Tranen met tuiten...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:24 schreef Jojoortje het volgende:
Dacht eerst dat de tepel de piem0l voor moest stellen
5 sec later zag ik pas zijn kleine piem0ltje
Wat nou weer? Ik reageer toch normaal?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hoeft niet de hele tijd zo te reageren hoor...
Weet dat het moeilijk is..
Nee want hij ziet er nog gewoon uit als normaal.. Alleen 2 kleine gaatjes derin..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar waarom uiteindelijk niet naar de piercing shop gegaan dan?
Of schaam je je nu voor je ' tietjuh'
En je wil nu ergens anders een piercing? Of ben je er nu klaar mee?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:30 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee want hij ziet er nog gewoon uit als normaal.. Alleen 2 kleine gaatjes derin..
Maar ik ben er niet heen gegaan omdat het toch als het na 2 jaar niet geneest het nooit geneest..
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En je wil nu ergens anders een piercing? Of ben je er nu klaar mee?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, heel fraai een friet met wondvocht en velletjes. Echt een lust voor het oog!
gelukkig maar anders was je doofquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
Heb alleen 2 gaatjes in elk oor... Meer niet!
Ben 6 maanden geleden er wel een keer geweest. Toen kreeg ik zout spray mee... heeft niks geholpen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:45 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou misschien had je al eerder kunnen gaan en had je er spul voor gekregen ofzo.
Wel jammer hoor ik vind het wel sexy (zonder velletjes en pus)
quote:
Jammer hoor dat is dan wel een minpunt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:26 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben 6 maanden geleden er wel een keer geweest. Toen kreeg ik zout spray mee... heeft niks geholpen.
Vond het ook echt heel mooi staan.
Dan doek hem ff terugquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:38 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Jammer hoor dat is dan wel een minpunt.
Deed het zetten zeer of niet?
... Op wat voor spree ben jij in de klaagbak..?quote:
Vooral de combinatie met je naam bevestigd voor mij jouw flikkergehalte.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:19 schreef falloutboy het volgende:
I (L) my nipple pierc.
Nu al meer dan een jaar enn hij is nog steeds stikk mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |