Is dat geen Friese naam trouwens?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:25 schreef Fakkan het volgende:
Ik ken iemand die Sterre heet. Dat klinkt zo bre3z4h, sterruh.
Nee man gek. Ik zou het echt wel kut vinden als ik zo zou hetenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:57 schreef servus_universitas het volgende:
Anne is toch een vrij standaard jongensnaam?
Vind ik stiekem toch weer beetje ouderwets.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee man gek. Ik zou het echt wel kut vinden als ik zo zou heten![]()
![]()
Gisteren weer eens een gewone 'Piet' ontmoet. Een jongen van een jaar of 20. Dat vind ik dan wel weer tof
quote:
Offtopic...maar indd. hoe heette die griet ook alweer? Is ook lekker veel van gekomen qua zangcarriére.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:35 schreef boskameel het volgende:
Of dat vrouwelijke aapmensch van idols die een kind had gekregen, welke little sunshine heette ofzo. Hoe fucking sad ben je dan bezig. "MAAR HET IS TOCH ZO'N LEUKE NAAM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Ohja, dat was hm.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:47 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan me nog vaag een 'Beautiful Hope' herinneren van een Idols 'ster'.
Willow is leuk als je een roodharige Ier of Schot bent. Of in Lord of the Rings speelt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:54 schreef Just_theonedear het volgende:
Tijdens kraamstage:
Sissy, Oceane, Veerle, IJsbrandt, Maximillius, Beatrix. Meghan, Heather, Willow
Willow vind ik eigenlijk wel mooi.![]()
Omgeving:
Panter, Djurny, Djazz, Fientje, Wolf, Beer, Angel
Tsja.
Hoaxquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:54 schreef Just_theonedear het volgende:
Tijdens kraamstage:
IJsbrandt,
OUDquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:41 schreef Triptamine het volgende:
Tijdens mijn werk(postbode ftw!) zag ik ooit een geboortebord in de tuin staan met "Ege". Ik wilde er meteen een L achter zetten. Dat kind gaat zo erg gepest worden![]()
In OUD had ook iemand zijn kind Chinook genoemd. Nu weet ik dat het ook een indianenstam is maar ik denk altijd aan:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja OUD is wel fokking triest jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:58 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
OUD![]()
Heb daar een kind gespot wat luistert naar de naam Storm.
Wie vernoemt zn kind nou naar Jiskefet
Volgens mij was het Beautifull Hopequote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:47 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan me nog vaag een 'Beautiful Hope' herinneren van een Idols 'ster'.
Dat vind ik dan wel een mooie naam, maar niet zoals Sylvia Meijs en Raphäel vd Vaart het uitspreken: Dami-jan.quote:
Klinkt Hindoestaans ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:37 schreef wolferl het volgende:
Nu heb ik een collega die haar kind Hadjoe heeft genoemd.
Dat is het geluid als ik nies.
Panter..:| Beer..:| Wat een gruwels.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:54 schreef Just_theonedear het volgende:
Tijdens kraamstage:
Sissy, Oceane, Veerle, IJsbrandt, Maximillius, Beatrix, Chanel, Meghan, Heather, Willow
Willow vind ik eigenlijk wel mooi.![]()
Omgeving:
Panter, Djurny, Djazz, Fientje, Wolf, Beer, Angel
Tsja.
Als ik een jongen was geweest, had ik Alexander geheten. Best netjes, maar toch ben ik blij dat ik een meisje benquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:32 schreef zyx1981 het volgende:
In de jaren 80 konden ze er ook wat van. Wanneer ik een meisje was geweest, dan hadden mijn ouders me Carmelitia genoemd (klinkt als een soa)
Alexia?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:52 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Als ik een jongen was geweest, had ik Alexander geheten. Best netjes, maar toch ben ik blij dat ik een meisje ben
Sander?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:49 schreef karr-1 het volgende:
Als ik een meisje was geweest had ik Sandra geheten.
Nope de naam die ik nu heb begint niet eens met een S.quote:
Martijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nope de naam die ik nu heb begint niet eens met een S.
als ze nog een dochter krijgen wordt dat dan Beetje?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:13 schreef ChatGirl het volgende:
Ex-collega's van me hebben hun dochtertje Aatje genoemd.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:29 schreef L.no het volgende:
Ik kende iemand die haar kind Puta noemde.
Nee, Spaans voor 'hoer'.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Fuck?
Dat was de eerste reactie die ik op m'n werk te horen kreeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ze nog een dochter krijgen wordt dat dan Beetje?
Hulde voor die oudersquote:
Jayden / Aidenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:23 schreef Jape het volgende:
Ja, maar dat is dus geen moderne naam!
Wat dacht je van Youandi?
Dat staat dus voor "You and I". Romantisch he!![]()
Om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid Jaydens die tegenwoordig geboren wordt.
Vrienden van mij : Ronin. Met de dvd hoes als geboortjekaartje van...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:42 schreef ruftman het volgende:
Ik ken iemand die zijn zoon Neo heeft genoemd. Met een gebbortekaartje in de stijl van, jawel, The Matrix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |