Oké oké...quote:
Met zn allequote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:38 schreef RenRen- het volgende:
Jij bent gewoon dronken.
Whehequote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oké oké...
Maar als je toch een keer uitgaat en er is kans op dronkenschap: PC uit, of desnoods alleen internet eruit, want de volgende ochtend allemaal rare dingen teruglezen die gepost zijn onder jouw naam kan licht confronterend zijn
Ja, smsen is ook killer somsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
WheheIk denk dat ik dan mensen ga smsen.
Die kan ik moeilijk thuislaten.
En ik denk niet dat ik zo snel dronken word. Ik ben te voorzichtig. 'Saai' noemen sommigen het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:44 schreef Bakakame het volgende:
Dag RenRen, succes met de kat morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|Zie je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word altijd wakker met 3 katersmorgen vast niet met 4.
Ik weet al wat ik kan zeggen!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Op een doordeweekse dag?!
Op een dag waar een schooldag op volgt?!
Ehh.. Nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHEHEHE, heb jij alweer school?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Op een doordeweekse dag?!
Op een dag waar een schooldag op volgt?!
Ehh.. Nee.
Nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja ga eens weg!
En weet je niet eens wanneer je school weer begint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |