Ja dat zijn dan van die figuren die een keertje via iemand meegaan. Heb jij toch ook wel eens, iemand die je hebt leren kennen en waarmee je nog nooit hebt gezopen, en dat je hem dan even vraagt om zaterdag gezellig een potje bier mee te drinken oid?quote:
Ik kan meestal wel inschatten hoe iemand is als ik er wel eens mee omgegaan ben, maar nog nooit me heb gezopen..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:40 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ja dat zijn dan van die figuren die een keertje via iemand meegaan. Heb jij toch ook wel eens, iemand die je hebt leren kennen en waarmee je nog nooit hebt gezopen, en dat je hem dan even vraagt om zaterdag gezellig een potje bier mee te drinken oid?
Nouja, dat soort figuren dus, losse aanhangsels van de groep die dan later tot littekens verschrompelen
Ik ook, want ze komen meestal via andere mensen meequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan meestal wel inschatten hoe iemand is als ik er wel eens mee omgegaan ben, maar nog nooit me heb gezopen..
Vrienden van TS gaan met paupers om en dus indirect TS ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:43 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik ook, want ze komen meestal via andere mensen mee
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:46 schreef afcajos het volgende:
Bij mij is het andersom. Ik drink zo veel dat ik mn best moet doen om nuchter over te komen
Rot op manquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:38 schreef mooiboi89 het volgende:
Vaak zijn het die kankerboeren
Ikzelf heb nooit gefaked, in geen enkel opzicht, verklaart ook mn gedrag meestal
Boerenkneusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Rot op man
Is hier feestweek komen paar ventjes uit 'stad' stuk verderop, na 3 biertjes al helemaal naar de tering
En dan geef jij een rondje, en dan pakt hij ook (mag, daar is het voor). En ook als de rest van de groep een rondje haalt, maar zelf een rondje geven ho maar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:40 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ja dat zijn dan van die figuren die een keertje via iemand meegaan. Heb jij toch ook wel eens, iemand die je hebt leren kennen en waarmee je nog nooit hebt gezopen, en dat je hem dan even vraagt om zaterdag gezellig een potje bier mee te drinken oid?
Nouja, dat soort figuren dus, losse aanhangsels van de groep die dan later tot littekens verschrompelen
Ik ben niet eens een boer maar goedquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Boerenkneus
Mijn feestje, kom gezellig langs, oh shit Brutus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |