Wat is dit voor troepquote:
Omdat er mensen zijn die het kopen. V.O.C. / W.I.C. mentaliteit je weets.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:40 schreef gers het volgende:
waarom willen mensen die hun boek 2de hands verkopen voor meer dan de prijs van een nieuw boek
Waarom reageert niemand op deze grappige opmerking?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Van die steenrijke hiphopnegers staan daar zielig te doen in de reclame![]()
Omdat het helemaal niet grappig isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom reageert niemand op deze grappige opmerking?
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Scnd?BOL_OWNER_ID=1001004002819310&Section=BOOK&scnd=list waaromquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:42 schreef santax het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die het kopen. V.O.C. / W.I.C. mentaliteit je weets.
Eerste (en vaak kleinere) druk... hehehe hoewel ik in dit geval de verzamelwaarde ook niet direct meen te herkennenquote:
Van een ander had ik het nog gelooft, maar nu ben ik er gewoon van overtuigd dat het nu wel grappig isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:46 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Omdat het helemaal niet grappig is
Oki doki ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Van een ander had ik het nog gelooft, maar nu ben ik er gewoon van overtuigd dat het nu wel grappig is
over hoe tof je bent ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef afcajos het volgende:
Jeeujj weer een naamtopic in de klb van mij
Lees maarquote:
hij is gewoon een haterquote:
Jos, je bent steeds harder op weg een begrip te worden in de KLBquote:
dat zij ik toch ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:03 schreef afcajos het volgende:
Omdat je een pauperschool hebt!11
kut dan moet ik kiezen tussen geenstijl en fokquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:10 schreef Teunebeun het volgende:
http://www.websitevanhetjaar.nl/ STEM OP FOK!
D'r zijn maar 2 KLB koningen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jos, je bent steeds harder op weg een begrip te worden in de KLB
Makkelijke keuze met KLBquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:11 schreef gers het volgende:
[..]
kut dan moet ik kiezen tussen geenstijl en fok
Een begrip is iets anders dan een koningquote:
r&p is leuk om de relforums te lezen en klb is natuurlijk de baas maar soms is geenstijl ook leukquote:
Geenstijlquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:11 schreef gers het volgende:
[..]
kut dan moet ik kiezen tussen geenstijl en fok
Sorry met mijn edit, maar R&P is leuk voor rellen enzo jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:13 schreef gers het volgende:
[..]
r&p is leuk om de relforums te lezen en klb is natuurlijk de baas maar soms is geenstijl ook leuk
Doe eens een gokje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een begrip is iets anders dan een koning![]()
Wie zijn de koningen eigenlijk
Ananas en boswachtertquote:
Praat me niet na ofzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ananas en boswachtert![]()
Ik ben een KLB keizer!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:19 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg, zijn jullie niet die Siamese tweeling?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:19 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg, zijn jullie niet die Siamese tweeling?
Keizer-KLB slaat jou bij deze tot KLB-Hosselaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:20 schreef afcajos het volgende:
Ik heb mijzelf benoemd tot: KLB-Hosselaar
In de orde van KLB-SC.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Keizer-KLB slaat jou bij deze tot KLB-Hosselaar.
Ik heb nog weinig topics van jouw hand gezien gersquote:
mijn topics werden gesloten door de mods toen boswachter mod werdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig topics van jouw hand gezien gersJe bent absoluut een puike KLBer maar je moet je onderscheiden in een deelcertificaat(
)
Anale verkrachting in de douche?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:25 schreef gers het volgende:
[..]
mijn topics werden gesloten door de mods toen boswachter mod werd
helaas werd ie niet op zijn voetbals ingewijd
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Anale verkrachting in de douche?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:25 schreef behangplakker het volgende:
Ik ben de KLB-Allochtoon, Reetveter de KLB-Mooiboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |