Pic's or it isn't happening right nowquote:
Lul de behangplakkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Had jij wat anders in gedachten?
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Pic's or it isn't happening right now
True true, hosselen ze al die afgetrainde dames even hoor, npquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja![]()
De pa van jordy en die van mij hangen elke dinsdagavond de mooiboy in de sportschool uit
Maar ik wil iets met allochtoonquote:
Ben je een allochtoon?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar ik wil iets met allochtoonIk voel mij tot nog toe nog enigzins geaccepteerd als allochtoon zijnde... Komt zeker doordat ik 1 Autochtoon als ouder heb.
kut emoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:31 schreef Cypress_Hill het volgende:
Mag ik alsjeblieft weer terug komen? En willen jullie mij niet meer pesten?Straks ga ik nog snijden.
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ben je een allochtoon?![]()
![]()
WAAROM ZEI JE DAT NIET EERDER
![]()
Omdat een deel van de verkoopprijs naar bol.com gaat. En dus denken sommige domme mensen slim te zijn door de verkoopprijs net zo hoog te gooien als een nieuw boek.quote:
Je hebt gezien welke smiley er onder aan mijn post staa?quote:
Ja, ben je nog wel een kutemoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:37 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Je hebt gezien welke smiley er onder aan mijn post staa?
Je hebt wel een goede muzieksmaakquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:37 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
ja emo.gifquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:37 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Sappig detail aan mijn achtergrond is ook nog eens dat ik een kleurtje hebquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ben je een allochtoon?![]()
![]()
WAAROM ZEI JE DAT NIET EERDER
![]()
verkapt-ik-heb-een-grote-lul-postquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sappig detail aan mijn achtergrond is ook nog eens dat ik een kleurtje heb![]()
quote:Teunebeun wou graag een ban, en die verdiende ie ook in onze ogen. Mail maar eens als je ooit nog wil posten, maar niet binnen twee dagen graag.
teunebeun was een echte fokheldquote:
EMO!!!1!!!1quote:
Ja dat jullie geilen op RnB, Hiphop en andere Hardcore herrie kan mij mn reet roesten...ik ben dat tijdperk ontgroeid en heb de echt goede muziek ontdektquote:
zoals?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:43 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja dat jullie geilen op RnB, Hiphop en andere Hardcore herrie kan mij mn reet roesten...ik ben dat tijdperk ontgroeid en heb de echt goede muziek ontdekt.
no one likes mequote:
Hoi Bob-Bquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:48 schreef BobbyB het volgende:
Wie mag ik slaan?
Ik geil daar niet opquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:43 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja dat jullie geilen op RnB, Hiphop en andere Hardcore herrie kan mij mn reet roesten...ik ben dat tijdperk ontgroeid en heb de echt goede muziek ontdekt.
IK BEN ME GYMSPULLE VERGETEquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef De_Ananas het volgende:
We gaan op de meeting ook een Hakken wedstrijd houden
TERING DAT KRIEBELT
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
IK BEN ME GYMSPULLE VERGETE
HOEZO GYMSPULLE, WAT HEB JE AAN DAN!!
![]()
![]()
![]()
![]()
VET DE NOSTALGIEquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:58 schreef De_Ananas het volgende:
Trouwens wat ook een mooie meeting zou zijn. Binnenkort is in The Matrixxx in Nijmegen een Happy Hardcore feest met onder andere Charly lownoise & Mental Theo en de Party Animals
Omg wanneer is dat? En waar overnachten we danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:58 schreef De_Ananas het volgende:
Trouwens wat ook een mooie meeting zou zijn. Binnenkort is in The Matrixxx in Nijmegen een Happy Hardcore feest met onder andere Charly lownoise & Mental Theo en de Party Animals
http://www.matrixx.nl/ --> Agenda --> 4 oktober
[ afbeelding ]
Het is TERING KRIEBELS.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:53 schreef De_Ananas het volgende:
We gaan op de meeting ook een Hakken wedstrijd houden
TERING DAT KRIEBELT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |