Zie je wel, je brengt anaal pinda's in. Of ga jij voor de wat grotere en hardere walnoten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ben toen begonnen met drinken ,
Omdat ik een schijt hekel had aan alles en iedereen.
En omdat ik had gehoort dat als je redelijk drank hebt dat je je zelf dan echt letterlijk dood kan zuipen.
En dat leek me wel de minst pijnlijke manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:24 schreef Daniane het volgende:
MN PAINT IS AF!
Het was 'n idee van AarsappelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:24 schreef Daniane het volgende:
MN PAINT IS AF!
Het was 'n idee van AarsappelGloeiende neus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en bedankt dat ik de foto van jou en je zusje mocht gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en bedankt dat ik de foto van jou en je zusje mocht gebruiken![]()
Det bun ich helemaol neet oetlullequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en bedankt dat ik de foto van jou en je zusje mocht gebruiken![]()
Plaats een poll in je topique, zul je zien hoeveel mensen denken dat jullie het wel zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:29 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Det bun ich helemaol neet oetlulle
Nee dank jequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Plaats een poll in je topique, zul je zien hoeveel mensen denken dat jullie het wel zijn
Bitchfight tussen Kleunteun en superXmacho.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:44 schreef afcajos het volgende:
Godver wat loopt dit hard, wat is er allemaal gebeurd
ik ook nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:44 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Maak jij maar een pol ik weet niet hoe dat moet
Van alles en nog wat iets met appels en peren vergelijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:44 schreef afcajos het volgende:
Godver wat loopt dit hard, wat is er allemaal gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |