denk jij dat LL 3 uur duurt ofzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:56 schreef Kudtstudent het volgende:
Dat is het probleem met die mobieltjes generatie van tegenwoordig. Eerst kopen ze een kaartje voor 50 euro Vervolgens reizen ze 3 uur met de trein ergens heen, eenmaal aangekomen gaan ze in een rij staan. Een aantal uur later gaan eindelijk de deuren open en racen ze naar binnen. Uiteindelijk na nog minimaal een uur voorprogramma, een pauze en een hoop geduw en getrek begint dan eindelijk de show waar ze voor zijn gekomen.
Vervolgens trekken ze hun mobieltje uit hun zak, houden die recht voor hun gezicht, drukken op record en staan de volgende 3 uur als verstijft het hele optreden door een 0,7 inch schermpje te volgen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:56 schreef Kudtstudent het volgende:
Dat is het probleem met die mobieltjes generatie van tegenwoordig. Eerst kopen ze een kaartje voor 50 euro Vervolgens reizen ze 3 uur met de trein ergens heen, eenmaal aangekomen gaan ze in een rij staan. Een aantal uur later gaan eindelijk de deuren open en racen ze naar binnen. Uiteindelijk na nog minimaal een uur voorprogramma, een pauze en een hoop geduw en getrek begint dan eindelijk de show waar ze voor zijn gekomen.
Vervolgens trekken ze hun mobieltje uit hun zak, houden die recht voor hun gezicht, drukken op record en staan de volgende 3 uur als verstijft het hele optreden door een 0,7 inch schermpje te volgen.
Dat zeg ik toch niet. Dit is algemeen bedoeld. En TS kijk eens op dealextreme.com voor een zonnecellader. (of een nieuwe mobiel)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
denk jij dat LL 3 uur duurt ofzo?
Ik heb dan ook een Palm Treo als mobiel he.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:45 schreef afcajos het volgende:
Kun jij geen 4 dagen met een volle accuOf maaktje je er veel foto's/filmpjes mee?
Owja Kudtstudent, ik wou nog even zeggen dat ik van je topic: Vies meisje heb genotenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:07 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Dit is algemeen bedoeld. En TS kijk eens op dealextreme.com voor een zonnecellader. (of een nieuwe mobiel)
edit: http://www.dealextreme.com/search.dx/search.solar%20charger
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:26 schreef r2dGeert het volgende:
Zelfde probleem op alle festivals. Gelukkig kon je dit keer naast de india staan en als je het goed timede had je nog wat gunterende beats om van te genieten tijdens het wachten in de rij![]()
Gelukkig hoefde ik mn tel niet op te laden op LL dit jaar, in 2005 wel, kostte me toen ook minstens een uur in de rij staan...
Toch jammer dat ze daar nog steeds niks van geleerd hebben
edit:
Was jij die jongen die in de foetus houding lag te huilen op de grond naast die oplaad-tent?
moet je gezellige vrienden zoeken, wat de muziek betreft heb je gelijk maar het is toch wel redelijk gevarieerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:19 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Allebei subjectief natuurlijk.
ja want je 3 dagen niet douchen, naar zweet stinken, alleen maar bier drinken, door de modder rollen, batsen met wijven met een landingsbaan op de kut en het roken van veel wiet staat garant voor gezelligheid bij het luisteren naar leuke bandjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
eng hè? gezelligheid en leuke bandjes
Mijn vrienden zijn gezelliger dan de gemiddelde LL-ganger/Fokkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
moet je gezellige vrienden zoeken
zeker, al heb ik wel gedouched en weinig gestonkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja want je 3 dagen niet douchen, naar zweet stinken, alleen maar bier drinken, door de modder rollen, batsen met wijven met een landingsbaan op de kut en het roken van veel wiet staat garant voor gezelligheid bij het luisteren naar leuke bandjes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:22 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn gezelliger dan de gemiddelde LL-ganger/Fokker
Dat jij het niet leuk vindt weten we nu wel, jankerdquote:
WTF, douche jij dan 2 of 3 dagen niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:27 schreef postmortum het volgende:
mensen die douchen op een festival moeten dood
is dat een bedreiging? zo ja, dan beef ik van angstquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:27 schreef postmortum het volgende:
nee een feitquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:33 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
is dat een bedreiging? zo ja, dan beef ik van angst
Zo is beter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:27 schreef postmortum het volgende:
kan iemand een feyenoordgarp maken ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]heb al eerder gedouched op festivals, leef nog steeds
Kun jij niet weer weggaan van Fok?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
kan iemand een feyenoordgarp maken ?
jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:38 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Kun jij niet weer weggaan van Fok?
Ik 2.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:02 schreef r2dGeert het volgende:
Ik had 4 dagen dezelfde boxershort aan op lowlands.
Daar gaat mijn support voor jou..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja want je 3 dagen niet douchen, naar zweet stinken, alleen maar bier drinken, door de modder rollen, batsen met wijven met een landingsbaan op de kut en het roken van veel wiet staat garant voor gezelligheid bij het luisteren naar leuke bandjes![]()
![]()
Festivals zijn gewoon gehypte kutfeesten. Doe mij maar een buurt BBQ. Way gezelliger. Beetje Jannes op de achtergrond en een koud BIERpilsje van de appie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |