Afgeleide isquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:38 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Tja, ik vind sowieso al weinig tijd om alles af te krijgen, en ik heb maar 4 vakken, en 2 dagen in de week vrij. Onze hele studie heeft al lopen zoeken op internet, niets te vinden. Ik zit niet bij een studievereniging, ik denk dat ik morgen even bij de Copyshop langs ga.
Maar op het moment is het hopeloos, ik moet van echt de moeilijkste opgaven de derative (afgeleide) vinden, en meestal snap ik niet eens wat ze bedoelen.
Als ik die rond de herfstvakantie heb ben ik dik tevreden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:31 schreef ghizzer het volgende:
al 2 weken aan het wachten op mijn studentenpas...![]()
Heerlijke stoelen ook.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:08 schreef hmmmz het volgende:
Ik had vandaag college in TZ3, was er nog nooit geweest maar dat is echt een mooi gebouw met geweldige collegezaaltjes, net de 2e kamer in het klein
Nu pas? Ik heb hem al een paar weken...quote:Op woensdag 10 september 2008 18:43 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.geocities.com/de_aantekeningen/En anders iemand aanspreken vlak voor of na het college, zo eng is dat niet
Vandaag heb ik het bewijs van inschrijving ontvangen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:43 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.geocities.com/de_aantekeningen/En anders iemand aanspreken vlak voor of na het college, zo eng is dat niet
Vandaag heb ik het bewijs van inschrijving ontvangen.
Och, ik heb geen haastquote:Op woensdag 10 september 2008 13:26 schreef geenID het volgende:
Je scriptie beslaat twee semesters?
Het begint met één hequote:Op zondag 14 september 2008 21:41 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Morgen blijf ik in bed liggen. Een college missen moet niet zo'n ramp zijn.
Voor mij is het ook een werkcollege dat ik morgen ga missen. Kan beter een uurtje langer blijven liggen en dan die dingen thuis doen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het begint met één he.
Achja, ik kan niets zeggen, heb ook al werkcollege geskipt, maar mijn excuus was dat ik ziek was.
Eej, halloquote:Op donderdag 11 september 2008 11:54 schreef Muis006 het volgende:
Hee GlowMouse, zou ik ook in de OP mogen? Tweedejaars psychologie
Hoiquote:Op maandag 15 september 2008 13:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Eej, halloben ook 2e jaars psychologie
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:47 schreef hmmmz het volgende:
Bedrijfsethiek was saaaaaaiIn de pauze dus maar weggegaan, lekker op het uvt-cafe-terras zitten met een witbiertje
Ja hoor, prima! Wel veel vrij op het moment haha (mij hoor je niet klagen hoor). Hoe ging je SPSS practicum? Heb je 'm gehaald ondanks de lichtuitval haha? Ik heb 'm morgen.. snapte eerst niets van die huiswerkopdrachten maar ik zat echt veeeel te moeilijk te denken, hahaquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoibevalt het? Mij wel in ieder geval!
Ik had maandag om kwart voor 9 spss-practicum, altijd dolle pret. We waren met zijn vieren (en 2 begeleiders) en op een gegeven moment hield de verlichting ermee op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |