Lukt je toch nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je mij mod maakt heb ik nog veel meer pics
?quote:
Heb jij ooit een van zulke krengen helemaal op kunnen krijgen? Ze zijn machtig en liggen zwaar op de maag. Mij is het niet gelukt in ieder geval.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:42 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb even een pwnende magnetronbrownie gemaakt.
Daar moet je niet zitten maar dansen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:44 schreef reetveter het volgende:
In een discotheek, zat ik van de week..
Grind core is trouwens wel erg lelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:42 schreef reetveter het volgende:
Straight edge (of afgekort sXe) is een levenshouding die vooral populair is onder jongeren uit de muziekgenres punk, hardcore punk, metalcore en emocore. Straight-edgers gebruiken (per definitie) geen alcohol of drugs, roken niet, en zijn overwegend vegetariër of veganist.
Is McKillem dit ook![]()
?
Nee, ik kijk altijd toe en roep/fluister dan; psssssssssst meisje!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar moet je niet zitten maar dansen.
Hoeveel herinner jij je nog?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ah notesik heb er 6 of 7, lijkt me.
Neuh.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jouw guitige deerne voor het verhaal achter mijn post.
Dansen is voor homo's, echte mannen zitten aan de bar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar moet je niet zitten maar dansen.
Ik heb er geenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ah notesik heb er 6 of 7, lijkt me.
6 of 7. Ohja ondertussen heb ik 1 ban gehad! Mijn enige ban ooit! Een overduidelijke link naar tubgirl toe, niet eens het plaatje zelf. En daarvoor was ik 1 dag gebandquote:
En drinken bier, dus geen cola aan de barquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dansen is voor homo's, echte mannen zitten aan de bar.
Je liegt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt allemaal bans dus sowiesowel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |