Jongen heeft veel potentiequote:
Juist! Iedereen snapt wel dat Huntelaar een keer weg zal gaan, maar als dit weer een week voordat de transfermarkt sluit, gaat gebeuren dan wordt het echt tijd om als supporters eens te laten zien dat we dit niet meer pikken. En niet met lullige spandoekjes of lullige liedjes, maar met échte harde actie.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Overdreven? Je wordt WEER genaaid als seizoenskaart houden vlak voor het begin van de competitie! De smaakmaker, de speler waar mensen voor naar het stadion komen wordt weer zomaar verkocht.
Ajax moet zijn poot stijf houden, klaar.
Niet als diepste spits.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:18 schreef denthemen het volgende:
Jongen heeft veel potentie
Spaanse media lullen maar wat, als er een clausule in zou staan, was dat alleng een keer te sprake gekomen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens Spaanse media heeft Huntelaar een clausule in zijn contract staan, 25 miljoen.
[..]
Die zal ook niet goedkoop zijn..
Wel een absolute geweldenaar trouwens, scoort alleen te weinig.
Jongens, hij is nog helemaal niet verkochtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist! Iedereen snapt wel dat Huntelaar een keer weg zal gaan, maar als dit weer een week voordat de transfermarkt sluit, gaat gebeuren dan wordt het echt tijd om als supporters eens te laten zien dat we dit niet meer pikken. En niet met lullige spandoekjes of lullige liedjes, maar met échte harde actie.
Godverdomme wat denken ze wel niet? Ze hebben het geld van de trouwe supporters weer binnen en wij kunnen weer stikken?
Ik zeg toch ook als? Maar om eerlijk te zijn, ga ik er al wel een beetje van uit dat hij verkocht wordt. Zal niet de eerste keer zijn dat ons dit geflikt wordt he...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jongens, hij is nog helemaal niet verkocht
Het grootste gedeelte van het wanbeleid bestond erin dat er geen oog voor talent was en geen oog voor balbehandeling. Dus werden er enerzijds veel te veel spelers gehaald die fysiek sterk moesten zijn, en anderzijds allemaal middelmaat op leeftijd of over the top. "What you see is what you get", bord op schootscouting. Niet kijken waartoe een speler zich kan ontwikkelen maar wat hij al is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Dat vind ik dus ook hoor, als ze nu Huntelaar nog laten gaan ben ik zelfs geneigd (en nee jongens, dat heeft GEEN invloed op Ajax) om te zeggen dat v Basten weer kan gaan.
We hebben nu 10 jaar wanbeleid moeten doorstaan en het is tijd voor de ommekeer. Kijk, ik weet dat kampioen worden niet te garanderen is, maar het is wel min of meer een eis voor dit seizoen.
Daar ben ik het wel mee eens. Ajax moet verantwoordelijkheid nemen voor zijn eigen keuzes, ook als er weer eens een beleidswijziging is. Als de grootste club van Nederland moet je chicque zijn: Noblesse oblige. Hard mag wel, fair moet. Dat krentekakkerige gezeik met spelers als Krohn-Dehli en Perez moet afgelopen zijn. Het was Ajax' inschattingsfout, daarvoor moet Ajax de rekening betalen. Dan ben je ook een veel aantrekkelijker werkgever.quote:Maar nog meer een eis is dat er met alle fouten gewoontes van Ajax gebroken gaat worden.
Maar eigenlijk vind ik dat dat al niet is gebeurd. De manier waarop er met Perez, Rommedahl is omgegaan is eigenlijk typisch het oude Ajax. Dat ze niet in de plannen passen prima, maar de manier waarop stuit me tegen de borst.
Eens. Maar dan moet Ajax 4-4-2 gaan spelen. Kan hij mooi op "tien" achter Suárez en Sulejmani.quote:
Ik begin er aan te wennenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook als? Maar om eerlijk te zijn, ga ik er al wel een beetje van uit dat hij verkocht wordt. Zal niet de eerste keer zijn dat ons dit geflikt wordt he...
Juist. Dat dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:20 schreef HeatWave het volgende:
En dat wisten ze voor de voorbereiding allemaal niet? Komop zeg, als Ajax dit weer flikt kunnen ze echt allemaal weer optieven met hun mooie woorden en beloftes...
Zal Aissati leuk vindenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Eens. Maar dan moet Ajax 4-4-2 gaan spelen. Kan hij mooi op "tien" achter Suárez en Sulejmani.
Helemaal gelijk Heineken. Jarenlang zijn we al genaaid met prutelftallen, prutchoaches, prutbeleid terwijl wij áltijd gingen. Altijd betaalden we weer 30 euro om Ajax te zien ploeteren in Nijmegen, Kerkrade en Arnhem.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook als? Maar om eerlijk te zijn, ga ik er al wel een beetje van uit dat hij verkocht wordt. Zal niet de eerste keer zijn dat ons dit geflikt wordt he...
Hebben we te weinig scorend vermogen. We hebben gewoon een type 'Huntelaar' nodig, vind ik. Ik zou alleen niet weten wie...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eens. Maar dan moet Ajax 4-4-2 gaan spelen. Kan hij mooi op "tien" achter Suárez en Sulejmani.
Ajax heeft totaal geen positie om dit te kunnen weerstaan. Ze kunnen op geen enkel vlak concurreren met Real, en wanneer Huntelaar ook wil, hoeveel meer kan je doen wanneer er straks een bedrag uit komt van 30+?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist! Iedereen snapt wel dat Huntelaar een keer weg zal gaan, maar als dit weer een week voordat de transfermarkt sluit, gaat gebeuren dan wordt het echt tijd om als supporters eens te laten zien dat we dit niet meer pikken. En niet met lullige spandoekjes of lullige liedjes, maar met échte harde actie.
Godverdomme wat denken ze wel niet? Ze hebben het geld van de trouwe supporters weer binnen en wij kunnen weer stikken?
Dan krijg je wel een erg slecht gebalanceerd elftal.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die kan op linkshalf.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hebben we te weinig scorend vermogen. We hebben gewoon een type 'Huntelaar' nodig, vind ik. Ik zou alleen niet weten wie...
Sulejmaniquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een erg slecht gebalanceerd elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |