Zo heet een klant van mij ook. Toen ik die voor het eerst moet bellen was er een belnotitie om Anne Achternaam te bellen. Ik verwachtte natuurlijk een mooie damesstem maar om het compleet te maken, had die beste man ook nog eens een ontzettend lage stemquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een collega van mijn vader heet Anne. Schijnt een Frieze jongensnaam te zijn of zo.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:54 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Zo heet een klant van mij ook. Toen ik die voor het eerst moet bellen was er een belnotitie om Anne Achternaam te bellen. Ik verwachtte natuurlijk een mooie damesstem maar om het compleet te maken, had die beste man ook nog eens een ontzettend lage stem
Yeah Rightquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:56 schreef onderscheid het volgende:
ik ken iemand die heet machinist
WTF. Neequote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:57 schreef servus_universitas het volgende:
Anne is toch een vrij standaard jongensnaam?
Volgens mij wel hoor. Tenminste, ik ken drie Anne's en dat zijn allemaal mannen. Ik ken niet één vrouwelijke Anne. Maar natuurlijk is Anne ook een prima meisjesnaam, maar ik denk niet direct aan een vrouw als ik de naam Anne hoor.quote:
Bij mij in de buurt: Kaanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:02 schreef intraxz het volgende:
Ik kwam een half jaar geleden een ooievaar tegen met de naam Bono eronder![]()
![]()
![]()
Mijn god zeg. Mannen die Anne hetenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:00 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Tenminste, ik ken drie Anne's en dat zijn allemaal mannen. Ik ken niet één vrouwelijke Anne. Maar natuurlijk is Anne ook een prima meisjesnaam, maar ik denk niet direct aan een vrouw als ik de naam Anne hoor.
FAIL, ik ken 2 mannelijke Anne's uit Limboquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mijn god zeg. Mannen die Anne hetenZeker iets van boven de rivieren dit
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan mag je me vertellen waar. Want ik ken ieder bedrijf in Limburg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
FAIL, ik ken 2 mannelijke Anne's uit Limboland..... geboren en getogen Limboers!
Bij 1 bedrijf zelfs.
Waterschap likmekutjelekkernat!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan mag je me vertellen waar. Want ik ken ieder bedrijf in Limburg.
OMG dat meen je niet. En dan ook nog vernoemd worden naar zo'n slechte groep ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:22 schreef Samcali het volgende:
Hier aan de overkant woont een kereltje dat "Kane" heet
MTV gekeken zeker?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:44 schreef Meneermax het volgende:
Lenthe vind ik inderdaad ook wel een coole naam. Maar wat te denken van namen als 'Apple', 'Pilot Inspektor'? Dat zijn namen die in de USA echt (door celebs) aan hun kids zijn gegeven. Maar goed dat die kids nooit echt hoeven te werken of zo.
Jongen in de straat hier ook. Anne. Niet echt cool ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Handig ook, voor in het buitenland..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef vencodark het volgende:
Ons buurjongetje heet iig Mink. Het is een beetje apart maar ergens past het wel bij hem. Lijkt me een Scandinavische naam en het is een superblond ventje om te zien. Dus het past wel.
(verdorie, wou dat ik ff wist, hoe ik 3 quotes in 1 dinges kon stoppen)quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:53 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Het schijnt zelfs dat de keuze van je naam van invloed is op wat voor een persoon je later wordt. Ben benieuwd.
In Nederland heb je in ieder geval niet echte nerdnamen geloof ik. Kan mij er zo niet één bedenken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
(verdorie, wou dat ik ff wist, hoe ik 3 quotes in 1 dinges kon stoppen)
Maare, dat geloof ik wel. Die populaire typjes bij Sweet Sixteen en andere MTV programma's heeten ook allemaal Kimberly, Brittany, Britney, Brooke, Lindsay, Kelly of Keith, Brad of een andere 'coole' naam in Amerika. Een nerd heet daar nooit Keith ofzo en een populair typje heet nooi Lloyd of iets dergelijks.![]()
Maar in hoeverre is dat in NL zo?
Wat dacht je van samenvoegingen zoals Jan-Peter. Klaas-Jan, Jan-Douwe.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:04 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
In Nederland heb je in ieder geval niet echte nerdnamen geloof ik. Kan mij er zo niet één bedenken.
Woon je toevallig in Oldenzaal? Ik ken daar namelijk ook iemand met een arisch zoontje genaamd Mink...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ons buurjongetje heet iig Mink. Het is een beetje apart maar ergens past het wel bij hem. Lijkt me een Scandinavische naam en het is een superblond ventje om te zien. Dus het past wel.
Ouders denken er ook niet altijd bij na dat hun lieve kleine baby'tje ook groot en volwassen wordt. Dan kan je niet aankomen met een naam als...euh Lizzy ofzo.
Dat vind ik niet echt nerdnamen, meer wat chic.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat dacht je van samenvoegingen zoals Jan-Peter. Klaas-Jan, Jan-Douwe.
Dubbele namen zoals bijv. Robert-Jan of Klaas-Arnold komen aardig dicht in de buurt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:04 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
In Nederland heb je in ieder geval niet echte nerdnamen geloof ik. Kan mij er zo niet één bedenken.
Diederik(je)!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:04 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat was ik!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:07 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Dubbele namen zoals bijv. Robert-Jan of Klaas-Arnold komen aardig dicht in de buurt.
edit: iemand was me voor.![]()
Heel veel mensen vonden Herman Brood anders vrij hip.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:09 schreef krapula het volgende:
en ik ken ook geen hippe Herman's
goed punt, maar Herman Berghuis heeft ervoor gezorgd dat zelfs mijnheer Brood de naam niet meer kan redden...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel veel mensen vonden Herman Brood anders vrij hip.
Crap. Goed punt. Vanaf nu, is Herman heten, niet meer cool.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:14 schreef krapula het volgende:
[..]
goed punt, maar Herman Berghuis heeft ervoor gezorgd dat zelfs mijnheer Brood de naam niet meer kan redden...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Crap. Goed punt. Vanaf nu, is Herman heten, niet meer cool.![]()
Btw, moest je nu echt een plaatje posten? Ik wordt altijd een beetje onwel als ik zijn hoofd zie. Voortaan, als die gast op tv komt, moet hij zo'n zwart plaatje voor zijn hoofd hebben. Een balkje is niet genoeg.
quote:
Je hebt gelijk. En een waarschuwing voor alle toekomstige ouders: dit komt ervan, als je je kind Herman noemt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef krapula het volgende:
[..]
![]()
die foto onderstreept mn punt nog even
uh huhquote:
Mink Kok heet anders al 47 jaar Mink. Dus misschien ongebruikelijk maar zeker niks nieuwsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef vencodark het volgende:
Ons buurjongetje heet iig Mink. Het is een beetje apart maar ergens past het wel bij hem.
Is vaak met bepaalde namen he. Maar de naam hoor je gewoon heel zelden. Ik ken er dus iig maar 1.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:24 schreef Jape het volgende:
[..]
Mink Kok heet anders al 47 jaar Mink. Dus misschien ongebruikelijk maar zeker niks nieuws
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mink_Kok
Sem is ook zo'n naam die al lang bestaat maar tot voor kort niet zoveel gebruikt werd.
Is dat geen Friese naam trouwens?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:25 schreef Fakkan het volgende:
Ik ken iemand die Sterre heet. Dat klinkt zo bre3z4h, sterruh.
Nee man gek. Ik zou het echt wel kut vinden als ik zo zou hetenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:57 schreef servus_universitas het volgende:
Anne is toch een vrij standaard jongensnaam?
Vind ik stiekem toch weer beetje ouderwets.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee man gek. Ik zou het echt wel kut vinden als ik zo zou heten![]()
![]()
Gisteren weer eens een gewone 'Piet' ontmoet. Een jongen van een jaar of 20. Dat vind ik dan wel weer tof
quote:
Offtopic...maar indd. hoe heette die griet ook alweer? Is ook lekker veel van gekomen qua zangcarriére.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:35 schreef boskameel het volgende:
Of dat vrouwelijke aapmensch van idols die een kind had gekregen, welke little sunshine heette ofzo. Hoe fucking sad ben je dan bezig. "MAAR HET IS TOCH ZO'N LEUKE NAAM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Ohja, dat was hm.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:47 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan me nog vaag een 'Beautiful Hope' herinneren van een Idols 'ster'.
Willow is leuk als je een roodharige Ier of Schot bent. Of in Lord of the Rings speelt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:54 schreef Just_theonedear het volgende:
Tijdens kraamstage:
Sissy, Oceane, Veerle, IJsbrandt, Maximillius, Beatrix. Meghan, Heather, Willow
Willow vind ik eigenlijk wel mooi.![]()
Omgeving:
Panter, Djurny, Djazz, Fientje, Wolf, Beer, Angel
Tsja.
Hoaxquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:54 schreef Just_theonedear het volgende:
Tijdens kraamstage:
IJsbrandt,
OUDquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:41 schreef Triptamine het volgende:
Tijdens mijn werk(postbode ftw!) zag ik ooit een geboortebord in de tuin staan met "Ege". Ik wilde er meteen een L achter zetten. Dat kind gaat zo erg gepest worden![]()
In OUD had ook iemand zijn kind Chinook genoemd. Nu weet ik dat het ook een indianenstam is maar ik denk altijd aan:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja OUD is wel fokking triest jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:58 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
OUD![]()
Heb daar een kind gespot wat luistert naar de naam Storm.
Wie vernoemt zn kind nou naar Jiskefet
Volgens mij was het Beautifull Hopequote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:47 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan me nog vaag een 'Beautiful Hope' herinneren van een Idols 'ster'.
Dat vind ik dan wel een mooie naam, maar niet zoals Sylvia Meijs en Raphäel vd Vaart het uitspreken: Dami-jan.quote:
Klinkt Hindoestaans ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:37 schreef wolferl het volgende:
Nu heb ik een collega die haar kind Hadjoe heeft genoemd.
Dat is het geluid als ik nies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |