Had hij Mickey Mouse bij zich?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alweer een vrouw met een medaille![]()
Goh, Wibi mocht ook komen
Gert, waar blijft het?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:19 schreef Gert het volgende:
Te laat voor olie op het vuur?![]()
Van het schoonmaken van vetpannen heeft-ie meer verstand.
Wat een spuit elf artikel is dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:17 schreef Dementor het volgende:
Geert Wilders doodwensen mag wèl op Fok
Kun jij het allemaal nog volgen? Mijn schijven lopen warm, moet ik mijn PC nu uitzetten?quote:
Doe es een pogingquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:19 schreef Gert het volgende:
Te laat voor olie op het vuur?![]()
Van het schoonmaken van vetpannen heeft-ie meer verstand.
Nee, dat kan Vic er ook nog wel bij hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun jij het allemaal nog volgen? Mijn schijven lopen warm, moet ik mijn PC nu uitzetten?
Wat?quote:
Pfffff, GS laat geen gelegenheid voorbij gaan om FOK! en Danny voor lul te zetten. Oude vetes hè?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:17 schreef Dementor het volgende:
Geert Wilders doodwensen mag wèl op Fok
Ik ben ook niet zo van het paardje huppelen. Maar heb er nu ook van genoten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, beetje late reactie maar ik heb ademloos naar Ankie gekeken. Ik dacht dat je persoonlijk contact had met Jaap, sorry.
Ander keertje SteunTe eh msnn, mijn processor is momenteel wat aan de hete kant.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van het paardje huppelen.
Ja, dat had je ook regelmatig toen je nog blauw wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
mijn processor is momenteel wat aan de hete kant.
Wat lach je nou?quote:
Steun ben ik, hoor. Wat kan mij jouw processor nu schelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ander keertje SteunTe eh msnn, mijn processor is momenteel wat aan de hete kant.
Zo... Hebben de Duitsters die gemist?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:34 schreef PeterNB het volgende:
Zo. Heb toch maar een huur-vervang-fiets meegenomen bij de garage. Het regent pijpenstelen
in Rotterdam en had geen zin om naar de trein helemaal te lopen.
Krijg ik een Kawa-wraki mee uit 1860bc![]()
![]()
Ik vind het ook zielig voor Salinero hoor . Kweet alleen niet hoe zo'n paard dat ervaart, zou hij/zij het erg vinden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat lach je nou?
Een paard moet ook lekker kunnen lopen en galoperen. Moet je geen spring- of huppelkunstjes mee doen.
Nou....................1 schroef minder en het wrak is echt NIETSquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:39 schreef Disana het volgende:
beter iets dan niets toch.
Al leg je er 1000 euro naast dan nog neemt niemand dat wrak mee.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo... Hebben de Duitsters die gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |