Mooi ik ook..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:18 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Meid ga iemand anders uit lullen ik weet wel hoe het zit met KVK hoor
Wat betekend KVK dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:18 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:20 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wat betekend KVK dan?Kamer van KoophandelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga er niet zo serieus op in.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Mooi ik ook..
Wrm denk je dan dat je zo makkelijk dingen daar weg kan halen??
Als het zo makkelijk ging kennen we allemaal wel iemand die een KVK pas heeft,
En kunnen we er allemaal kommen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:20 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wat betekend KVK dan?KVK= kamer van koophandelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't hate me because I am a blonde!
Je bent de lulquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:18 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja met Spangas fan artikelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:23 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Een zaak oprichten en alles gaan verkopen? zoals een groothandel maar dan voor gewone mensen?
nee hebben thuis bedrijf,,quote:
Kloon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:26 schreef hettt het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat lul je dolce gabbana verkocht aan groothandels
mischien nep dan
Juistquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:21 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ga er niet zo serieus op in.
Dit topic is weer een geintje van Teun.
In het Nederlands?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee hebben thuis bedrijf,,
En me stief moeder heeft een klein bedrijfje.
Dus praten we er ook thuis over enzo.
Maar allebei kommen ze niet meer bij de groothandel.
Maar we hebben wel winkel gehad.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:28 schreef superXmacho het volgende:
zijn jullie er nu pas achter dat hij een kloon is??
Zegt de newbiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:28 schreef superXmacho het volgende:
zijn jullie er nu pas achter dat hij een kloon is??
Jij heb volgens mijn je hele schoolleven gespijbeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
waar wil je veder uitleg over??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |