Ja.quote:Op maandag 8 september 2008 22:15 schreef Liquidootje het volgende:
Hebben jullie gehuild bij het baby swappen? Ik natuurlijk niet he.
quote:Op maandag 22 september 2008 22:47 schreef gelestipjes het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds wat moeite om Cooper als kinderarts te zien. Ik zie hem toch nog steeds een beejte als Kellerman van prison break.
Dank jequote:[b]Op maandag 22 september 2008 22:47
Ik heb trouwens nog steeds wat moeite om Cooper als kinderarts te zien. Ik zie hem toch nog steeds een beejte als Kellerman van prison break.
late reactie, maar: thanx!quote:Op maandag 22 september 2008 22:47 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, ik weet niet helemaal zeker meer of het vorige week was, maar ik denk het wel, maar ik geloof dat we er toen achterkwamen dat Pete's vorige vrouw overleden is. En vorige week was haar sterfdag. Ik geloof dat dat wel het belangrijkste was. Hij had er nog bijna nooit iets over gezegd tegen iemand, maar aan Addison vertelde hij er wel iets over.
Het is inderdaad wel voorspelbaar, maar misschien kijkt het juist daarom ook toch wel lekker wel. Ik erger me vooral aan het personage van Naomi, wat een zeur is dat, dat kinderachtige gedrag richting Sam ook.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
late reactie, maar: thanx!
Ik vind het één van de meest voorspelbare series in tijden; omdat de cast zo klein is weet je precies wie voor wie gaat en ook de plots rond de patiënten zie je tot nu toe van mijlenver aankomen (babyswitch, homojongetje). Vind 't ook een beetje maf dat ze voor elke scheet alsnog naar het (naastgelegen?) ziekenhuis moeten, wat is dan de meerwaarde van die kliniek?!
Maar het kijkt op zich lekker weg (Cooper is(ik zie hem nu al niet meer als Kellerman, doet ie best goed vind ik), die kale is
en Addison is en blijft
), dus waarom verder klagen*
*oke nog eentje dan: ben ik de enige die zich ergert aan die ouwe verlepte kop van Naomi?!
Ja klopt, Naomi werd toen door iemand anders gespeeld!quote:Op woensdag 24 september 2008 18:42 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel voorspelbaar, maar misschien kijkt het juist daarom ook toch wel lekker wel. Ik erger me vooral aan het personage van Naomi, wat een zeur is dat, dat kinderachtige gedrag richting Sam ook.
Maar uh, werd Naomi in die afleveringen van grey's anatomy niet door iemand anders gespeeld? Dat idee had ik althans wel, en volgens mij vond ik die andere leuker.
Ik vind trouwens wel dat ze altijd een beetje onvriendelijk zijn tegen Del. Die arme jongen wil ook alleen maar dingen leren, maar daar lijken ze hem nou niet echt in te steunen. Da's toch wel een beetje sneu. En ja, Cooper is nu wel lief natuurlijk, maar toch, als ie dan bij dat jochie op dat dak komt of zo, dan flitsen de Kellerman-beelden wel weer even door mijn hoofd
Ik ga een Duitse cursus voor gevorderden volgen, 24 lessen van 1,5 uur. Elke maandag van 19:00 tot 20:30 heb ik les dus moet ik naar de les METEEN naar huis racen, sjeesen!quote:
Ik had vroeger een kamertvtje met videorecorder in mijn woonkamer staan. Die is nu weg en heb een mooi plat schermpie, maar nog niks om programma's mee op te nemen.quote:
Dat is toch alleen bij Nederlandse programma's? Voor aangekochte programma's hebben ze die rechten volgens mij niet.quote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef babette21 het volgende:
't is toch gewoon terug te zien op net5.gemist.nl ofzo?!
oh dat zou kunnen, heb me er niet echt in verdiept.quote:Op maandag 29 september 2008 15:11 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat is toch alleen bij Nederlandse programma's? Voor aangekochte programma's hebben ze die rechten volgens mij niet.
Nee heeft ze niet door.quote:Op dinsdag 30 september 2008 06:56 schreef IV_Xample het volgende:
leuke aflevering
met addison die telkens uit haar bed viel door haar fantasien
maar vind het wel sneu hoe het telkens met cooper gaat, violet heeft het niet door ofzo?
Ja dat heb ik ook inderdaad! Maar ik moet zeggen dat het ik het leuke serie vind! (ondanks dat ik Addison niet kon uitstaan in Greys... Lag meer aan het feit dat ik "voor" Meredith en Derrek ben..quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:52 schreef sjerren het volgende:
[..]
Toch moet ik er nóg steeds aanwennen om al die mensen bij elkaar in 1 serie te zien terwijl je weet dat ze allemaal uit andere series komen
Ja daar ben ik niet zo handig in dus nouja dan maar wat missen. Afgelopen maandag precies het 1e deel gemist!quote:
Maandag was de voorlopig laatste aflevering van PP.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:10 schreef Vlindur het volgende:
Op 13 oktober komt GA weer.
Ik zie nergens PP meer staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |