Mooi ik ook..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:18 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Meid ga iemand anders uit lullen ik weet wel hoe het zit met KVK hoor
Wat betekend KVK dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:18 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:20 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wat betekend KVK dan?Kamer van KoophandelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga er niet zo serieus op in.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Mooi ik ook..
Wrm denk je dan dat je zo makkelijk dingen daar weg kan halen??
Als het zo makkelijk ging kennen we allemaal wel iemand die een KVK pas heeft,
En kunnen we er allemaal kommen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:20 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wat betekend KVK dan?KVK= kamer van koophandelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't hate me because I am a blonde!
Je bent de lulquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:18 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja met Spangas fan artikelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:23 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Een zaak oprichten en alles gaan verkopen? zoals een groothandel maar dan voor gewone mensen?
nee hebben thuis bedrijf,,quote:
Kloon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:26 schreef hettt het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat lul je dolce gabbana verkocht aan groothandels
mischien nep dan
Juistquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:21 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ga er niet zo serieus op in.
Dit topic is weer een geintje van Teun.
In het Nederlands?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee hebben thuis bedrijf,,
En me stief moeder heeft een klein bedrijfje.
Dus praten we er ook thuis over enzo.
Maar allebei kommen ze niet meer bij de groothandel.
Maar we hebben wel winkel gehad.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:28 schreef superXmacho het volgende:
zijn jullie er nu pas achter dat hij een kloon is??
Zegt de newbiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:28 schreef superXmacho het volgende:
zijn jullie er nu pas achter dat hij een kloon is??
Jij heb volgens mijn je hele schoolleven gespijbeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
waar wil je veder uitleg over??
sukkel ben geen amsterdammer maar kan het wel,..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ze kan geen Nederlands praten zij is een echte Amsterdammer
Zij is dan wel een van de beste eindelijk iemand die mij verdenkt als kloonquote:
Nee Stella komt uit Friesland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ze kan geen Nederlands praten zij is een echte Amsterdammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:32 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nee Stella komt uit Friesland.
Ja ik dan kunnen we verder discussiëren of ik nu een kloon ben of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee hoor heb me basis school afgemaakt..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Jij heb volgens mijn je hele schoolleven gespijbeld.
Afgemaakt en niks geleerd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee hoor heb me basis school afgemaakt..
wel af en toe rusie met de leraar maar ja hoort der bij he!!
BASISSCHOOL. EN TOCH KOM JE OVER ALS EEN GELEERDE.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee hoor heb me basis school afgemaakt..
wel af en toe rusie met de leraar maar ja hoort der bij he!!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
BASISSCHOOL. EN TOCH KOM JE OVER ALS EEN GELEERDE.
Breezahdrinkaaaaaahh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
oja wel hoor..
heb wel wat geleerd
ben gwn slim.. of ik er iets nuttigs mee doe.. das een andere vraag!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
BASISSCHOOL. EN TOCH KOM JE OVER ALS EEN GELEERDE.
nee heb ik van .. weet ik eigelijk niet meer.quote:
Een nieuwe kloon aanmakenquote:
Alcohol vreet je hersens op. Verklaart alles.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:39 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee heb ik van .. weet ik eigelijk niet meer.
Maar goed daar ben ik wel goed in.
AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ben gwn slim.. of ik er iets nuttigs mee doe.. das een andere vraag!
oo heb wel gehoort dat het hersencellen dood.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Alcohol vreet je hersens op. Verklaart alles.
We hebben echt serieus een kerngeleerde tussen ons!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
oo heb wel gehoort dat het hersencellen dood.
Maar dat acahol het daarna nog op eet,
dat is nieuw voor mij!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dat is nieuw voor mij!
ja is zo.quote:
ja is zo.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dat is nieuw voor mij!
Ik ga niet een kansloos verhaal over dat me oma kleding voor me koopt ophangen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:48 schreef reetveter het volgende:
superXmacho is er ook al zo een als Teun
Ik drink graag mijn drankjes zonder acaholquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:50 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ga niet een kansloos verhaal over dat me oma kleding voor me koopt ophangen.
Zeg alleen me mening.
Ik vindt dat als je wil roken & drinken is dat je eigen keus.
Jij bent echt mijn droomvrouw. Zulks een intelligentie in zulks een mooie kop.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja is zo.
En je gaat allemaal een keer dood.
Dus kan je net zo goed roken & acahol.
En echte hersen beschadeging kriijg je pas als je echt veel acahol drinkt.
En zo vaak drink ik eigelijk niet.
En met roken ben ik al gestopt, toen me stiefmoeder er achter kwam,,, was het feest!!
En zelf drinkt ze nooit,
Vindt ik echt knap van haar.
15 laat ? lol wtf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:42 schreef Deliah het volgende:
[..]
15 is wel erg laat voor een eerste ongesteldheid: 11 á 12 is normaal, er zijn er die nog eerder zijn, maar dat zijn eerder uitzonderingen.
12 jaar: eerste kind, kind krijgt weer met 12 jaar eerste kind: oma van 36 als hij nu 12 is.
haha nu ben ik opeens intelligent??quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent echt mijn droomvrouw. Zulks een intelligentie in zulks een mooie kop..
Poosjensjiele nobelprijs winnaresquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent echt mijn droomvrouw. Zulks een intelligentie in zulks een mooie kop..
verschilt echt per persoon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:53 schreef Elfy het volgende:
[..]
15 laat ? lol wtf.
Zelf begon het bij mij met 17, bij mn moeder ook.
Hahaha ja klopt wel. je bent best wel een delquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha nu ben ik opeens intelligent??![]()
Me broer gaat me opgeven voor van Del tot Dame.
Kom ik terug als een echte dame
Bwhahaahahhahahaahaha.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Poosjensjiele nobelprijs winnares
Ik heb mezelf en de leerplicht ambtenaar belooft dit jaar iedere dag (behalfe als ik ziek benquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:54 schreef Lyzio het volgende:
Maar even serieus, between you and me, heb je er al eens over nagedacht om na de basisschool aan een verdere studie te beginnen? Probeer het eens, het zal je acaholprobleem drastisch verminderen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:38 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ben gwn slim.. of ik er iets nuttigs mee doe.. das een andere vraag!
Ik had niet echt opgelet tijdens biologie. Met onregelmatig bedoel je dat het 1 dag wel is, de andere dag niet? Soort van kiekeboe?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:54 schreef superXmacho het volgende:
[..]
verschilt echt per persoon.
En in het begin kan het nog onregelmatig zijn ook.
Ahh zmok school.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik heb mezelf en de leerplicht ambtenaar belooft dit jaar iedere dag (behalfe als ik ziek ben) op school aan wezig te zijn.
En dat ik dan ook iets op school presteer.
Want anders sturen ze me naar een school speiaal voor moeilijke kinderen,
En dan echt voor van die rand crimineetjes..
En Nee daar wil ik NIET terecht kommen!
Je bent altijd intelligent toch? Of ben ik nou gek dat jij soms dom bent en soms intelligent. Maar dat kan toch helemaal niet, gekkie?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha nu ben ik opeens intelligent??![]()
Me broer gaat me opgeven voor van Del tot Dame.
Kom ik terug als een echte dame
neee..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had niet echt opgelet tijdens biologie. Met onregelmatig bedoel je dat het 1 dag wel is, de andere dag niet? Soort van kiekeboe?!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:01 schreef zarGon het volgende:
Ik onderga een lachstuipje, momenteel.
10 dagen ongesteld? Klopt het dat jullie bloed verliezen tijdens? Raak je dan niet te veel bloed kwijt als je 10 dagen non-stop aan het bloeden bent?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef superXmacho het volgende:
[..]
neee..
Je wordt normaal gesproken 1 x in de maand ongesteld meestal duurt dit 5 dagen, maar dat verschilt ook weer per persoon.
En dat je ongesteld wordt wordt geregelt door hormonen.
En als je net ongesteld bent kunnen die hormonen nog in de war zijn.
Dus kan het zo zijn dat je een maand of 2 niet ongesteld wordt.
En dan opeens ben je 10 dagen ongesteld.
Hebben jullie ook kampers??quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ahh zmok school.Daar werkt me moeder zitten echt lieve kinderen.
Allemaal kampers zitten daar enzo.
Haha maar 'n vriend zit ook op zo'n school (educatieve crisisopvang) en daar gooien ze gewoon stoelen naar de leraren doen ze niks tegen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef reetveter het volgende:
SuperXmacho hoeveel eieren zitten er in een dozijn??
Ja, ik krijg geen bevestigingmail terug raar raar ze willen mij zeker uitsluiten voor een nieuwe kloonquote:
De heilige bonte koe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:02 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Hebben jullie ook kampers??
Hebben wij in de stad waar ik naar school ga ook.
En zat met 1 in de klas.
En die was echt assosiaal.
Niet meer normaal.
Ik was er zelfs nog heilig mee vergeleken.
Je moet bewijzen dat je geen kloon bent.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:03 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja, ik krijg geen bevestigingmail terug raar raar ze willen mij zeker uitsluiten voor een nieuwe kloon
Ja die zitten er heel veel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:02 schreef superXmacho het volgende:
[..]
En zat met 1 in de klas.
Niet meer normaal.
In Bolsward zitten ze toch ook Stella?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:02 schreef superXmacho het volgende:
[..]
En zat met 1 in de klas.
Niet meer normaal.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:05 schreef postmortum het volgende:
GOVER WAAROM REAGEERT ER NIEMAND OP MIJ! JULLIE LIJKEN MIJN VRIENDIN WEL !
Hoiquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:05 schreef postmortum het volgende:
GOVER WAAROM REAGEERT ER NIEMAND OP MIJ! JULLIE LIJKEN MIJN VRIENDIN WEL !
je loopt achterquote:
Nee dat bloed is eigelijk slijm.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
10 dagen ongesteld? Klopt het dat jullie bloed verliezen tijdens? Raak je dan niet te veel bloed kwijt als je 10 dagen non-stop aan het bloeden bent?
zeg je krijgt kleding van je oma en dan probeer je mij te dissenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:08 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Vertel? Wat voor gay vrienden heb je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |