Drink wat koffie.. , heb ik ook gedaan:Dquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:45 schreef Viswijfje het volgende:
ik haaaaat het!!! morgen hoefik niks normaal moest ik de woensdag werken maar nu heb ik geen baantje meer!!
dus ik denk "we maken er een lekker late avond van!!!! ben ik nu al moe![]()
zooo irrie heb ik toch niks aan me vrije morgen!!
heb al 2 energy op maar wil toch slapenquote:
waar zitten jullie dan?? foto??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:54 schreef Remon het volgende:
Kom ook gezellig langs we zitten hier nog wel ff.
Nog 2 erbij, niet zo aanstellen hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
heb al 2 energy op maar wil toch slapen
gelukig dat je weer lacht!! wil je me nog wel spreken??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:57 schreef Sphere het volgende:
Ik lag net ook bijna te pitten, maar was ineens weer klaarwakker, na het zien van een bepaald topic.
Wil je nou laat opblijven of toch maar slapen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
heb al 2 energy op maar wil toch slapen
Na een paar glazen wijn te hebben gedronken wel ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
gelukig dat je weer lacht!! wil je me nog wel spreken??
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:02 schreef Sphere het volgende:
[..]
Na een paar glazen wijn te hebben gedronken wel ja.
Tja, morgen nachtdienst, dus lekker uitslapenmorgen. Heb ik tenminste wat aan mijn vrije ochtend.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
aan drinken op dinsdag????
ik ook hoor
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:05 schreef Sphere het volgende:
[..]
Tja, morgen nachtdienst, dus lekker uitslapenmorgen. Heb ik tenminste wat aan mijn vrije ochtend.
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Kutboeren ooit daarom moeten we allemaal vroeg op dankzij die stomme boeren toen ooit ever!
Wheheeheheh, wat heb jij gebruikt dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Kutboeren ooit daarom moeten we allemaal vroeg op dankzij die stomme boeren toen ooit ever!
pff niet te moeijlijke vragen stellen in deze a statequote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waar zitten jullie dan?? foto??
sorrie das te ver!!! mischien een keer meten in het midden maar vanachjes niet hoorquote:
Haha deal ben ook niet echt meer instate tot verkeers deelnamenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
sorrie das te ver!!! mischien een keer meten in het midden maar vanachjes niet hoor
En ik ik dacht dat ik dronken was.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Omdat ik geen komma's plaats heb ik ineens iets gebruikt nee nou wordt ie helemaal mooi!!!!!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:08 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Wheheeheheh, wat heb jij gebruikt dan?
Neem er nog eenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Hou je bek kutpuberaalquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:12 schreef Sphere het volgende:
[..]
En ik ik dacht dat ik dronken was.
Of omdat je zinsopbouw totaal naar de klote is?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Omdat ik geen komma's plaats heb ik ineens iets gebruikt nee nou wordt ie helemaal mooi!!!!!!!
Wil jij een komma in je reet?quote:
Doe normaal kakkurquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:15 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Of omdat je zinsopbouw totaal naar de klote is?
*Collegesjaal in wurggreep doet*quote:
sorrie ben moe en nijmegen is me beetje te ver nu!! andere keertje oke?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:17 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Zullen we iets samen doen?
Okequote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
sorrie ben moe en nijmegen is me beetje te ver nu!! andere keertje oke?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wil jij een komma in je reet?
Buk maar alvast!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hou je bek kutpuberaal
tssssss wie heeft het vroeg opstaan bedacht?
NOU, juist de boeren!
Zij moesten koetjes melken
wat is hier nu moeilijk aan?
zal wel spaties maken...en enters
sukkels
Ja en omdat er boeren zijn die koeien melken moet jij natuurlijk ook vroeg op staan. Logischquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hou je bek kutpuberaal
NOU, juist de boeren!
sukkels
Alles is te ver zeker?!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik ook van jou!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hou je bek kutpuberaal
NOU, juist de boeren!
sukkels
Ho correctie...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja en omdat er boeren zijn die koeien melken moet jij natuurlijk ook vroeg op staan. Logisch
Tuuks!quote:
Ik hoef helemaal niet vroeg op te staan hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ho correctie...
Moeten wij allemaal vroeg opstaan! Stom hé?
Ik vind het absurd gewoon. Maar zover ben jij nog lang niet.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:24 schreef Viswijfje het volgende:
truste jonges! morgen en vrijdag kan ik ook laat opblijven dus mischien dan beter!!! kusjus!!!!
Psies!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet vroeg op te staan hoorGelukkig maar want zo te zien zijn mensen die vroeg op staan echt niet te genieten
.
Besef je dat nu pas...gaaf hé?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:25 schreef Remon het volgende:
wat een vijandig weer alleen maar om een stukkie tekds op je eigen monitor
besef @ woensdag 20 augustus 2008 01:26 don't tink soquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Besef je dat nu pas...gaaf hé?
zielugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |