abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60977818
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jongen heeft veel potentie
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:18:58 #152
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60977839
De checklist van Ajax:
- 25 miljoen: check
- volgend jaar nog één jaar contract: check
- verlenging van het contract zit er waarschijnlijk niet in: check
- kans op een gedemotiveerde speler: check
- zaakwaarnemers en spelers bepalen tegenwoordig de regels: check
- aandeelhouders: check
- geen CL: check
- voldoende potentie binnen de selectie: check

Mocht dit bod er echt komen, dan zie ik hem echt niet blijven.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:20:13 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60977876
En dat wisten ze voor de voorbereiding allemaal niet? Komop zeg, als Ajax dit weer flikt kunnen ze echt allemaal weer optieven met hun mooie woorden en beloftes...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60977883
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Overdreven? Je wordt WEER genaaid als seizoenskaart houden vlak voor het begin van de competitie! De smaakmaker, de speler waar mensen voor naar het stadion komen wordt weer zomaar verkocht.

Ajax moet zijn poot stijf houden, klaar.
Juist! Iedereen snapt wel dat Huntelaar een keer weg zal gaan, maar als dit weer een week voordat de transfermarkt sluit, gaat gebeuren dan wordt het echt tijd om als supporters eens te laten zien dat we dit niet meer pikken. En niet met lullige spandoekjes of lullige liedjes, maar met échte harde actie.

Godverdomme wat denken ze wel niet? Ze hebben het geld van de trouwe supporters weer binnen en wij kunnen weer stikken?
pi_60977887
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:18 schreef denthemen het volgende:
Jongen heeft veel potentie
Niet als diepste spits.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:21:06 #156
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60977903
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:16 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Volgens Spaanse media heeft Huntelaar een clausule in zijn contract staan, 25 miljoen.
[..]

Die zal ook niet goedkoop zijn..
Wel een absolute geweldenaar trouwens, scoort alleen te weinig.
Spaanse media lullen maar wat, als er een clausule in zou staan, was dat alleng een keer te sprake gekomen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60977918
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Juist! Iedereen snapt wel dat Huntelaar een keer weg zal gaan, maar als dit weer een week voordat de transfermarkt sluit, gaat gebeuren dan wordt het echt tijd om als supporters eens te laten zien dat we dit niet meer pikken. En niet met lullige spandoekjes of lullige liedjes, maar met échte harde actie.

Godverdomme wat denken ze wel niet? Ze hebben het geld van de trouwe supporters weer binnen en wij kunnen weer stikken?
Jongens, hij is nog helemaal niet verkocht
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_60977973
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:21 schreef denthemen het volgende:

[..]

Jongens, hij is nog helemaal niet verkocht
Ik zeg toch ook als? Maar om eerlijk te zijn, ga ik er al wel een beetje van uit dat hij verkocht wordt. Zal niet de eerste keer zijn dat ons dit geflikt wordt he...
pi_60977977
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik dus ook hoor, als ze nu Huntelaar nog laten gaan ben ik zelfs geneigd (en nee jongens, dat heeft GEEN invloed op Ajax ) om te zeggen dat v Basten weer kan gaan.

We hebben nu 10 jaar wanbeleid moeten doorstaan en het is tijd voor de ommekeer. Kijk, ik weet dat kampioen worden niet te garanderen is, maar het is wel min of meer een eis voor dit seizoen.
Het grootste gedeelte van het wanbeleid bestond erin dat er geen oog voor talent was en geen oog voor balbehandeling. Dus werden er enerzijds veel te veel spelers gehaald die fysiek sterk moesten zijn, en anderzijds allemaal middelmaat op leeftijd of over the top. "What you see is what you get", bord op schootscouting. Niet kijken waartoe een speler zich kan ontwikkelen maar wat hij al is.

Daar is Huntelaar bij uitstek een voorbeeld van, dus als hij weer zou mogen vertrekken is dat deel van het wanbeleid in ieder geval gecorrigeerd. Helaas is er voor hem nog steeds geen concrete interesse, slechts speculaties om pagina's mee te vullen.

De andere peiler van het wanbeleid was dat de trainers worden uitgekozen op uitstraling, naam en of ze goed liggen bij de pers, alles ten koste van vakmanschap natuurlijk. Met die lijn is zeker niet gebroken.
quote:
Maar nog meer een eis is dat er met alle fouten gewoontes van Ajax gebroken gaat worden.

Maar eigenlijk vind ik dat dat al niet is gebeurd. De manier waarop er met Perez, Rommedahl is omgegaan is eigenlijk typisch het oude Ajax. Dat ze niet in de plannen passen prima, maar de manier waarop stuit me tegen de borst.
Daar ben ik het wel mee eens. Ajax moet verantwoordelijkheid nemen voor zijn eigen keuzes, ook als er weer eens een beleidswijziging is. Als de grootste club van Nederland moet je chicque zijn: Noblesse oblige. Hard mag wel, fair moet. Dat krentekakkerige gezeik met spelers als Krohn-Dehli en Perez moet afgelopen zijn. Het was Ajax' inschattingsfout, daarvoor moet Ajax de rekening betalen. Dan ben je ook een veel aantrekkelijker werkgever.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_60977992
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Niet als diepste spits.
Eens. Maar dan moet Ajax 4-4-2 gaan spelen. Kan hij mooi op "tien" achter Suárez en Sulejmani.
pi_60977996
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook als? Maar om eerlijk te zijn, ga ik er al wel een beetje van uit dat hij verkocht wordt. Zal niet de eerste keer zijn dat ons dit geflikt wordt he...
Ik begin er aan te wennen

En toch blijf ik erbij dat je zonder KJH ook kampioen moet worden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_60978007
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:20 schreef HeatWave het volgende:
En dat wisten ze voor de voorbereiding allemaal niet? Komop zeg, als Ajax dit weer flikt kunnen ze echt allemaal weer optieven met hun mooie woorden en beloftes...
Juist. Dat dus.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60978030
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Eens. Maar dan moet Ajax 4-4-2 gaan spelen. Kan hij mooi op "tien" achter Suárez en Sulejmani.
Zal Aissati leuk vinden
pi_60978056
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zal Aissati leuk vinden
Die kan op linkshalf.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:30:10 #165
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_60978120
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Helemaal gelijk Heineken. Jarenlang zijn we al genaaid met prutelftallen, prutchoaches, prutbeleid terwijl wij áltijd gingen. Altijd betaalden we weer 30 euro om Ajax te zien ploeteren in Nijmegen, Kerkrade en Arnhem.

Nu mogen wij wat terugkrijgen, wij willen dit seizoen de competitie in met de Geile Drie-eenheid Sulejmani-Huntelaar-Suárez. Nu willen wij genieten, dus Real, flikker een end op tyfusclub.
25 miljoen m'n reet, de titel wil ik.
Gourmetten of steengrillen?
pi_60978173
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hebben we te weinig scorend vermogen. We hebben gewoon een type 'Huntelaar' nodig, vind ik. Ik zou alleen niet weten wie...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60978215
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ajax heeft totaal geen positie om dit te kunnen weerstaan. Ze kunnen op geen enkel vlak concurreren met Real, en wanneer Huntelaar ook wil, hoeveel meer kan je doen wanneer er straks een bedrag uit komt van 30+?

Hoe kut het ook is, Ajax verwijten om alleen maar geld te willen verdienen, is echt BS. Zeker met deze hele nieuwe leiding.

Maar goed, het is nog lang niet zeker. Laten we het beste hopen.
pi_60978219
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die kan op linkshalf.
Dan krijg je wel een erg slecht gebalanceerd elftal.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:34:21 #169
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60978235
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:31 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hebben we te weinig scorend vermogen. We hebben gewoon een type 'Huntelaar' nodig, vind ik. Ik zou alleen niet weten wie...

Berg
Ik ben inmiddels overleden
pi_60978252
Voor minder dan 40 miljoen moeten we hem niet laten gaan.
pi_60978267
als hunt alsnog weg gaat kan je dat wel MvB en Danny verwijten, maar als er zo'n clausule in zijn contract staat dat hij bij een bod van 25 miljoen weg mag, kunnen zij er niks aan doen..en dan is het nog maar aan Huntelaar om te beslissen om te blijven of te vertrekken natuurlijk, maar in het geval van Real zal die keuze niet moeilijk zijn vrees ik..
worst case scenario
4 8 15 16 23 42
pi_60978272
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_60978291
als huntelaar weggaat kopen we oor 7mln jovanovic en hij gaat dan de sterren van de hemel spelen. perfect wij helemaal blij en psv juist niet, haha.
nee maar ajax kan het ons, de supporters, jiet maken huntelaar nu nog te verkopen.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:36:42 #174
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_60978302
Huntelaar is vertrokken.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_60978317
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dan krijg je wel een erg slecht gebalanceerd elftal.
Sulejmani
Aisatti - Dembele * - Suárez
Lindgren - Gabri

Zo kan het ook nog.
* Dembele kan vervangen worden voor Cvitanich natuurlijk.

Maar dat ziet er toch een stuk minder uit dan:
Sulejmani - Huntelaar - Suárez
Aisatti
Lindgren - Gabri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')