Beste KcA,quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:38 schreef KcA het volgende:
Beste Mod van V&A,
Ik zou graag mijn email adres verwijderd hebben in de volgende oude topic:
[TK] Dell Dimension 5000 3.0 Ghz 512 MB DDR 256 MB GF6800
tijdstip: 12:18
Als jullie die weg kunnen halen, kan ik een verzoek doen bij google om deze uit de cache te halen..thnx, ik hoor het graag.
KcA
Ik ga zo richting de kerstborrel van me werkquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:48 schreef Thrackan het volgende:
Bijna weekend, nog even op het tandvlees door...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:06 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Beste KcA,
Als je dit soort verzoekjes voortaan in [V&A-Frietbak+Policy] Waar iedereen behulpzaam is! doet heb je waarschijnlijk sneller succes
Maar je e-mail adres is foetsie nu![]()
VampiricDemon
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:10 schreef Adelante het volgende:
Dat vind ik persoonlijk echt de lelijkste auto ooit gemaakt, eindigt nog boven de multipla
Bij voorkeurquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voor warm bij het haardvuur te zitten met 2e kerstdag?
Misschien is er wel zo een kerstvrouwtje op dvd, zeg maar net als je zo een open haard vuur - dvd hebt, ook een kerst-vrouw dvd, dat ze dichtbij is op je schermquote:
Na 12 uur is er altijd wel een 'warme dame' op TV, maar tot dat zielige niveau verlaag ik me nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Misschien is er wel zo een kerstvrouwtje op dvd, zeg maar net als je zo een open haard vuur - dvd hebt, ook een kerst-vrouw dvd, dat ze dichtbij is op je scherm
Pas wel op: Opgelicht na date met teletekst SMS meidquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:58 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Na 12 uur is er altijd wel een 'warme dame' op TV, maar tot dat zielige niveau verlaag ik me niet. Misschien wel als ik een paar glühweintjes achterover tik
Hahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Pas wel op: Opgelicht na date met teletekst SMS meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |