ze haten mequote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:26 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ah, is het nu al zo'n SC geworden, dan vrees ik dat het snel afgelopen is.
Oh nieuwkomers is niet het probleem hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
SC's die niet openstaan voor nieuwkomers gaan dicht.
Vertel eens?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heb je het zelf naar gemaakt he
Hmm is al aardig wat topics terug.. weet niet meer precies waar t over ging.quote:
Je orginele account is weer unbanned, je had best mogen mailen in die drie maandenquote:
Zal wel erg geweest zijn dan als je het alweer bent vergetenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hmm is al aardig wat topics terug.. weet niet meer precies waar t over ging.
Maar als zelfs BE4E een hekel aan m heeft zegt t wel genoeg dacht ik..
Oh maar het was meer dat anderen er last van hadden, ik keek op t moment een film.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je orginele account is weer unbanned, je had best mogen mailen in die drie maanden
[..]
Zal wel erg geweest zijn dan als je het alweer bent vergeten
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
SC's die niet openstaan voor nieuwkomers gaan dicht.
Ik wist niet dat het geen nieuwkomer in deze SC was, maar ik zag jouw reacties toen hij zich meldde. En die zijn not done in een SC.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:44 schreef jordeeeh het volgende:
En daarnaast, wat loop je te miepen met onderstaand als we beiden weten dat het geen nieuwkomer is?
[..]
Nee hoor, ik had er nog een daarvoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je orginele account is weer unbanned, je had best mogen mailen in die drie maanden
Buiten de SC wel dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het geen nieuwkomer in deze SC was, maar ik zag jouw reacties toen hij zich meldde. En die zijn not done in een SC.
Ow ja, nou die andere had ook maar een 48u ban, dus die is ook weer los.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:54 schreef supertard het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had er nog een daarvoor.
Wist toen nog niet dat ik niet automatisch unbanned werd.![]()
Maar iig bedankt
Die rel heb ik gemist danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Buiten de SC wel dan?
In ieder geval, als iemand normaal mee post maakt t mij niet uit of ie nieuw is, maar als ie expres loopt te rellen kan ie van mij gewoon opbokken.
Hm k verwoorde t verkeerd, k bedoelde natuurlijk trollen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, nou die andere had ook maar een 48u ban, dus die is ook weer los.
[..]
Die rel heb ik gemist dan
quote:
JIj als FA kan toch zien in welke topics ie allemaal gepost heeft,quote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het geen nieuwkomer in deze SC was, maar ik zag jouw reacties toen hij zich meldde. En die zijn not done in een SC.
quote:
Jij hebt mijn Hayden megapost net gemist gister, zeker?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:35 schreef afcajos het volgende:
Hayden(L)
Nee, uiteraard ff doorgelezenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt mijn Hayden megapost net gemist gister, zeker?
Ik hou alleen maar van Hayley, Hayden en Hilary. (Allemaal met een Hquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:41 schreef postmortum het volgende:
waar blijft de hannah montana megapost
Ah, daar is onzequote:
Wordt volgens ook niet echt gewaardeer als er zomaar hyvesprofielen worden geplaatst. En al helemaal niet als er fokkers gaan posten op die hyvesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:04 schreef BobbyB het volgende:
Maar waar zijn nu al die hyves profielen dan? Ik ben de enige die regelmatig een beetje vrouwelijk schoon plaatst.
Misleidende TT dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wordt volgens ook niet echt gewaardeer als er zomaar hyvesprofielen worden geplaatst. En al helemaal niet als er fokkers gaan posten op die hyves
quote:
Whehehe, die is vetquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misleidende TT dus.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |