[Dit bericht is gewijzigd door drolage (Datum 20 November 1999).]
ik zal kijken of ik zelf iets kan maken!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door BullyŠ (Datum 20 November 1999).]
Oh ja, over dat ik een nerd zou zijn. Dank je dat vin ik nou gaaf. Ik ben nooit echt iets geweest, en nu ben ik door jou door een geintje tot nerd gebombardeerd. Ik leef er gewoon naar en doe mezelf een lol.
Klik in de cybercreatie van Billy die wij besturingssysteem noemen op een smiley die je wilt gebruiken. Copy image location doen. Een keer reageren en in die tekst
[ i m g ]
En dan Ctrl-v of een andere manier voor paste en daarna netjes afsluiten met
[ / i m g ]
Right on Bully. Jij bent de aangewezen persoon om ze te verzamelen in posts, als je wilt. Als ik eens tijd heb schrijf ik er wel een applicatietje voor, maar nu even bij je de collector. Als je het wilt hoor ,want wie ben ik om mensen orders te geven? Te gek deze bijdrages van jou Bully. Maakt het allemaal gezellig!
En die posts van dat het niks met BB te maken heeft hoede vuk keeirs? Maak dan een ZZZZruud smiley. Plaats um hier en doe ons allemaal een lol in plaats van moeilijk te leggen doen (om het op z'n Maurice te zeggen). Is de topic oojk meteen enigszins in relatie met Bigg Brotthur (op zijn Nederlands uitgesproken). Ga gerust je gang met taalfouten. Deze topic is volledig vrij gebied. Geen gevloek en getier, niks in strijd met de forum regeltjes. Iedereen snapt toch wel dat die er moeten zijn? Asser maar SMILEY's in zitten. Ik wil zeker een
// beroepsdeformatie
getNumber(VoerVoorPsychologen, &NieuweSmiley);
fprintf("%s", NieuweSmiley.number);
// stukje c++ code
/* ofwel, voor de niet-programmeurs onder ons: als er een Voer voor psychologen 120 komt, dan wil ik ook een Nieuwe smiley 120, abitieus als ik ben */
Heb geduld en in de thread van topic Nieuwe smiley zal een nieuwe rage ontluisteren. Plaats je smiley. Hou het smiley. En denk eraan: Smilies zijn fijn
en nu heb ik ze ook uitgeprobeerd!
Dank Danny en if you like: zet de echt goeie nieuwe smilies van hier als je wilt om in een simpele korte code zoals :< ) voor het snuif smiley. En ]) voor het noorman smiley-tje of zo. En <( voor een treurige, echter niet huilende smiley, die we nog niet hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 20 November 1999).]
Yeah!! it's me!!! The pinball wizzard!!
ik zal ze ff allemaal verzamelen en proberen op een rijtje te ktijgen,maar ik zag net al dat dat lastig was,daarom heb ik mijn 2e post ook veranderd,maar ik doe mijn best.
en deze topic moet overleven hier,te gek
idee!!!!
Zou ik nl zelluf doen als ik niet die fles... hips
[Dit bericht is gewijzigd door Pinball (Datum 20 November 1999).]
ik ben er nog nie gerust op met oe ....
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken ........
[Dit bericht is gewijzigd door Guus Muisarm (Datum 20 November 1999).]
(goed opletten bij die tweede)
he he wat een werk ,maar ze staan er allemaal,tot nu toe
------------------
no one understands me at all !!
GEEN van de smiley's is van mijzelf,laat daar geen misvestand over bestaan!!!!!!
Die twee Bully's heb ik van Guus Muisarm en Arcee,en die andere heb ik ook maar gecopieerd van iedereen hier,maar ik verzamel ze wel allemaal.
ik heb er al een aparte map voor gemaakt,waar ze allemaal instaan
Zap, ik stikte bijna van het lachen. LOL! Erg mooi die EN
inderdaad de moeite van het even stilstaan bij de kleine smiles waard.
De FOKke smiley en wat mij betreft bij deze FOK! smiley is De Fokke en Sukke (van Reid, Geleijnse & Van Tol) webzijde op http://www.casema.net/~ht120/FokSukke.gif
Joepie. Sukke smiley laat even op zich wachten vanweger nachtrust. Truste forum.
quote:
op 11-20-1999 om 02:24 AM schreef JayBee het volgende:
All righty. Max 15 dus he? Er zijn er nog een paar die niet werken. Als je eens tijd en zin hebt kun je metediten.
De Fokke en Sukke (van Reid, Geleijnse & Van Tol) webzijde op http://www.casema.net/~ht120/FokSukke.gif
Joepie. Sukke smiley laat even op zich wachten vanweger nachtrust. Truste forum.
zoals je ziet heb ik de al gebruikt en werken alle smiley's die ik gezien heb wel allemaal JayBee.
Abders moet je even zeggen welke niet werken,dan kijk ik daar nog even naar!!!!
even de nieuwste erbij
Dat waren ze weer allemaal dan.
Groetjes,
quote:
op 11-20-1999 om 02:59 AM schreef Pinball het volgende:![]()
Zo blijf ik Bezig he PinBall
Maar ik ga nu echt slapen hoor,morgen kijken we wel weer verder!!!!!!
Groetjes
quote:
op 11-20-1999 om 12:10 AM schreef drolage het volgende:
volgens mij moet het anders bully
Degene die hierboven deze reactie van drolage opleverde. Iedeeen trouwens bedankt voor de inzet, en Guus, misschien kom ik wel eens een pintje drinken. Eindhoven. Waar was die bijeenkomst Voor fokkers? Kans op Rotterdam? Ik ben niet over de zeik, als je iest bedoelt wat ik niet denk, maar ik weet wel dat over de zeik in mijn ogen betekent geirriteerd of zo. Ben ik niet. Ik heb lol.
quote:
op 11-20-1999 om 03:03 AM schreef JayBee het volgende:
Degene direct achter groetjes hierboven is defect. Dank je voor je inzet Bully! Hartstikke geinig al die smileys overal. Edit is een geweldige functie op fokzine. Ik reserveer hier een plekje om totdat je topic sluit een nieuwe smiley te plaatsen.
Ik zie hem wel JayBee!!!!!!
Wat raar dan
Btw: deze was ik vergeten
Ik probeer hem nog 1 keer dan
Ik zie hem JayBee ik hoop jullie ook!!!!!
------------------
no one understands me at all !!
Creatievelingen bedankt!
O ja, deze twee heb ik gemaakt:
Hmmm......'kword moe...
Bully, 't is inderdaad een bmp-tje
Dat wij em wel zien komt door IE5, mensen met oudere browsers zien alleen gif en jpeg
quote:
op 11-20-1999 om 03:41 AM schreef Pinball het volgende:
Allerlaatste van vandaag,Bully, 't is inderdaad een bmp-tje
Dat wij em wel zien komt door IE5, mensen met oudere browsers zien alleen gif en jpeg
Ik heb hem al veranderd in die van idéfix!!!!
Ik wil wel dat iedereen hem ziet natuurlijk,anders is het ook zonde voor mijn mooie Misty(zo heet mijn hond)
dus JayBee deze zie je dan ook niet?????
als dat zo is moet Guus Muisarm even al zijn smiley's bijwerken en veranderen in gif of jpg(die gebruiken ze hier ook heb ik gechecked)
deze had ik nog van jou gejat JayBee
zo nu stop ik ook echt hoor,mooi geweest!!!!
hehehe kon het niet laten,nu jij hem ook kan zien.
Maar deze ziet JayBee wel:
quote:
op 11-20-1999 om 03:50 AM schreef Idéfix het volgende:
Jamma, je hebt 'm gelinkt naar mijn site...en daar gaat ie na het weekend vanaf!
Je moet 'm dus opslaan op de server waar dat .bmp-tje opstaat...(.bmp-tje kan je dan trouwens verwijderen...)
Guus Muisarm????????
JayBee?????
wie helpt mij even(ik heb geen homepage,vandaar dat Guus hem gemaakt had)
Please,Please???????
zo nog een en dan slapen!!!!!!
quote:
op 11-20-1999 om 04:03 AM schreef Idéfix het volgende:
Ehm, BullyŠ, bij WXS (oftewel Planet Internet) heb je toch wel homepage-ruimte?
Tenminste, dat lees ik op hun webpage...
Zie: http://www.wxs.nl/abonnees/homepages/
Dat is waar,maar dan moet je ook nog weten hoe je een homepage in elkaar zet he????
Al is het maar om deze dingetjes er neer te zetten.
Ik ben wat dat nogal een leek(en dat terwijl ik lang op internet zit
Maar ik probeer nu uit te vinden hoe dat in zijn werk gaat
Vuur
Wind
Haar
Zijn van mij, gebruiken mag, zolang niemand zomaar zijn naam eronder zet...
Verder vind ik het hartstikke gaaf al die smileys!
En Bully & JayBee, Nice Job!
Greetinx [eNeRGy]
[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 20 November 1999).]
alle namen blijven gewoon staan uiteraard,maar omdat het al een werk was om ze allemaal apart op te slaan heb ik geen namen erbij gezet,maar wel duidelijk vermeld dat ze niet van mij waren:ERE wie ERE toekomt zou ik zo zeggen.
Ik ben bezig met een nieuwe smiley,maar zoals ik al zei heb ik geen homepage om ze op te zetten.En eerlijk gezegd snap ik ook niet zo goed hoe ik een homepage in elkaar moet zetten.
Maar omdat het te klein is heb ik deze ook :
Greetinx [eNeRGy]
En Bully: Ik had het gewoon over het algemeen, wat jij en JayBee hebben gedaan verdient alleen maar lof!
ik denk namelijk(weet ik wel zeker dat ik nu de enige ben die deze kan zien
en hij is zo leuk
Hij is wat groot, maar om op 16x16 te maken is gewoon te klein.
Greetinx [eNeRGy]
Greetinx [eNeRGy]
[Dit bericht is gewijzigd door [eNeRGy] (Datum 20 November 1999).]
quote:
op 11-20-1999 om 08:17 AM schreef [eNeRGy] het volgende:
Ok, om in Big-Brother sfeer te blijven:
Hij is wat groot, maar om op 16x16 te maken is gewoon te klein.
Greetinx [eNeRGy]
LOL, ROTFL........
F***ing brilliant!
P.s. Deze Topic heeft 50 posts aan een van de artiesten hier de eer deel 3 aan te maken!
Ik heb omdat het een goeie gewoonte is om na ongeveer 50 posts in een topic een vervolg te openen Nieuwe smiley 3 gemaakt.De Nieuwe smiley daarna (mocht ie er komen - ik hoop het) die mag dan door een van de andere artiesten worden geopened. Maar dat zien we wel als het aan de orde is.
If you like ... join me there for more smiley fun!
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002295.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |