten en weet nog niet of ik iemand kan vinden die mee wil. Maar als ik geld en gezelschap heb, dan wil ik wel graag heen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:01 schreef teirnon het volgende:
Gaat er iemand nog naar het concert in de HMH in november?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:01 schreef teirnon het volgende:
Gaat er iemand nog naar het concert in de HMH in november?
Ik! Ik! Ik!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoi. Wie verhuist er mee naar ijsland?
Ólafur is echt een held, zijn muziek kan ik misschien nog meer waarderen dan Sigur Rós.. echt ongelooflijk dat zo'n (relatief) jong iemand, zulke muziek kan componeren. Het nummer Fok is echt geniaal en moeten jullie zeker even luisteren. Live is hij ook erg sterk..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:14 schreef BloodyLotte het volgende:
weet ik nog niet. heb ze dit jaar al 2x gezien.
trouwens nu we het toch over soortgelijke muziek hebben, olafur arnalds!
Ik kreeg een krop in mijn keel toen ik hem life zagquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:05 schreef kciR het volgende:
[..]
Ólafur is echt een held, zijn muziek kan ik misschien nog meer waarderen dan Sigur Rós.. echt ongelooflijk dat zo'n (relatief) jong iemand, zulke muziek kan componeren. Het nummer Fok is echt geniaal en moeten jullie zeker even luisteren. Live is hij ook erg sterk..
Ólafur Arnalds - Fok (live)
Die heb ik hier niet en als ik het bij de lokale Music Store ga vragen kijken ze me toch een beetje stom aan (vooral als ik een cd titel begin te spellen, misschien wel leuk om eens te doenquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:07 schreef On het volgende:
Agaetis ligt echt voor een tientje in de velvet geloof ik.
Ah okquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die heb ik hier niet en als ik het bij de lokale Music Store ga vragen kijken ze me toch een beetje stom aan (vooral als ik een cd titel begin te spellen, misschien wel leuk om eens te doen). En ik was toch bij Amazon bezig en hij kostte me een paar Pond. Volgens GWK kost het me 7 euro ofzo.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Amazon heeft me gisteren laten weten dat de volgende cd's onderweg naar Nederland zijn:
Agaetis Byrjun
Međ suđ í eyrum viđ spilum endalaust
Geen idee wanneer je bij cd-wow die problemen gehad hebt, maar ze hebben een aantal maanden geleden een nieuwe eigenaar gekregen (stonden op de rand van de afgrond). Is nu weer beter geregeldquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb cdwow beloofd er nooit meer te bestellen nadat ze van meerdere bestellingen de leverdatum meerdere malen uitgesteld hebben terwijl de cd's (nieuwe releases) overal op voorraad waren. Play moet ik inderdaad ook eens kijken als ik iets zoek. Verkopen die ook vinyl? (Dat was de reden dat ik op Amazon was).
Probleem van cd-wow was dat zij volgens platenmaatschappijen aan parallelimport deden en daardoor veel goedkoper konden zijn dan concurrenten. De rechter gaf hen daarin gelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Die problemen heb ik niet heel lang geleden nog eens gehad en een jaar ervoor. Ik weet dat het slecht ging met het bedrijf en dat ze daarom ook geen grote voorraad konden aanhouden, maar als je nieuwe albums van Editors en Interpol niet binnen een week vanaf de release kunt verzenden doe je iets grondig fout. Maar ja, wellicht probeer ik het binnenkort nog eens.
Je gaat er geen spijt van krijgenquote:Play heeft helaas geen vinyl.
Nadeel van Amazon is overigens wel dat hoe snel ze ook verzenden (meestal binnen 24 of 48 uur), de pakjes doen er wel nog even over. Maar ik hoop voor het eind van de week mijn cd's van Sigur Rós binnen te hebben. Ben erg benieuwd naar de nieuwe
Dat kan, heb daar inderdaad wel eens iets over gelezen, maar dan moet je niet op de site zetten dat klanten met een pre-order de cd op de releasedate in huis hebben. Maar ja, genoeg off-topic.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Probleem van cd-wow was dat zij volgens platenmaatschappijen aan parallelimport deden en daardoor veel goedkoper konden zijn dan concurrenten. De rechter gaf hen daarin gelijk![]()
. Kan me voorstellen dat dat wat problemen met de levering van cd's door bepaalde platenmaatschappijen heeft opgeleverd
.
Dat denk ik ook niet. De andere cd die ik besteld heb, die heb ik al een tijdje terug gedownload en ik vind 'm erg mooi.quote:Je gaat er geen spijt van krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |