abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61005127
Ik heb altijd het idee dat vrouwen heftiger en intenser verliefd zijn dan mannen...
Vooral als ze de man niet kunnen krijgen of als hij al een ander heeft (zie de vele R&P topics hierover)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_61008015
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 01:54 schreef Een_Schuitje het volgende:

[..]

Daarom zeg ik dat een vrouw het liefst een man wilt die voor een goede omgeving kan zorgen. En dat kunnen rijke mannen zich veroorloven.
[..]

Vrouwen worden verliefd op mannen bij wie ze zich in een fase zich aangetrokken voelen. In de fase dat ze nog niet zwanger willen worden, bijvoorbeeld. Dan willen ze alleen maar lol en spanning hebben, en dat vinden ze bij zulke mannen waarmee ze geen kinderen willen krijgen.

M'n theorie rammelt niet eens. Probeer 'm maar eens te ontkrachten.
Tuurlijk rammelt ie wel. Je probeert het evolutionair te verklaren. Verliefdheid is dan geen bewuste keuze, maar gericht op het instand houden van de soort. Een vrouw zou dan dus in elke fase onbewust zich aangetrokken voelen door rijke en machtige mannetjes, niet alleen als ze een bewuste kinderwens heeft.

Verder stel je in je OP dat vrouwen minder snel verliefd worden, maar suggereer je later dat vrouwen makkelijk van de ene naar de andere verliefdheid kunnen switchen.

Verder vind ik het erg psychologie van de koude grond. Iedereen kan een theorie verzinnen, of een theorie die het weer tegenspreekt. Daarmee heb je nog niets bewezen.
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:28 schreef Een_Schuitje het volgende:

[..]

Dan moet die theorie op z'n minst ook enige realiteit bevatten, hè.

Dus ja, ergens ben ik ook wel beetje jaloers dat ik vergeleken met je niet zó fantasierijk ben. .
Zijn theorie bevat net zoveel subjectieve realiteit als de jouwe hoor
pi_61008175
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:29 schreef MindGym het volgende:

[..]

Oppervlakkig maar voor sommigen - helaas - waar..
Toch geloof ik niet dat een enkele man zonder de liefde van een vrouw in zijn leven kan
Maar dat mag ook oppervlakkige liefde zijn, veredelde aandacht zo je wilt.

Maar goed, ik ben nu 28 en merk dat dingen veranderen. Wellicht dat ik er over 2 jaar heel anders over denk.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61008271
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Daar waar mannen veelal fysiek sterker zijn, zijn vrouwen veelal mentaal sterker .
Verder val ik daar buiten ik ben zowel fysiek als mentaal een doetje
Geloof ik ook wel. Denk dat mannen daarom ook sneller doorslaan bij echt drastische beslissingen.
pi_61008382
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:38 schreef Xennia het volgende:

[..]

Verder vind ik het erg psychologie van de koude grond. Iedereen kan een theorie verzinnen, of een theorie die het weer tegenspreekt. Daarmee heb je nog niets bewezen.
Als mensen zich herkennen in de theorie, betekent het al dat de theorie blijkbaar voor enkele personen van toepassing is...

Een theorie is om fenomenen te verklaren en als personen zich hier in herkennen, dan verklaart dat het fenomeen van hun gedrag...

Voor de grote algemene groep hebben we experimenten nodig met statistische bewijsvoering inderdaad, maar dat zal onze Fok!theoreticus nooit direct kunnen bewijzen nee..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_61008828
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als mensen zich herkennen in de theorie, betekent het al dat de theorie blijkbaar voor enkele personen van toepassing is...

Een theorie is om fenomenen te verklaren en als personen zich hier in herkennen, dan verklaart dat het fenomeen van hun gedrag...

Voor de grote algemene groep hebben we experimenten nodig met statistische bewijsvoering inderdaad, maar dat zal onze Fok!theoreticus nooit direct kunnen bewijzen nee..
Dat zeg ik toch, dat zijn theorie zijn subjectieve realiteit bevat? Maar TS doet net alsof hij DE waarheid aan het ontdekken is.
pi_61009349
He verdikkie, Take toch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')