Op wie of wat?quote:
De Lidl is twee kilometer verderop, de AH is 300 meter. En de Lidl heeft niet alles wat ik wil.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:08 schreef jordeeeh het volgende:
Ja, dan ga je zelf toch naar de Lidl als ze daar niet komen
goed argument!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De Lidl is twee kilometer verderop, de AH is 300 meter. En de Lidl heeft niet alles wat ik wil.
quote:
Okéquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:20 schreef kyna het volgende:
[..]
tja je moet toch ergens van leven he?
Wat zeg je dat toch KANKER geilquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
Lang leve de intreau
quote:
Zie mijn 2e post in dit topic.quote:
Dat ie geen student is / of dat ie niet met de introductie mee mag doenquote:
Juist en zo denken die studenten er dus ook overquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De Lidl is twee kilometer verderop, de AH is 300 meter. En de Lidl heeft niet alles wat ik wil.
Dus iedereen die kleine boodschappen doet moeten zich voortaan met elkaar verenigen om zo alles in 1 keer af te rekenen zodat zeikerds als jij niet zo lopen te klagen? Die studenten kenden elkaar waarschijnlijk niet eens allemaalquote:En elke student koopt een zak chips, een flesje drinken en een pak koekjes die natuurlijk allemaal apart afgerekend moeten worden
Been there, done that.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat ie geen student is / of dat ie niet met de introductie mee mag doen
Die studenten komen uit de richting van A'dam Zuid, waar een AH To Go is. Maar nee, ze lopen met z'n honderden 2 km naar Buitenveldert.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Juist en zo denken die studenten er dus ook over
Om welke stad gaat het overigens?
Bij jou misschien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:20 schreef Prosac het volgende:
Klacht afgewezen, AH is studententerrein.
Nope, haasten hoef ik me niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:40 schreef Chillah.Bee het volgende:
moet zich zelfs bij het boodschappen doen haasten![]()
Want die hebben geen recht om boodschappen te doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nope, haasten hoef ik me niet.
Maar ik heb geen zin om 15 minuten achter kwebbelende studenten te staan wachten.
Dan ga jij toch naar de AH to go?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die studenten komen uit de richting van A'dam Zuid, waar een AH To Go is. Maar nee, ze lopen met z'n honderden 2 km naar Buitenveldert.
Alsof 2 km zover isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die studenten komen uit de richting van A'dam Zuid, waar een AH To Go is. Maar nee, ze lopen met z'n honderden 2 km naar Buitenveldert.
Die hebben de dingen die ik hebben moet, niet.quote:
Voor studenten vaak wel.quote:
Beste reactie in dit topiquequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:20 schreef Prosac het volgende:
Klacht afgewezen, AH is studententerrein.
Als je nou zou klagen over studenten die bij de kassa's lopen te klagen over geldgebrek die week terwijl ze hun Grand Italia pastasaus, kratje Hertog Jan en andere dure scheisse langs de kassa schuiven.
*zucht*quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
TS kiest het verkeerde tijdstip voor zn boodschapjes.
Gewoon niet tijdens schoolpauzes gaan.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:39 schreef Nordic_Blue het volgende:
Je kunt de tijd toch doden door naar de vrouwelijke studenten te gapen?
AH Voorstraatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef sitting_elfling het volgende:
vooral die AH utreg en grunn in het centrum, pfoeij hee.
Ik vermaak me inderdaad wel in de rij. Het is ineens een stuk leuker in de AH.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:39 schreef Nordic_Blue het volgende:
Je kunt de tijd toch doden door naar de vrouwelijke studenten te gapen?
Ja echt. Volgens mij vinden mensen het leuk om naar de AH in het centrum te gaan, waardoor ik dus ontzettend lang moet wachten. Zelfs binnenkomen is een ramp aangezien er drie rijen fietsen voor staan. Moet je met je kratje allemaal acrobatische capriolen uithalen om er langs te kunnen. Dat terwijl er in Utrecht voor iedereen wel een AH op loopafstand is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef sitting_elfling het volgende:
vooral die AH utreg en grunn in het centrum, pfoeij hee.
Die dus ja. Er is zelfs een hyves vanquote:
Ja hoe moet ik dat nou weten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*zucht*
Het zijn geen schoolpauzes. Het is introductieweek.
Sukkel
Misschien moet je geen conclusies trekken voordat je het hele verhaal kent...quote:
grolsch is geen bierquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Huh, ik had verwacht dat je ging klagen omdat ze al het bier voor je neus wegkapen, Grolsch is deze week in de aanbieding..
Nerdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:06 schreef Fortitudo het volgende:
VU ftw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |