abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 20 augustus 2008 @ 12:17:24 #101
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_60977799
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:14 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

en 4, hoe heeft die wout jou in hemelsnaam kunnen traceren..? Had je nog zo een ouderweds nummerbord op de zijkant geverfd oid?

Op mijn oude bootje (waarvan de motor door een of andere illegaal gejat is ) zat er een registratiesticker op de bovenkant van de motor. die kan je vanaf de zijkant van het water NOOIT lezen.

dus TS, leg uit..

ps, vind het wel lullig voor je
Als zijnde "Snel schip" volgens het BPR, ben je verplicht om het registratienummer in contrasterende kleuren op beide zijkanten van het schip aan te brengen. En ik dacht ook nog in een bepaalde grootte.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:04:39 #102
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_60997108
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:54 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Leuk voor je

Er zijn echter 3 dingen die ik me afvraag;

1. Waarom nemen ze je niet gelijk je vaarbewijs af of heb je dat niet nodig voor een klein bootje?
2. Hoe kan een motoragent nu de snelheid vanaf de kade meten? Op het oog gaat mss met auto's enzo omdat daar op getraind wordt maar niet op het visueel schatten van snelheid van watervoertuigen.
3. In wat voor boot of voertuig vaarde je in godsnaam ?
1. Vaarbewijs inbeslag nemen is bij wet nog niet mogelijk.
2. Hij reed naast me en kon dus op een geijkte teller kijken. Boete is voor meer dan 85 km/u te hard dus zou minstens 97 km/u zijn gegaan. Was eigenlijk een paar km/u zachter, maar veel scheelt het niet.
3. Voor de liefhebber:

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:14 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

en 4, hoe heeft die wout jou in hemelsnaam kunnen traceren..? Had je nog zo een ouderweds nummerbord op de zijkant geverfd oid?

Op mijn oude bootje (waarvan de motor door een of andere illegaal gejat is ) zat er een registratiesticker op de bovenkant van de motor. die kan je vanaf de zijkant van het water NOOIT lezen.

dus TS, leg uit..

ps, vind het wel lullig voor je
4. Nou, die motoragent kwam op mij afrijden en zette zijn sirene aan. Dus ik denk mwah gas bij geven en je bent weg. Maar, die boy keerde om en achterhaalde mij in no-time. Ik vloog 'slim' links een haven in (ik wist niet dat het daar doodliep, dacht dat er een doorgang was). Uiteindelijk stond de motor agent aan de overkant met sirene aan 20 minuten lang te kijken of ik de haven nog uit kwam. Maar dat wilde ik niet doen, vanaf daar kun je namelijk maar 2 richtingen op en dan word je sowieso klemgevaren door een politieboot.

Na een halfuurtje kwamen er twee politieboten aanvaren de haven in en dan ben je de lul.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stigma op 21-08-2008 00:25:24 ]
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_60997925
LEVENSGEVAARLIJK!!!!!!!!!!!!!!

Mafkees.
pi_60997930
Wel geil bootje trouwens !
pi_60997991
whehe ik had er vandaag 2 liggen

Vroeg me in de auto al hardop af waarom iedereen zo langzaam reed, brief met uitleg van het cjib trajectcontrole, 9 te hard. en nog een of andere flut boete van 16 euro. totaal dus 60 euro, nu voel ik me toch wel een stuk minder pwnd
pi_60998026
ik heb aan auto boetes al 3x het dubbele betaald, ik zie het probleem niet

als je hard wil rijden of varen moet je gewoon af en toe dokke
Nothing to see here, carry on
  donderdag 21 augustus 2008 @ 01:30:16 #107
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_60998622
Damn das hard met een boot .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_61000542
Ik snap niet hoe mensen in hemelsnaam 85 km/h TE HARD kunnen verdedigen :S

Maakt geen fuck uit wat de max snelheid is, 85 km/h te hard is debiel.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:05:32 #109
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61000679
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 07:49 schreef stbabylon het volgende:

Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:53:47 #110
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_61003547
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:04 schreef Stigma het volgende:
*knip*
haha, zeker zo een opblaasbaar bootje met 40 pk erachter van Johnson?

stuiterd lekker over het water, dat dan weer wel

beetje jammer alleen van die waterwouten.. hier, in 't Westland zijn genoeg plekjes waar je kan komen, zonder dat de politie vlakbij kan komen.. beetje jammer alleen, dat je niet met 90 kan varen hier
ten minste, kan wel, maar op eigen risico..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_61003567
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 07:49 schreef stbabylon het volgende:

Weet je wel hoe langzaam 15km/h is in zo'n klein bootje, die kunnen makkelijk harder, ook zonder huge ass boeggolf in tegenstelling tot grotere boten (ik dacht dat dat de reden was voor de lage vaarsnelheden.. dat door de grote boeggolfen de oevers kapot gingen, en riet enzo.) bovendien is het niet al te druk op het water met dit prachtweer, plekken zat waar je dit soort dingen prima kan doen zonder ook maar iemand in gevaar te brengen (behalve jezelf misschien) je moet wel heel erg fucking dom zijn om een ongeluk te maken met iemand anders.. (gebeurt ook zo vaak he)

dus zeur niet zo
pi_61003740
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:54 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Weet je wel hoe langzaam 15km/h is in zo'n klein bootje, die kunnen makkelijk harder, ook zonder huge ass boeggolf in tegenstelling tot grotere boten (ik dacht dat dat de reden was voor de lage vaarsnelheden.. dat door de grote boeggolfen de oevers kapot gingen, en riet enzo.) bovendien is het niet al te druk op het water met dit prachtweer, plekken zat waar je dit soort dingen prima kan doen zonder ook maar iemand in gevaar te brengen (behalve jezelf misschien) je moet wel heel erg fucking dom zijn om een ongeluk te maken met iemand anders.. (gebeurt ook zo vaak he)

dus zeur niet zo
Gast, 85 km/h te hard.... Als je het nou over 20 km/h te hard had, ok, maar 85!!! Dat is gewoon debiel. Die snelheid beperkingen zijn er om allerlei redenen. Daar kun je heel wat aan krom redeneren en zelfs ik krijg het voor elkaar om er 20 of 30 km/h bij te redeneren, maar 85 km/h te hard is niet meer normaal. Als jij dat op één of andere manier recht krijgt in je hoofd, heeft je hoofd een bijhoorlijke kronkel.
pi_61004543
If you say so.

Ik vind dat je best eens het gas open moet kunnen trekken met zo'n klein bootje, je vertraagd hardstikke snel, bent hardstikke wentbaar.. ik kan me niet voorstellen dat je op het open water iets zou raken met zo'n bootje.

En dat dat dan neerkomt op 85 te hard.. tja, dat komt meer omdat je zo fucking langzaam mag. t was maar 100 hoor, t land rijd vol met brommers en scooters die nog harder gaan. Die komen weg met een schijntje vergeleken met de ts
pi_61004609
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:39 schreef Robin__ het volgende:
If you say so.

Ik vind dat je best eens het gas open moet kunnen trekken met zo'n klein bootje, je vertraagd hardstikke snel, bent hardstikke wentbaar.. ik kan me niet voorstellen dat je op het open water iets zou raken met zo'n bootje.

En dat dat dan neerkomt op 85 te hard.. tja, dat komt meer omdat je zo fucking langzaam mag. t was maar 100 hoor, t land rijd vol met brommers en scooters die nog harder gaan. Die komen weg met een schijntje vergeleken met de ts
100.. op het water...
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:48:21 #116
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_61012331
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:02 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Gast, 85 km/h te hard.... Als je het nou over 20 km/h te hard had, ok, maar 85!!! Dat is gewoon debiel. Die snelheid beperkingen zijn er om allerlei redenen. Daar kun je heel wat aan krom redeneren en zelfs ik krijg het voor elkaar om er 20 of 30 km/h bij te redeneren, maar 85 km/h te hard is niet meer normaal. Als jij dat op één of andere manier recht krijgt in je hoofd, heeft je hoofd een bijhoorlijke kronkel.
Straks steekt er een hert over op je lege kanaal. Of nee, je zou eens een eend overvaren. Levensgevaarlijk
pi_61012777
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:54 schreef Robin__ het volgende:

[..]

dus zeur niet zo
Ja precies, je hebt helemaal gelijk! Dat ik geflitst werd midden in de nacht in een woonwijk waar ik 230 reed vind ik ook belachelijk. Niemand op de weg of in de buurt, ik breng hooguit mezelf in gevaar maar ik had een helm op, mijn auto staat zo stil en heeft geweldige wegligging en aangezien ik een IQ van 180 heb ben ik echt niet zo dom om een ongeluk te veroorzaken. Kutwouten
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:27:49 #118
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_61013505
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja precies, je hebt helemaal gelijk! Dat ik geflitst werd midden in de nacht in een woonwijk waar ik 230 reed vind ik ook belachelijk. Niemand op de weg of in de buurt, ik breng hooguit mezelf in gevaar maar ik had een helm op, mijn auto staat zo stil en heeft geweldige wegligging en aangezien ik een IQ van 180 heb ben ik echt niet zo dom om een ongeluk te veroorzaken. Kutwouten
appels en peren..

op het water is het nu gewoon rustig, heel rustig. een woonwijk en een brede vaargeul vergelijken is als een fietspad met een snelweg vergelijken...

zo een boot ligt met een meter of 10-15 wel stil.. en dat zonder een hengst aan je roer te geven. er steken geen kinderen een sloot over en ik zie er dus ook geen probleem van in. oevers zal ook meevallen, hij trekt geen golven van 2 m hoog ofzo...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_61015909
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:27 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

appels en peren..

op het water is het nu gewoon rustig, heel rustig. een woonwijk en een brede vaargeul vergelijken is als een fietspad met een snelweg vergelijken...

zo een boot ligt met een meter of 10-15 wel stil.. en dat zonder een hengst aan je roer te geven. er steken geen kinderen een sloot over en ik zie er dus ook geen probleem van in. oevers zal ook meevallen, hij trekt geen golven van 2 m hoog ofzo...
thanks voor trying.

Net alsof de ts per definitie een maniak is omdat ie wel 85km te hard gaat. Tuurlijk zijn er zat situaties waarin het onverantwoord is.. maar lokaal kan het best.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:06:17 #120
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_61016068
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:02 schreef k_man het volgende:

[..]

Met een reden waarschijnlijk....
watersport verkeersregels zijn gewoon kut
pi_61016147

950 euro!!

Weet je hoeveel kikkertjes je daar bij de snoepwinkel voor kunt kopen?
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_61016698
Stigma

Bonbonnetje?

85 is wel vrij hard; grote jongen geweest, nu ook grote jongen zijn om te betalen
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Spellchecker donderdag 21 augustus 2008 @ 19:34:34 #123
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_61017759
Maar goed, eigenlijk wil TS gewoon even pimpen met zijn prutsbootje met daarachter een motor van een paar 100 euro, die iedereen met een beetje spaarcenten kan betalen als hij/zij dat zou willen
Tevens -purist.
pi_61018272
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:10 schreef Oldenzaal het volgende:

950 euro!!

Weet je hoeveel kikkertjes je daar bij de snoepwinkel voor kunt kopen?
Er vanuit gaande dat die krengen nog steeds 5 cent kosten, zijn het zo'n 19.000 kikkertjes.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 21:42:53 #125
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_61021359
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:53 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

haha, zeker zo een opblaasbaar bootje met 40 pk erachter van Johnson?

stuiterd lekker over het water, dat dan weer wel

beetje jammer alleen van die waterwouten.. hier, in 't Westland zijn genoeg plekjes waar je kan komen, zonder dat de politie vlakbij kan komen.. beetje jammer alleen, dat je niet met 90 kan varen hier
ten minste, kan wel, maar op eigen risico..
Nee, is een 100pk, met 40pk red je dat niet.

Ben benieuwd wat ze van het bezwaar vinden.
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')