Had ook liever op een strand in Aruba een meisje liggen vingeren..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:14 schreef sinadO het volgende:
Juist. Wat een KUT op, Deepart.
Kan vrij weinig detail geven, maar er zat al 2 miljoen in aan ontwikkel kosten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:24 schreef geenID het volgende:
Twee miljoen aan kosten aan een deal dat niet doorgaat? Ben benieuwd hoe groot die deal dan was.
Nee, zover had je het nog niet verzonnen he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:25 schreef deepart het volgende:
[..]
Kan vrij weinig detail geven, maar er zat al 2 miljoen in aan ontwikkel kosten.
Wil nog proberen een andere project ontwikkelaar te vinden die van risico's houd.. Niet dat me idee dalijk gejat wordquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:29 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee, zover had je het nog niet verzonnen he?
En dan te bedenken dat dit topic niet eens door hem zelf verzonnen isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:29 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee, zover had je het nog niet verzonnen he?
Iets met Poolse hoeren en de IND of zo dus. Wat een kansloos geouwehoer is dit zeg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:27 schreef deepart het volgende:
Het is een gezond bedrijf dat tegen een stootje kan. Maar er kan er niet nog eentje bij, want dan is het over. Even wat voorzichtiger doen nu...
Het is natuurlijk niet helemaal misgelopen. Ik kan het nog verkopen, maar waarschijnlijk niet voor 2 miljoen. Max 1,3 denk ik.. Helaaschquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:29 schreef Beugelfles het volgende:
Als je ergens twee miljoen in steekt dan mag ik toch hopen dat je dat ook doet in tien andere projecten waar de helft van de deals wel doorgaat met x miljoen winst. Of dat je de ontwikkelkosten van twee miljoen nog kan gebruiken bij een ander project. Anders is het een verkapt kijk mij twee miljoen nutteloos uitgeven topic.
Meer info TS. Dit vind ik best interessant!
Is het een lemming dan? Dat moet wel! Waar is het origineel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit topic niet eens door hem zelf verzonnen is
Je hebt 2 miljoen geinvesteerd in een zakendeal?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:13 schreef deepart het volgende:
Heeft me 2 miljoen gekost..
Nee geen lemming..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:32 schreef sinadO het volgende:
[..]
Is het een lemming dan? Dat moet wel! Waar is het origineel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |