Vertelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:56 schreef liiszle het volgende:
jezus. kkan iemand me even tot mn normale doen helpen?
Heb je xtc geslikt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:56 schreef liiszle het volgende:
jezus. kkan iemand me even tot mn normale doen helpen?
Met de mensen waarmee ik net ging, vind ik het vreemd genoeg wel leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:39 schreef Hyman het volgende:
zal ik es wat vertellen?
ik ben eigenlijk nog maar 1 keer uit geweest, en toen was er niemand, alleen wij vieren, dus eigenlijk kan je het zo niet noemen.
het lijkt me gewoon niet zo leuk, en et kost bakken met geld, die ik liever aan mn rijbewijs besteed, oid
Waars je scootmobiel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, D_A wordt keihard gedisst door nieuwe pubers.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb gedronken.Meer dan like. Ever. Maar merk er geen hol van. En drank is leuk, schijnt.
Verre vanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:30 schreef Bakakame het volgende:
OMG RENREN IS DRONKEN JONGENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben zo grappigquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik moest even lachen om; 'drank is leuk, schijnt'.
Dat heb ik ook altijd als ik dronken ben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik dronken ben!Ik ben niet dronkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |