Heb je een linkje ofzo?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:48 schreef dndiek het volgende:
Belachelijke rode kaart voor Lazovic
Ik zag het net op Eurosport. Lichte overtreding van Lazovic (al was dat al niet echt heel duidelijk.) en vervolgens maakt Lazovic veel gebaren (waaronder met zijn wijsvinger naar zijn voorhoofd dat Rosetti gek is) en dat levert hem direct rood op.quote:
Gerechtigheid voor die bloedhond voor hoe hij zich al die tijd in en buiten het veld heeft misdragen.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:48 schreef dndiek het volgende:
Belachelijke rode kaart voor Lazovic
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gerechtigheid voor die bloedhond voor hoe hij zich al die tijd in en buiten het veld heeft misdragen.
Terecht dus, teringhond dat hij is.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zag het net op Eurosport. Lichte overtreding van Lazovic (al was dat al niet echt heel duidelijk.) en vervolgens maakt Lazovic veel gebaren (waaronder met zijn wijsvinger naar zijn voorhoofd dat Rosetti gek is) en dat levert hem direct rood op.
Eigenlijk het enige echt zwakke punt van Servie(alhoewel Stojkovic ook geen topkeeper is). Maar ze hebben uitstekende verdedigers, sterke middenvelders, maar een goede aanvaller kan ik niet opnoemen die uit Servie komt.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:01 schreef Radegast het volgende:
Dat Lazovic speelt bij Servie, hebben ze geen betere spitsen?
Nikola Zigic.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Eigenlijk het enige echt zwakke punt van Servie(alhoewel Stojkovic ook geen topkeeper is). Maar ze hebben uitstekende verdedigers, sterke middenvelders, maar een goede aanvaller kan ik niet opnoemen die uit Servie komt.
Daar krijg ik een Peter Crouch gevoel bij.quote:
Pantelic.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Eigenlijk het enige echt zwakke punt van Servie(alhoewel Stojkovic ook geen topkeeper is). Maar ze hebben uitstekende verdedigers, sterke middenvelders, maar een goede aanvaller kan ik niet opnoemen die uit Servie komt.
Vind ik eerlijk gezegd een enorm logge, beperkte voetballerquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:50 schreef mcyodogg het volgende:
Als Servier moet je op z'n minst op een huurmoordenaar lijken, wat dat betreft is het al een raadsel dat Lazovic opgeroepen wordt, die met een samurai zwaard nog niet eens eng is.
Bij Racing scoorde hij anders aan de lopende band. Werd naar Valencia gehaald, daar kon ie niet aarden en vervolgens weer vehuurd aan Racing waar hij de treffer weer aaneen reeg. Nu weer bij Valencia waar hij dit seizoen vooralsnog 104 minuten speelde en één doelpunt produceerde.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daar krijg ik een Peter Crouch gevoel bij.
Dat klinkt niet eens heel erg gek. Kan de Franse voetbalbond Dommenek bijna anderhalf jaar later dan gepland ontslaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:53 schreef Anonymousz het volgende:
Oostenrijk maakt nog een kans
Frankrijk moet wel 2 westrijden verliezen en Oostenrijk 2 wedstrijden winnen
In hoeverre is dit relevant?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |