abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61022214
Waar wilde je heen gaan dan Mikkie?

Die film is echt te flauw
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_61022305
Dan kan je zien hoe leuk ik ben

Ow wacht dat weet je al
pi_61022330
Dit begint echt een Ellegirl topic te worden
pi_61022410
Waarom EG

Ik zit echt al de hele avond intensief alle kansloze topics op EG te lezen omdat ik me verveel
pi_61022451
vanwege het hoge EG gehalte hier, ik noem verder geen namen

ga vooral door hoor, stiekem ben ik een lurkert
pi_61022523
Ik snap het niet en ik ben toch al jarenlang een EG'er, verlicht mij CP, wat zorgt hier voor een hoog EG-gehalte?
pi_61022578
Slowchat, LG LR Yashi.

verlichtend genoeg ? Dit topic word gewoon geownd door 3 vrouwen
pi_61022634
Haha dus eigenlijk is de enige link met EG dat we vrouwelijk zijn
Maar ik hoor graag waar jij je mee bezig houdt (behalve Grey's), vertel vertel!
pi_61022782
Kort samengevat, ik zit dusdanig in de zogenaamde comfort zone dat ik vast zit

studie, op mezelf wonen, sport, werk, vrienden en vriendinnen... Niks bijzonders dus maar wel allemaal tegelijk en met zon besluiteloos iemand als ik is dat nogal kloten zegmaar.

en hier zet ik greys voor op pauze zeg,
pi_61022802
R&P time
pi_61022825
Dan zijn er tieten aanwezig is het nog niet goed
pi_61022887
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
R&P time
pi_61022908
ik ga al leren!
pi_61022945
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:23 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Dr Phil is ook weer aanwezig zie ik
pi_61023051
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Dr Phil is ook weer aanwezig zie ik
pi_61023053
Ja ik kan niet veel nuttig advies geven want ik weet te weinig van je hele situatie.. maar ik denk dat als je één ding aanpakt en uitzoekt en oplost dat je je al stukken beter voelt, en dat de rest dan vanzelf beter/gemakkelijker gaat?
pi_61023090
Ik vond het een stuk leuker zonder H_M
pi_61023111
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:28 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik kan niet veel nuttig advies geven want ik weet te weinig van je hele situatie.. maar ik denk dat als je één ding aanpakt en uitzoekt en oplost dat je je al stukken beter voelt, en dat de rest dan vanzelf beter/gemakkelijker gaat?
Studie heeft de grootste prioriteit, 1 sept is al snel
pi_61023129
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik vond het een stuk leuker zonder H_M
Ja want toen was ik er

/arrogante modus
pi_61023211
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:29 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Studie heeft de grootste prioriteit, 1 sept is al snel
Dat betekent niet dat het voor jezelf de grootste prioriteit moet hebben.. twijfel je niet gewoon over je studie omdat je keibang bent dat het "weer" fout gaat? (ik weet niet eens wat er eerder gebeurd is )
Toen ik gestopt was en aan m'n 2e studie begon was ik echt doodsbang dat het weer verkeerd was, en bleef ik ook twijfelen t/m dag 1
pi_61023530
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:32 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat het voor jezelf de grootste prioriteit moet hebben.. twijfel je niet gewoon over je studie omdat je keibang bent dat het "weer" fout gaat? (ik weet niet eens wat er eerder gebeurd is )
Toen ik gestopt was en aan m'n 2e studie begon was ik echt doodsbang dat het weer verkeerd was, en bleef ik ook twijfelen t/m dag 1
mja anders moet ik gaan werken, risico dat ik er in blijf hangen en niet tot studie kom is redelijk groot. Weer fout,k mijn wiskunde was op laag peil, deed er niks aan. En het draait veel om wiskunde helaas, een belangrijk deel van de opleiding. Gestopt vanwege 1 februari regeling en het feit dat ik het niet als haalbaar zag, dat 1e jaar.

tis trouwens de 3e keer Havo NT + EC1 geslaagd > 1 Jaar MBO Werktuigbouwkunde > 1/2 JAar HTS Autotechniek > 1/2 Jaar werken....

Leuk, heb men rijbewijs, laptop, motor, maar dat is de enige voldoening die ik er uit heb gekregen. Verdere "ontwikkeling" is er niet echt, technische handigheid had ik al dus wat dat betreft alleen meer ervaring erin. Op sociaal vlak stelt het al helemaal geen drol voor, 2 -3 collega's van 30- 50 jaar, ik zie nog geen tieten enz

Het is tijd om gewoon verder te gaan met men leven, maar hoe ben ik nog niet over uit
pi_61023585
Studie proberen, enthousiast aan de intro meedoen en vrienden maken waarmee je gelijk een goeie start kunt maken met de opleiding! Volgens mij is het inderdaad slim om wel te gaan studeren, mijn beste vriendin is blijven hangen in werken (op laag niveau) terwijl ze veel betere kansen heeft.. ik vind het écht zonde.

En ik ben volgende week ws ook een dag of 2 bij de HAN intro in Arnhem
pi_61023670
Ja,maar wat moet ik nog beslissen. Overigens wel ingeschreven voor Autotechniek weer
pi_61023740
Heb je eens met een goeie docent van de HAN gepraat? Ik heb een onwijs goeie SLB'er die me met álles helpt op het gebied van studie/minor/master enzo kiezen.. Je moet een enthousiaste goeie docent vinden die op de hoogte is en bereid is wat moeite voor je te doen, en dan kun je denk ik een hoop zekerder van jezelf en je studiekeuze worden, of dat nou deze is of toch uiteindelijk een andere!
pi_61023845
Jaa goeie, ga in Arnhem studeren! Kapittelweg zit veels te vol

Maarre, EMR enzo hebben eerste jaar gemeenschappelijke propedeuse, dus krijg je van alles een beetje en heb je nog een half jaar om te bepalen welke richting binnen de economische opleidingen je op wilt en dan nog half jaar om te kiezen welke opleiding je specifiek wilt doen.

Iig meer tieten dan bij wat je hiervoor hebt gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')