Nou dat ging inderdaad nergens overquote:
Meten in duizendsten is sowieso onzin natuurlijk, ik dacht dat ze dat al lang hadden afgeschaft net als bij het zwemmen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:07 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Waarom geven ze bij atletiek tijden in honderdsten terwijl ze voor uitslagen alsnog naar duizendsten kijken...? Ik vind dat eigenlijk niet echt eenduidig. Of je geeft de tijd in honderdsten en bij gelijke tijd hebben mensen een gelijke plaats, óf je geeft de tijd in duizendsten en dat is dan ook doorslaggevend.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:18 schreef wimderon het volgende:
Tommie Smith denkt dat Bolt een hoge 18 kan lopen
Ja, ik vind meten in duizendsten ook onzin, maar zoals het nu gaat is het ook raar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:14 schreef Helly het volgende:
[..]
Meten in duizendsten is sowieso onzin natuurlijk, ik dacht dat ze dat al lang hadden afgeschaft net als bij het zwemmen.
Als ie eens een keer 100% gaat misschien welquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:18 schreef wimderon het volgende:
Tommie Smith denkt dat Bolt een hoge 18 kan lopen
Ja nu zo toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:24 schreef TheVulture het volgende:
Lopen Sedoc en V/d Westen ook nog vandaag?
13.60 is een matige tijd voor Sedoc. Hij kan 13.40 halen en als ie dat doet zit ie gewoon in de finale...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
De kans voor Van der Westen is groter. Die kan een stuk harder ook.
Nee ook lang niet. Hij moet eigenlijk ook harder kunnenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:42 schreef Brownietje het volgende:
Had vd Westen het niet in de andere serie gehaald?
16:20quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:52 schreef Bullebak het volgende:
Wanneer is die 200 meter finale nou?
Een tiende, zo veel harder is dat niet. Sedoc faalde wel. V/D Westen dus op 5 honderste buiten de finale. Erg jammer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ook lang niet. Hij moet eigenlijk ook harder kunnen
99% zeker dat Bolt wintquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:10 schreef Bruce117 het volgende:
Op naar de 200m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |