abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:08:03 #51
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61504512
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:15 schreef Liquidootje het volgende:
Hebben jullie gehuild bij het baby swappen? Ik natuurlijk niet he.
Ja.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  maandag 22 september 2008 @ 20:33:31 #52
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61834515
bedenk me nu dat ik vorige week gemist heb. Waren er nog verhaaltjes (los van de eenmalige patiëntendingen) die handig zijn om te weten voor nu?!
pi_61838558
Nou, ik weet niet helemaal zeker meer of het vorige week was, maar ik denk het wel, maar ik geloof dat we er toen achterkwamen dat Pete's vorige vrouw overleden is. En vorige week was haar sterfdag. Ik geloof dat dat wel het belangrijkste was. Hij had er nog bijna nooit iets over gezegd tegen iemand, maar aan Addison vertelde hij er wel iets over.

Ik heb trouwens nog steeds wat moeite om Cooper als kinderarts te zien. Ik zie hem toch nog steeds een beejte als Kellerman van prison break.
pi_61840087
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:47 schreef gelestipjes het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds wat moeite om Cooper als kinderarts te zien. Ik zie hem toch nog steeds een beejte als Kellerman van prison break.

Ik ook! en Violet als Judge Amy!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_61856782
dat gevoel van kellerman heb ik ook ja,had het er toevallig gisteren met me vriend nog over
what you see, is what you get!
pi_61862527
quote:
[b]Op maandag 22 september 2008 22:47
Dank je Ik zat maar te piekeren waar ik hem van kende! Ik begin het trouwens een erg leuke serie te vinden. Moest er even inkomen maar ik vind het wel een blijvertje voor de maandagavond in elk geval
  woensdag 24 september 2008 @ 11:56:38 #57
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61873709
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:47 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik weet niet helemaal zeker meer of het vorige week was, maar ik denk het wel, maar ik geloof dat we er toen achterkwamen dat Pete's vorige vrouw overleden is. En vorige week was haar sterfdag. Ik geloof dat dat wel het belangrijkste was. Hij had er nog bijna nooit iets over gezegd tegen iemand, maar aan Addison vertelde hij er wel iets over.
late reactie, maar: thanx!

Ik vind het één van de meest voorspelbare series in tijden; omdat de cast zo klein is weet je precies wie voor wie gaat en ook de plots rond de patiënten zie je tot nu toe van mijlenver aankomen (babyswitch, homojongetje). Vind 't ook een beetje maf dat ze voor elke scheet alsnog naar het (naastgelegen?) ziekenhuis moeten, wat is dan de meerwaarde van die kliniek?!

Maar het kijkt op zich lekker weg (Cooper is (ik zie hem nu al niet meer als Kellerman, doet ie best goed vind ik), die kale is en Addison is en blijft ), dus waarom verder klagen*

*oke nog eentje dan: ben ik de enige die zich ergert aan die ouwe verlepte kop van Naomi?!
pi_61883211
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:56 schreef babette21 het volgende:

[..]

late reactie, maar: thanx!

Ik vind het één van de meest voorspelbare series in tijden; omdat de cast zo klein is weet je precies wie voor wie gaat en ook de plots rond de patiënten zie je tot nu toe van mijlenver aankomen (babyswitch, homojongetje). Vind 't ook een beetje maf dat ze voor elke scheet alsnog naar het (naastgelegen?) ziekenhuis moeten, wat is dan de meerwaarde van die kliniek?!

Maar het kijkt op zich lekker weg (Cooper is (ik zie hem nu al niet meer als Kellerman, doet ie best goed vind ik), die kale is en Addison is en blijft ), dus waarom verder klagen*

*oke nog eentje dan: ben ik de enige die zich ergert aan die ouwe verlepte kop van Naomi?!
Het is inderdaad wel voorspelbaar, maar misschien kijkt het juist daarom ook toch wel lekker wel. Ik erger me vooral aan het personage van Naomi, wat een zeur is dat, dat kinderachtige gedrag richting Sam ook.
Maar uh, werd Naomi in die afleveringen van grey's anatomy niet door iemand anders gespeeld? Dat idee had ik althans wel, en volgens mij vond ik die andere leuker.

Ik vind trouwens wel dat ze altijd een beetje onvriendelijk zijn tegen Del. Die arme jongen wil ook alleen maar dingen leren, maar daar lijken ze hem nou niet echt in te steunen. Da's toch wel een beetje sneu. En ja, Cooper is nu wel lief natuurlijk, maar toch, als ie dan bij dat jochie op dat dak komt of zo, dan flitsen de Kellerman-beelden wel weer even door mijn hoofd
pi_61951358
Ik vind de co-assistent een leukere ziekenhuis-achtige serie eerlijk gezegd!
pi_61966402
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:42 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Het is inderdaad wel voorspelbaar, maar misschien kijkt het juist daarom ook toch wel lekker wel. Ik erger me vooral aan het personage van Naomi, wat een zeur is dat, dat kinderachtige gedrag richting Sam ook.
Maar uh, werd Naomi in die afleveringen van grey's anatomy niet door iemand anders gespeeld? Dat idee had ik althans wel, en volgens mij vond ik die andere leuker.

Ik vind trouwens wel dat ze altijd een beetje onvriendelijk zijn tegen Del. Die arme jongen wil ook alleen maar dingen leren, maar daar lijken ze hem nou niet echt in te steunen. Da's toch wel een beetje sneu. En ja, Cooper is nu wel lief natuurlijk, maar toch, als ie dan bij dat jochie op dat dak komt of zo, dan flitsen de Kellerman-beelden wel weer even door mijn hoofd
Ja klopt, Naomi werd toen door iemand anders gespeeld!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 28 september 2008 @ 12:18:18 #61
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61967345
Grrrrr...morgen en de rest van alle afleveringen ga ik dus het 1e kwartier v/d aflevering missen!
pi_61969769
hoezo dat dan?
  zondag 28 september 2008 @ 15:21:42 #63
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61971428
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:23 schreef IV_Xample het volgende:
hoezo dat dan?
Ik ga een Duitse cursus voor gevorderden volgen, 24 lessen van 1,5 uur. Elke maandag van 19:00 tot 20:30 heb ik les dus moet ik naar de les METEEN naar huis racen, sjeesen!
pi_61974199
video / dvd recorder?
  zondag 28 september 2008 @ 19:16:56 #65
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61977144
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:08 schreef Sonja27 het volgende:
video / dvd recorder?
Ik had vroeger een kamertvtje met videorecorder in mijn woonkamer staan. Die is nu weg en heb een mooi plat schermpie, maar nog niks om programma's mee op te nemen.
pi_61979079
downloaden?
  zondag 28 september 2008 @ 20:23:56 #67
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61979117
't is toch gewoon terug te zien op net5.gemist.nl ofzo?!
pi_61997258
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef babette21 het volgende:
't is toch gewoon terug te zien op net5.gemist.nl ofzo?!
Dat is toch alleen bij Nederlandse programma's? Voor aangekochte programma's hebben ze die rechten volgens mij niet.
  maandag 29 september 2008 @ 17:39:34 #69
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62001529
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:11 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Dat is toch alleen bij Nederlandse programma's? Voor aangekochte programma's hebben ze die rechten volgens mij niet.
oh dat zou kunnen, heb me er niet echt in verdiept.
pi_62015810
leuke aflevering
met addison die telkens uit haar bed viel door haar fantasien

maar vind het wel sneu hoe het telkens met cooper gaat, violet heeft het niet door ofzo?
  dinsdag 30 september 2008 @ 08:52:23 #71
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_62016589
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 06:56 schreef IV_Xample het volgende:
leuke aflevering
met addison die telkens uit haar bed viel door haar fantasien

maar vind het wel sneu hoe het telkens met cooper gaat, violet heeft het niet door ofzo?
Nee heeft ze niet door.
Toch moet ik er nóg steeds aanwennen om al die mensen bij elkaar in 1 serie te zien terwijl je weet dat ze allemaal uit andere series komen
(__/)
(='.'=)
(")_(") http://www.whoopsiedaisy.nl
~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!
pi_62053663
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 08:52 schreef sjerren het volgende:

[..]

Toch moet ik er nóg steeds aanwennen om al die mensen bij elkaar in 1 serie te zien terwijl je weet dat ze allemaal uit andere series komen
Ja dat heb ik ook inderdaad! Maar ik moet zeggen dat het ik het leuke serie vind! (ondanks dat ik Addison niet kon uitstaan in Greys... Lag meer aan het feit dat ik "voor" Meredith en Derrek ben..
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:02:41 #73
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_62057581
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:22 schreef IV_Xample het volgende:
downloaden?
Ja daar ben ik niet zo handig in dus nouja dan maar wat missen. Afgelopen maandag precies het 1e deel gemist!
pi_62231684
Op 13 oktober komt GA weer.

Ik zie nergens PP meer staan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62236804
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 14:10 schreef Vlindur het volgende:
Op 13 oktober komt GA weer.

Ik zie nergens PP meer staan
Maandag was de voorlopig laatste aflevering van PP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')