0412 ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Omg wanneer is dat? En waar overnachten we dan
das nostalgiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:01 schreef slindenau het volgende:
Dat bedoel ik dus, jezus kutmuziek.
Als er ook maar een grijntje van die onzin op de meet komt ga ik niet hoor
Waar houd jij dan van?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:01 schreef slindenau het volgende:
Dat bedoel ik dus, jezus kutmuziek.
Als er ook maar een grijntje van die onzin op de meet komt ga ik niet hoor
Het is dan op z'n minst TERING KRIEBEL, maar hij zegt NERGENS het woord 'dat'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Na het zakken voor je theorie haal je nu weer een kei dikke fail
Hardstylequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:13 schreef behangplakker het volgende:
Hardcoreik kan het niet vaak genoeg zeggen
Luister het opnieuw.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is dan op z'n minst TERING KRIEBEL, maar hij zegt NERGENS het woord 'dat'.
Leer het verschil kennen tussen Hardcore en oldskool happy hardcorequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:13 schreef behangplakker het volgende:
Hardcoreik kan het niet vaak genoeg zeggen
Wie zegt dat ik daarop doeldequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Leer het verschil kennen tussen Hardcore en oldskool happy hardcore
Zeg, ben jij niet die neger?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daarop doeldeEn daarbij vind ik het toevallig wel dezelfde klotemuziek
![]()
Geef mij maar eind 80/begin 90 hiphop![]()
Zeg, ben jij niet die lonsdaler?quote:
AFCAJOSKEEEEEEEEEEEEEEEEE zegt:quote:
Ja want het staat ook nooit verkeerd op die lyrics sitesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
AFCAJOSKEEEEEEEEEEEEEEEEE zegt:
http://songteksten.net/lyric/2510/43381/hakkuhbar/gabbertje.html
AFCAJOSKEEEEEEEEEEEEEEEEE zegt:
je hebt gelijk
Tevens hoor je het ook gewoon duidelijk hoor
Je hoort het ook gewoon duidelijk manquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja want het staat ook nooit verkeerd op die lyrics sites
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |