quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:58 schreef Nappeklapperapper het volgende:
En ja, dat vind ik veel. Voor ¤30 kan je jezelf door de grond heen zuipen.
Studententarief he, voor ¤30 kan ik 35 bier halen. Dat krijg ik echt in een avond niet weg...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:13 schreef MrDice het volgende:
[..]
![]()
Misschien als je voor 30 euro in één keer Goldstrike achterover tikt...
Ligt eraan wat het is, voor een fles melk is het gewoon een absurd hoog bedrag.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
Eensmilie bij iets wat 30 euro kost
OMG. Net of dat veel is.
35 aegir biertjes zeker. De barcommissie gaat daar niet naar de wc, maar pist in het voorraadhok de fusten vol.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:19 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Studententarief he, voor ¤30 kan ik 35 bier halen. Dat krijg ik echt in een avond niet weg...
neequote:
mensen die nog kanker zeggenquote:
Geef me je leven!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:58 schreef mazaru het volgende:
Ik heb lekker uitgeslapen.
Ik hoef vandaag helemaal niets.
Ik zit lekker te bladeren op Fok, terwijl de OS aanstaan.
Ik heb net lekker zitten eten.
Mijn bakkie koffie is precies goed!
Ik heb nog wat geld over, dus ik ga denk ik vanmiddag maar eens even de stad in om iets te kopen.
Geen idee wat, want ik heb eigenlijk helemaal niets nodig.
Dussuhhhh nope! Hier gaat helemaal niets fout
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:04 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Geef me je leven!![]()
Maar houd je ongesteldheid.
Puh, ik wil het al niet eens meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Het is alles of niets!
Maar ik hou het lekker zelf, ben er op het moment heel erg blij mee
En wie ben jij dan weerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:38 schreef koeii het volgende:
[..]
35 aegir biertjes zeker. De barcommissie gaat daar niet naar de wc, maar pist in het voorraadhok de fusten vol.
Ja dat zou ik idd fijn vinden, sadist als ik ben.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:17 schreef RosaLoes het volgende:
'Wie heeft er nog meer zo'n soort kutdag?'
Vraag je dat nu omdat je jezelf dan beter gaat voelen als je leest dat iemand anders zn dag nog kutter is?
Of hou je er gewoon van om gezeik aan te horen?
Je zegt zelf: Er bellen alleen mensen die iets te zeuren hebben. Nou met die vraag van je krijg je alleen maar nog meer 'gezeur' te lezen. Tis maar wat je wil..
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:01 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Laaste update:
Klant aan de telefoon gehad en hij zei: "Zow, jij bent echt wel vriendelijk" Ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
Ook zo'n andere vrouw heel blij doen en zo. Lache man. Zo maak je nog eens wat mee.
Tevens bij de BK gegeten (), een forse maaltijd voor zoeen sterke man als ik
![]()
Ook ga ik die zooi omruilen en kijk ik wel effe
Het is vandaag van een 4,5 naar een 7,5 gegaan
aan alle chaggo's
Mooizo. Ik wens je een hele prettige voortzetting verderquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:01 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Laaste update:
Klant aan de telefoon gehad en hij zei: "Zow, jij bent echt wel vriendelijk" Ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
Ook zo'n andere vrouw heel blij doen en zo. Lache man. Zo maak je nog eens wat mee.
Tevens bij de BK gegeten (), een forse maaltijd voor zoeen sterke man als ik
![]()
Ook ga ik die zooi omruilen en kijk ik wel effe
Het is vandaag van een 4,5 naar een 7,5 gegaan
aan alle chaggo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |