Drink wat koffie.. , heb ik ook gedaan:Dquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:45 schreef Viswijfje het volgende:
ik haaaaat het!!! morgen hoefik niks normaal moest ik de woensdag werken maar nu heb ik geen baantje meer!!
dus ik denk "we maken er een lekker late avond van!!!! ben ik nu al moe![]()
zooo irrie heb ik toch niks aan me vrije morgen!!
heb al 2 energy op maar wil toch slapenquote:
waar zitten jullie dan?? foto??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:54 schreef Remon het volgende:
Kom ook gezellig langs we zitten hier nog wel ff.
Nog 2 erbij, niet zo aanstellen hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
heb al 2 energy op maar wil toch slapen
gelukig dat je weer lacht!! wil je me nog wel spreken??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:57 schreef Sphere het volgende:
Ik lag net ook bijna te pitten, maar was ineens weer klaarwakker, na het zien van een bepaald topic.
Wil je nou laat opblijven of toch maar slapen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
heb al 2 energy op maar wil toch slapen
Na een paar glazen wijn te hebben gedronken wel ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
gelukig dat je weer lacht!! wil je me nog wel spreken??
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:02 schreef Sphere het volgende:
[..]
Na een paar glazen wijn te hebben gedronken wel ja.
Tja, morgen nachtdienst, dus lekker uitslapenmorgen. Heb ik tenminste wat aan mijn vrije ochtend.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
aan drinken op dinsdag????
ik ook hoor
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:05 schreef Sphere het volgende:
[..]
Tja, morgen nachtdienst, dus lekker uitslapenmorgen. Heb ik tenminste wat aan mijn vrije ochtend.
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Kutboeren ooit daarom moeten we allemaal vroeg op dankzij die stomme boeren toen ooit ever!
Wheheeheheh, wat heb jij gebruikt dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Kutboeren ooit daarom moeten we allemaal vroeg op dankzij die stomme boeren toen ooit ever!
pff niet te moeijlijke vragen stellen in deze a statequote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waar zitten jullie dan?? foto??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |