[Dit bericht is gewijzigd door drolage (Datum 20 November 1999).]
ik zal kijken of ik zelf iets kan maken!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door BullyŠ (Datum 20 November 1999).]
Oh ja, over dat ik een nerd zou zijn. Dank je dat vin ik nou gaaf. Ik ben nooit echt iets geweest, en nu ben ik door jou door een geintje tot nerd gebombardeerd. Ik leef er gewoon naar en doe mezelf een lol.
Klik in de cybercreatie van Billy die wij besturingssysteem noemen op een smiley die je wilt gebruiken. Copy image location doen. Een keer reageren en in die tekst
[ i m g ]
En dan Ctrl-v of een andere manier voor paste en daarna netjes afsluiten met
[ / i m g ]
Right on Bully. Jij bent de aangewezen persoon om ze te verzamelen in posts, als je wilt. Als ik eens tijd heb schrijf ik er wel een applicatietje voor, maar nu even bij je de collector. Als je het wilt hoor ,want wie ben ik om mensen orders te geven? Te gek deze bijdrages van jou Bully. Maakt het allemaal gezellig!
En die posts van dat het niks met BB te maken heeft hoede vuk keeirs? Maak dan een ZZZZruud smiley. Plaats um hier en doe ons allemaal een lol in plaats van moeilijk te leggen doen (om het op z'n Maurice te zeggen). Is de topic oojk meteen enigszins in relatie met Bigg Brotthur (op zijn Nederlands uitgesproken). Ga gerust je gang met taalfouten. Deze topic is volledig vrij gebied. Geen gevloek en getier, niks in strijd met de forum regeltjes. Iedereen snapt toch wel dat die er moeten zijn? Asser maar SMILEY's in zitten. Ik wil zeker een
// beroepsdeformatie
getNumber(VoerVoorPsychologen, &NieuweSmiley);
fprintf("%s", NieuweSmiley.number);
// stukje c++ code
/* ofwel, voor de niet-programmeurs onder ons: als er een Voer voor psychologen 120 komt, dan wil ik ook een Nieuwe smiley 120, abitieus als ik ben */
Heb geduld en in de thread van topic Nieuwe smiley zal een nieuwe rage ontluisteren. Plaats je smiley. Hou het smiley. En denk eraan: Smilies zijn fijn
en nu heb ik ze ook uitgeprobeerd!
Dank Danny en if you like: zet de echt goeie nieuwe smilies van hier als je wilt om in een simpele korte code zoals :< ) voor het snuif smiley. En ]) voor het noorman smiley-tje of zo. En <( voor een treurige, echter niet huilende smiley, die we nog niet hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 20 November 1999).]
Yeah!! it's me!!! The pinball wizzard!!
ik zal ze ff allemaal verzamelen en proberen op een rijtje te ktijgen,maar ik zag net al dat dat lastig was,daarom heb ik mijn 2e post ook veranderd,maar ik doe mijn best.
en deze topic moet overleven hier,te gek
idee!!!!
Zou ik nl zelluf doen als ik niet die fles... hips
[Dit bericht is gewijzigd door Pinball (Datum 20 November 1999).]
ik ben er nog nie gerust op met oe ....
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken ........
[Dit bericht is gewijzigd door Guus Muisarm (Datum 20 November 1999).]
(goed opletten bij die tweede)
he he wat een werk ,maar ze staan er allemaal,tot nu toe
------------------
no one understands me at all !!
GEEN van de smiley's is van mijzelf,laat daar geen misvestand over bestaan!!!!!!
Die twee Bully's heb ik van Guus Muisarm en Arcee,en die andere heb ik ook maar gecopieerd van iedereen hier,maar ik verzamel ze wel allemaal.
ik heb er al een aparte map voor gemaakt,waar ze allemaal instaan
Zap, ik stikte bijna van het lachen. LOL! Erg mooi die EN
inderdaad de moeite van het even stilstaan bij de kleine smiles waard.
De FOKke smiley en wat mij betreft bij deze FOK! smiley is De Fokke en Sukke (van Reid, Geleijnse & Van Tol) webzijde op http://www.casema.net/~ht120/FokSukke.gif
Joepie. Sukke smiley laat even op zich wachten vanweger nachtrust. Truste forum.
quote:
op 11-20-1999 om 02:24 AM schreef JayBee het volgende:
All righty. Max 15 dus he? Er zijn er nog een paar die niet werken. Als je eens tijd en zin hebt kun je metediten.
De Fokke en Sukke (van Reid, Geleijnse & Van Tol) webzijde op http://www.casema.net/~ht120/FokSukke.gif
Joepie. Sukke smiley laat even op zich wachten vanweger nachtrust. Truste forum.
zoals je ziet heb ik de al gebruikt en werken alle smiley's die ik gezien heb wel allemaal JayBee.
Abders moet je even zeggen welke niet werken,dan kijk ik daar nog even naar!!!!
even de nieuwste erbij
Dat waren ze weer allemaal dan.
Groetjes,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |