Helemaal goed...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Circus in Zandvoort, Gasthuisplein 5, architect is Sjoerd Soeters
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:28 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Maar deze is ergens langs de duitse grens (denk ik)
...omdat ik geen zin en tijd had om die hele grens af te zoekenquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waarom zonnetjeinhuis gelijk wist dat het de duitse grens was en het vervolgens niet raadde is mij een raadsel.
Klopt!quote:
je hebt gelijk ja, het gaat om dat zwarte gebouw daaronderquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:54 schreef Rockfire het volgende:
dit is wel heel algemeen, een willekeurige parkeergarage in een willekeurige plaats
Nee hoor...ik had 'm al gevonden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Met die foto erbij was het dan ook veels te simpel
helemaal goed!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:23 schreef Maizena het volgende:
[ afbeelding ]
Popcentrum 013, Tilburg
Helemaal goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:05 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Het is de Broekmolen onder Streefkerk
lijkt me wel lastig als je je adres moet opgevenquote:
helemaal goed!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:25 schreef Maizena het volgende:
Het kopje van Bloemendaal...Uitkijktoren etc, geliefd voor snelle afdaling bij wielrenners
Helemaal goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:50 schreef Rockfire het volgende:
Theehuis 't Bluk, Zuiderheide 2 in Laren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |